Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - volle krukas beter?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1169 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15471 - volle krukas beter?
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2511 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

koen-z 4-2-2004 22:28 Print topicpost

Posts: 3702
kben een puchie dus optimaal an het tunen, en nu vraag ik me af: zou hij beter rijden als ik een volle krukas heb ipv die grote gaten erin.
 

Alca_ 4-2-2004 22:44 Print reply
Posts: 6
Wel alles wat draait vraagt energie dus hoe lichter het is hoe minder energie je verliest. Nu is de vraag gewoon "Hoe ver wil je gaan?" een lichtere krukas met gaten zal je betere prestatie's geven maar die is dan ook kwetsbaarder of je moet zo eentje in een speciale legering kopen (laten maken). Denk niet dat je van zins bent dat ding 150 te laten lopen das zou ik gewoon met een volle maar semi race krukas beginnen, die zijn betaalbaar en zeer goed.
 
koen-z 4-2-2004 22:47 Print reply

Posts: 3702
die gaten zitten er std in bij puch, dus nu heb ik ze heel mooi opgevuld met kurk, past precies, maar wat is het voordeel van een volle krukas?
 
Rick 4-2-2004 22:48 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

die gaten zitten er std in bij puch, dus nu heb ik ze heel mooi opgevuld met kurk, past precies, maar wat is het voordeel van een volle krukas?


erm wrom zou je die dingen op gaan vullen?
 
Ride like your ass is on fire!!!
Neonlampje 4-2-2004 22:49 Print reply

Posts: 14825
om je carterdruk te vergroten
 
Rick 4-2-2004 22:51 Print reply

Posts: 3788
maar met kurk?, smeer ze dan dicht met vloeibaar alu ofzo?
 
Ride like your ass is on fire!!!
koen-z 4-2-2004 22:52 Print reply

Posts: 3702
omdat ik dat er zo in propte en, had ik geen gezeik met vloeibare rommel, en kurk weegt geen flikker
 
Blorn 4-2-2004 22:52 Print reply

Posts: 13825
Kurk is stuk lichter... En het moet rond geslingerd worden....
 
Hans F 4-2-2004 22:52 Print reply
Posts: 4326
kurk is een stuk nettere oplossing dan die epoxy scheitz.
 
Rick 4-2-2004 22:52 Print reply

Posts: 3788
ja ok maar fikt dat niet weg door de hitte dan?
 
Ride like your ass is on fire!!!
koen-z 4-2-2004 22:53 Print reply

Posts: 3702
het word in je carter nooit echt warm anders zou het toch ook nie best zijn voor je benzine daaro, en je keerringen.
 
Hans F 4-2-2004 22:54 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rick

ja ok maar fikt dat niet weg door de hitte dan?


hitte?
 
Blorn 4-2-2004 22:55 Print reply

Posts: 13825
Krukasholte word niet zo gek heet.
 
Rick 4-2-2004 22:55 Print reply

Posts: 3788
aha ok, dan heb ik nix gezegd
 
Ride like your ass is on fire!!!
koen-z 4-2-2004 22:56 Print reply

Posts: 3702
maarre was tog wel goed id.. toch?

nu is nog de vraag kan kurk tegen benzine..
 
Blorn 4-2-2004 22:57 Print reply

Posts: 13825
Jah, maar hoe heb je het erin gezet? Zit het ook nog enigzins vast, of... ?
 

Dit topic is 2511 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved