ja , hij is tekoop omdat ik nu toch een motor heb.
zoals (misschien) velen van jullie weten heb ik er flink wat geld ingestoken .
Ik heb er laatst een nieuwe zuiger ingedaan en ben nog niet echt toe gekomen om hem verder af te stellen.
het is een 50 cc met een 12 mm , 12/45 tandwielen .
ik heb er al verschillende 70 cc met optrekken tot de 50 bij gehouden.
een top van 70km/h ( heb met 14/45 tandwielen de 85km/h gehaald)
mbx wielen met voor een 80cc schijfrem ( van een duitse )
motorisch door een dealer gereviseerd in januari 2000 ( kosten 750)
afgelopen herfst is hij geheel uitelkaar geweest , gespoten met autoverf door door een ervaren spuiter en veel nieuwe onderdelen bijgekomen. ( complete voor en achtervering tandwielen ketting , alle kappen + stickers , buddy-overtrek en kettinggeleider.)
verder heb ik nog liggen .
1 kaal mt blok waarvan alles nog werkt behalve de oliepomp.
1 kaal mb blok uitelkaar want er moeten nieuwe lagers in.
veel onderdelen van een anders mt blok .
2 keer een ontsteking ,bobine , cdi , een luhao voorbocht , een 50 cc standaard cilinder een "kontje" met een afgedichte olietank.
een complete ( vorige ) voorvork.
een extra buddyseat
wat tandwielen , spiegels en knipperlichten.
echt een hele berg dingen dus.
fototje?