Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ramair

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 979 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15499 - ramair
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 697 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

smettevdev 5-2-2004 20:46 Print topicpost
Posts: 150
Wat is ramair en hoe werkt het??
 

Joscross 5-2-2004 20:46 Print reply

Posts: 12501
er staan 2 topics over in het update lijstje.....
search dus lijkt mij

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 5-2-2004 20:47
 
koen-z 5-2-2004 20:47 Print reply

Posts: 3702
jah idd! de issue of the week is echt die ''geforceerde'' inlaat zal ik maar zeggen, het boeit gewoon iedereen en het is ook wel chill..
 
User 927 5-2-2004 21:05 Print reply

Posts: 6405
Ramair= verspilde moeite op bromemr

punt
 
Hans F 5-2-2004 21:07 Print reply
Posts: 4326
ik wil het nog wel eens proberen, voor mijn kuip zijn ram air aansluitingen te koop. Lijkt me wel interessant om is te kijken hoe en wat.
 
CARMAGE 5-2-2004 21:56 Print reply
Posts: 151
Ram air is echt geen verspilde tijd op een brommer. Moet echt te doen zijn staat nog een topic over. Check dat eerst effe
 
Carmi
AR50 5-2-2004 21:56 Print reply
Posts: 307
zo iets heeft pas zin als je iets van 160 gaat anders is de lucht stroming te laag voor het juiste effect of je moet zo'n compressor nemen als die oude auto's ook voor bij de radiator of zo iets hadden
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
koen-z 5-2-2004 21:57 Print reply

Posts: 3702
nou denk het niet.. als je groot ding heb dat veel wind vangt als je met 60 kmhu lucht naar binnen word gedrukt....
 
Erik_N 5-2-2004 22:00 Print reply

Posts: 5360
Zou die ramair je membraan dan niet openblazen?
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
gonzales 5-2-2004 22:02 Print reply

Posts: 1319
neej. heb eens een powerfilter frontaal gericht op mijn mtx wegens plaatsgebrek .die zat perfect in de rijwind. dat ding draaide veel beter. je hebt het voordeel dat je carb minder moet "zuigen"
 
burn your rubber not your soul
Erik_N 5-2-2004 22:05 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

neej. heb eens een powerfilter frontaal gericht op mijn mtx wegens plaatsgebrek .die zat perfect in de rijwind. dat ding draaide veel beter. je hebt het voordeel dat je carb minder moet "zuigen"


Een el cheapo powerfilter is van de voorkant dicht.
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
CARMAGE 5-2-2004 22:07 Print reply
Posts: 151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

neej. heb eens een powerfilter frontaal gericht op mijn mtx wegens plaatsgebrek .die zat perfect in de rijwind. dat ding draaide veel beter. je hebt het voordeel dat je carb minder moet "zuigen"


Is inderdaad waar, je zit wel met het probleem dat je ergens eigenlijk met een injectie zou moeten beginnen werken die je kon afstellen op de hoeveelheid lucht die binnenkomt. Je carbu wordt namelijk gewoon afgesteld op een vaste hoeveelheid die in je luchtfilter.
 
Carmi
Bullet 5-2-2004 22:07 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

ik wil het nog wel eens proberen, voor mijn kuip zijn ram air aansluitingen te koop. Lijkt me wel interessant om is te kijken hoe en wat.


zoiets heeft m'n rs nieuwmodel ook! :P
 
**My BungHole Will Speak Now**
Pingu 6-2-2004 13:15 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AR50

zo iets heeft pas zin als je iets van 160 gaat anders is de lucht stroming te laag voor het juiste effect of je moet zo'n compressor nemen als die oude auto's ook voor bij de radiator of zo iets hadden
heb het denk van de week al 100 keer gezegd ofzo.. de lucht hoeft er niet in geperst te worden, motor hoeft gewoon minder hard te zuigen. Let er wel op dat de ontluchting van de carb in de luchtbox moet uitkomen.
Membraankleppen duw je trouwens niet zomaar open, dan moet er heel wat druk achter staan, ze sluiten namelijk ook door de druk onder de zuiger.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Neonlampje 6-2-2004 14:10 Print reply

Posts: 14825
En mocht je je plaatjes open drukken, dan mis je alleen wat power onderin je powerband
 

Dit topic is 697 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved