Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 50snel cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 644 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15485 - 50snel cilinder
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 434 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

aad stap 85 5-2-2004 17:13 Print topicpost
Posts: 7
als ik een snelhied van ongeveer 75/80km wil hale is het dan verstandig om een 50snel te kope met orig carburateur of kan ik beter met een 16mm carburateur gaan rije of moet ik dan gewoon me standaart cilinder houwe en als ik een 50snel mot wat voor 50 snel moet ik dan neme ik wil graag ook een beejt snel optrekke met mn brommer ???
 

Tsxdude AKU MicheL 5-2-2004 17:20 Print reply

Posts: 10676
Wat heb je nu voor setup, hoesnel rijd je nu en wat voor brommer heb je?

Edit: iig orginele cil

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 5-2-2004 17:20
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
-jaZper- 5-2-2004 17:38 Print reply

Posts: 3841
kan maaaaakelijk hoor, ik rij als ik org carburateur erop heb ong. 90 met 20mm is dit 95 en veeel sndeller optrekken, zo haal je maximaale waarde uit al die te snel boetdes, met org carb duurt het echt veel te lang voordat je op de top zit.
ik zou gewoon 16mm halen is de fijnste voor niet getunde 50cc'ers
 
groene motoren gaan harder
aad stap 85 5-2-2004 17:41 Print reply
Posts: 7
ik hen een honda mb
 
aad stap 85 5-2-2004 17:41 Print reply
Posts: 7
en hij rijd nu 60 met org carburateur en cilinder
 
kpotappel86 5-2-2004 17:43 Print reply

Posts: 2679
pak een mooi uitlaatje dan en zeta 50cctje... carbje laten hangen joh of mooie 18 kopen(heb ik nog zoek in sales)
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
-jaZper- 5-2-2004 18:25 Print reply

Posts: 3841
warom mot iedereen gelijk zeta nemen?? neem toch een 50 imi, dingen gaan lang mee en kosten niks.
en haal een homoet 50cc uitlaat, worden wel steeds zeldzamer btw.
 
groene motoren gaan harder
kpotappel86 5-2-2004 18:27 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

warom mot iedereen gelijk zeta nemen?? neem toch een 50 imi, dingen gaan lang mee en kosten niks.
en haal een homoet 50cc uitlaat, worden wel steeds zeldzamer btw.


sorry hoor heb het nie zo op imi hahhahaha
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
aad stap 85 5-2-2004 19:07 Print reply
Posts: 7
maar een eurokit is dat geen goed 50cc???

 
Gilera Gsm 5-2-2004 19:12 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

warom mot iedereen gelijk zeta nemen?? neem toch een 50 imi, dingen gaan lang mee en kosten niks.
en haal een homoet 50cc uitlaat, worden wel steeds zeldzamer btw.


Imi is kutzooi niet kopen.
50c zeta is een mooie cilinder. Eurokit kan ook nog wel maar toch zou ik dan voor de zeta gaan met een 16 mm en een proma. Je hebt ook nog 50cc org honda snel. Dat zijn ook mooie cilinders en best snel. Alleen is er wat moeilijker aan te komen.
 
Honda power! 5-2-2004 19:22 Print reply

Posts: 133
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gsm MHR

[...]


Imi is kutzooi niet kopen.
50c zeta is een mooie cilinder. Eurokit kan ook nog wel maar toch zou ik dan voor de zeta gaan met een 16 mm en een proma. Je hebt ook nog 50cc org honda snel. Dat zijn ook mooie cilinders en best snel. Alleen is er wat moeilijker aan te komen.


Er is niets mis met de imi cilinders!!!
Je moet ze alleen ff afwerken en die hobbel uit de uitlaatpoort halen.
En voor de rest niet een te kleinen sproeier er in doen!!!
Zijn gewoon prima cilinders voor dat geld.
 
Gilera Gsm 5-2-2004 19:52 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda power!

[...]


Er is niets mis met de imi cilinders!!!
Je moet ze alleen ff afwerken en die hobbel uit de uitlaatpoort halen.
En voor de rest niet een te kleinen sproeier er in doen!!!
Zijn gewoon prima cilinders voor dat geld.


Dat is jouw mening. Ik vind het maar zooi. Ik houd meer van de betere merken.

 
-jaZper- 5-2-2004 19:59 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gsm MHR

[...]


Dat is jouw mening. Ik vind het maar zooi. Ik houd meer van de betere merken.


imi is gewoon de beste, en als hij vastloopt( niet dat dat ooit gebeurd) dan haal je weer een nieuwe en heb je daar weer een jaar plezier aan, kost geen drol en je kan ze erg hard tunen

geloof je me niet? dan moet je maar naar die achterhoek meeting komen dan laat ik het je wel horen


edit: heb jij wel een mb gehad laat staan een imi?

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 5-2-2004 20:00
 
groene motoren gaan harder
Supernova 5-2-2004 20:02 Print reply

Posts: 7654
16 mm Snelle bocht en leuke demper dan kom een heel end
 
WP Car Customs
de_koen 5-2-2004 20:07 Print reply

Posts: 5595
ik zou 70immi nemen, luhao uitlaatje (immi met dikke bocht) en je ori carbje derachter.

beetje licht vertanden, en je rijd 75 en trekt leuk op...
 
Honda 5-Bak te koop

Dit topic is 434 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved