Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Koppeling slipt (nogsteeds) DT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 650 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15482 - Koppeling slipt (nogsteeds) DT
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1488 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kpotappel86 5-2-2004 17:03 Print reply

Posts: 2679
dt 80 ac is 3 plaats
lc is 4

en de origi koppeling is gewoon gaar werkt alleen als je een nieuwe voorplaat koopt(even) ook met strakkere veren van een apprilia 80 ofzo kun je het verminderen... en de goede hoeveelheid olie ook hoor..600 ml... 15w40
en voor xtra plaat kun je kijken... maar ja ... koop gewoon koppeling uit 80 blokje had ik ook van een rdlc ofzo of dtlc slipte niet met 70cc malossie 20 mm

edit: EN KOOP ORIGINELE PLATEN GEEN IMI



Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 5-2-2004 17:05
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Teunmenator 5-2-2004 17:16 Print reply

Posts: 2524
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

ja ? helpt dat echt ?!?!?!?
want volgens mij boeit dat geen flikker


kheb verder niet gelezen maar je moet ff je ori veren meenemen naar een zaak en veren vinden met een dikkere spoel of met dezelfde spoel en meer wikkelingen. Ik was naar een zaak gegaan die ook crossmotoren verkocht en ik heb er een paar flinke opgezet en dat hielp goed..
 
Ed Honda CB50J 5-2-2004 17:53 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

dt 80 ac is 3 plaats
lc is 4

en de origi koppeling is gewoon gaar werkt alleen als je een nieuwe voorplaat koopt(even) ook met strakkere veren van een apprilia 80 ofzo kun je het verminderen... en de goede hoeveelheid olie ook hoor..600 ml... 15w40
en voor xtra plaat kun je kijken... maar ja ... koop gewoon koppeling uit 80 blokje had ik ook van een rdlc ofzo of dtlc slipte niet met 70cc malossie 20 mm

edit: EN KOOP ORIGINELE PLATEN GEEN IMI



Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 5-2-2004 17:05


Ja heel leuk, waar haal/koop je dan zo'n nieuwe koppeling van een 80lc oid ?

Ik zou het niet weten
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
brommercrazy 5-2-2004 17:59 Print reply

Posts: 2594
zoeken op veilingsite's/duitsland
 
kpotappel86 5-2-2004 18:04 Print reply

Posts: 2679
neej joh ik heb hem op marktplaats gehaald was een dt80lc blok ik zei ik wil de koppeling alleen heb toen voor 50 eurie gekocht de complete koppeling bestaat uit een busje 2 ringen je platen je huis je achterplaat en je voorplaat en je veren.....en de boutjes.. dat moet je regelen...en da paddestoeltje
ook moet een klein beetje je voorplaatje aanpaseen da werkt met een boutje in het midden die moet je vast zetten en afslijpen zodat hij zo vlak mogelijk is anders kan hij je carter raken misschien...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
dirktimmer 31-1-2005 11:47 Print reply

Posts: 1737
ik heb dat gehad met 70 malossie,

eerst heb ik een extra ringetje om de boutjes van je koppelingshuis gedaan waardoor de veren wat strakker worden, na een maand of 3 was het effect daarvan weer weg en heb ik het koppelingshuis van een dt80 erin gedaan, die is standaart al 4 plaats ipv 2
 
PRO TUNING 31-1-2005 14:15 Print reply

Posts: 4000
Een extra stalen plaat, krijg je ook meer druk.
 
Joscross 31-1-2005 21:08 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

Een extra stalen plaat, krijg je ook meer druk.

Kan je ipc net zo goed een paar ringen onder de veren monteren
 

Dit topic is 1488 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved