Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zen racing

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 996 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15508 - zen racing
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1179 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

shibby 5-2-2004 22:33 Print topicpost

Posts: 770
haj,
weet er hier iemand iets meer over deze uitlaat voor een honda nsr: een 'ZEN RACING'
kzag em staan op 50cc.nl, maar ik vind er echt nergen wat info over
 

Jop 5-2-2004 22:35 Print reply
Posts: 1290
moet je ff in KB zoeken en anders op google intypen ofso?
 
shibby 5-2-2004 22:41 Print reply

Posts: 770
op google valt er nix over te vinden
en wat mag 'KB' voorstellen?
 
CraftyVirus 5-2-2004 22:42 Print reply
Posts: 1530
knowlegde base
 
WOOJOOOO
koen-z 5-2-2004 22:42 Print reply

Posts: 3702
knowledge base

 
Eef 5-2-2004 22:42 Print reply

Posts: 2351
knowledge base...

d8 dat het over een bepaald persoon ging
 
aprilia2000 mod... :p
Rick 5-2-2004 22:42 Print reply

Posts: 3788
misschien is dat wel een uitlaat gemaakt door onze enige echte user ZEN op dit forum
stuk stijgerpijp ofzo
 
Ride like your ass is on fire!!!
Hannes 5-2-2004 22:43 Print reply

Posts: 4530
ja zen racing, zal wel verrekte snel zijn met weinig.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Neonlampje 5-2-2004 23:00 Print reply

Posts: 14825
vast een uitlaat die geen pakking nodig heeft, zodat je uitlaat gas sneller uit je uitlaat is.. dus ga je sneller
 
shibby 5-2-2004 23:16 Print reply

Posts: 770
sjah, anyway nergens iets over gevonden, spijtig.
tziet er een laagtoerig geval uit, eerder gestroomlijnd, in tegenstelling tot die hoekige MK
 
KaWaReZ 6-2-2004 1:47 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shibby

sjah, anyway nergens iets over gevonden, spijtig.
tziet er een laagtoerig geval uit, eerder gestroomlijnd, in tegenstelling tot die hoekige MK


laagtoerig kun je ook bereiken door wat aanpassingen, zoals een rind in je uitlaat...

(en Lude weet et wel... : verlengen van bocht of tailpipe?? )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
rasta man 6-2-2004 8:09 Print reply

Posts: 3612
heeft eindelijk iemand door wat ik gemaakt heb echt de beste uitlaat die je ken hebbe

Dit bericht is ge-edit door rasta man op 6-2-2004 8:13
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
MarcelMt5 6-2-2004 8:15 Print reply

Posts: 788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rasta man

heeft eindelijk iemand door wat ik gemaakt heb echt de beste uitlaat die je ken hebbe
Dit bericht is ge-edit door rasta man op 6-2-2004 8:13


jij bent kansloos

Dit bericht is ge-edit door MarcelMt5 op 6-2-2004 8:15
 
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
Neonlampje 6-2-2004 14:12 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

[...]


laagtoerig kun je ook bereiken door wat aanpassingen, zoals een rind in je uitlaat...

(en Lude weet et wel... : verlengen van bocht of tailpipe?? )
verlengen van de bocht, verkorten van je stinger (en niet beide tegelijkertijd, dat is niet aan te raden )
 
PlaceR 6-2-2004 14:15 Print reply
Posts: 1588
lude stomme vraag maar mijn proma 80 uitlaat zit demper gelijk naar einde expansie. hoe zit dat dan?


 
Neonlampje 6-2-2004 14:20 Print reply

Posts: 14825
Ehm je kunt een demper ook zien als een deel van je stinger... hoe langer je je stinger maakt hoe hoger je temperatuur in je uitlaat wordt, en andersom.

Een demper is in feite een buis met gaatjes, dus heeft niet de effectieve lengte van een normale buis...
Diameter speelt ook mee.. een wat kleinere diameter zorgt voor hogere temperatuur en ook weer andersom.

Normaal is je stinger iets van 20cm lang ofzo, bij veel brommers met bovenlangse pijp is het nodig een lange stinger te monteren vanwege de lengte van de brommer.. wat je dan kunt doen is een grotere diameter monteren zodat je ongeveer het zelfde effect hebt.

In racerij passen ze vaak je stinger aan op de weers/circuit omstandigheden omdat je vrij direct invloed kan uitoeffenen op de temperatuur van je pijp...

je kunt voor de grap eens gaan testen met een lange verwarmingsbuis en 2 rechte koppelstukken je stinger is 22mm, evenals zo'n verwarmignsbuis dus kun je vrij gemakkelijk verschillende lengtes uitproberen
 

Dit topic is 1179 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved