Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Rot inbusjes

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1059 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15396 - Rot inbusjes
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3497 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

CraftyVirus 3-2-2004 18:01 Print reply
Posts: 1530
bekend merk boor
 
WOOJOOOO
Abarth-500 3-2-2004 18:13 Print reply

Posts: 1532
Jij doet denk ik toch echt iets niet goed, of heb je inbusjes van gehard staal erin zitten... Als er een putje ontstaat, dan lukt het wel, duurt ff he, maar als je nu dan eens zoals ik al zei, met een kleiner boortje aan de slag gaat, dan lukt het vast wel....
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
Jolan 3-2-2004 18:33 Print reply
Posts: 119
Met een kleiner boortje gaat het even traag. En over gehard staal, hoe kan je daar achter komen en hoe moet je er dan door heen. Want om een half uur te boren en dan een paar mm op te schieten is ook niet geweldig

En sorry voor deze stomme vragen maar heb niet echt veel verstand van staal etc..

Dit bericht is ge-edit door Jolan op 3-2-2004 18:34
 
Life Is Hard And Then You Die
Suzuki Noël 3-2-2004 18:36 Print reply
Posts: 235
Leg dat ding op zijn kant en dan een blok hout eronder en als je hem dan niet doorgeboord krijgt dan is er iets goed fout. Waar koop jij eigelijk je boutjes want die moet ik ook hebben
 
Jolan 3-2-2004 18:38 Print reply
Posts: 119
Op ze kant leggen doek liever niet met me rs. En het zijn gewoon de ori boutjes van aprilia.. Maarja wel goede kwaliteit opzich alleen erg verrot dus als ze dol zijn gedraaid door de vorige eigenaar
 
Life Is Hard And Then You Die
Blorn 3-2-2004 18:38 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jolan

Met een kleiner boortje gaat het even traag. En over gehard staal, hoe kan je daar achter komen en hoe moet je er dan door heen. Want om een half uur te boren en dan een paar mm op te schieten is ook niet geweldig

En sorry voor deze stomme vragen maar heb niet echt veel verstand van staal etc..

Dit bericht is ge-edit door Jolan op 3-2-2004 18:34
Hoe kleiner het boortje hoe harder de boor moet draaien, dus een hele grote boor moet je langzaam laten draaien. Met een goed boortje kom je ECHT wel door het boutje heen, slijp hem anders even of pak een ander.

Mooie shit boutjes btw als je een inbus dol kunt draaien
 
Nightbat 3-2-2004 18:45 Print reply

Posts: 550
denk maar zo: als het gehard stalen bouten waren zouden ze niet rondgedraaid zijn

Ram er inderdaad zo'n torq in, wel gelijk een goeie (maat) anders draai je alsnog de boel glad
 
Jolan 3-2-2004 18:45 Print reply
Posts: 119
slijpen kan niet ivm met de kappen. En heb al 1 kras erdoor. En idd ik snap ook niet hoe je die dol krijgt. Heb dit soort inbusjes ook ergens anders zitten op me brom en die zijn echt nog goed en draai je echt niet zomaar dol.

Ik haal morgen dan wel goede boortjes en zo'n torx setje hopelijk gaat het daar dan wel mee..

Dit bericht is ge-edit door Jolan op 3-2-2004 18:48
 
Life Is Hard And Then You Die
Blorn 3-2-2004 18:47 Print reply

Posts: 13825
Heb je eigenlijk al een griptang geprobeerd?
 
kpotappel86 3-2-2004 18:50 Print reply

Posts: 2679
tja... pak gewoon een goed platte schroevendraaier beuk die vast erin...
en met griptang op de schroevendraaien
proberen...

pak een center tik er een putje in pak een boortje 2 3 ofzo
en booor daar als eerste mee.....met redelijke toeren en smeer je boortje of haal hem er even uit voor af te koelen af ebn toe zodat je je plastic niet zo verbrandt


Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 3-2-2004 18:52
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Jolan 3-2-2004 18:51 Print reply
Posts: 119
Jah griptang..waterpomp tang, alle tangen die ik had. maar ik kan niet al te hard te werk ivb met die kappen. Want als je uitschiet ( wat dus het geval was met de beitel heb je een mooie kras erbij ) . Maar je krijgt gewoon geen grip. En die inbusjes hebben een rot vorm. Heb ook al met de dremel zijkantjes eraan gemaakt wat ook niet mocht baten. En de truc met schroevendraaier heb ik ook al geprobeert. Ding zit te vast om hem met de hand eruit te draaien..en met de tang erbij schiet die eruit.



Dit bericht is ge-edit door Jolan op 3-2-2004 18:55
 
Life Is Hard And Then You Die
NSR JunK 3-2-2004 19:15 Print reply

Posts: 2339
je bent dus al aant boren gegaan.. kan je die manier met een torx ook wel vergeten of je moet er echt alleen maar een superklein putje ingemaakt hebben..

met die boorzooi die k op die fotos zie moet je tog echt wel dat ding uit kunnen boren.

net as wat blorn zegt voor een kleine boor moet je boor snel draaien.. en voor een grote boor langszaam. heb met snijsnelheid te maken maargoed dat doet dr niet toe. iig pak een nieuw boortje van een mm of 2 en zet die boormachine op t aller snelst. en dan flink douwen en dan moet het tog echt wel lukken. anders heb je tog echt een verkeerd boortje.


 
Jolan 3-2-2004 19:19 Print reply
Posts: 119
NSR Junk het is idd een klein putje wat erin zit. Dus morgen haal ik die torx bitjes en ga het eerst daarmee proberen. Verder heb ik al na een tijd met een 3mm boor een tijdje volgas met een 2mm boor erin staan stauwen maar meer dan een klein putje kwam er niet. Zal morgen dan ook maar nieuwe boortjes halen..
 
Life Is Hard And Then You Die
NSR JunK 3-2-2004 19:22 Print reply

Posts: 2339
dat ligt of aan je boortjes of aan je boormachine (Dat die niet genoeg toeren maakt)

als je hem nog niet verneukt hebt moet het nog wel lukken met zon torx. je moet dr dan 1 inbeuken die net iets groter is dan het gat zelf.
 
Jolan 3-2-2004 19:26 Print reply
Posts: 119
oke thnx, boormachine kan btw max 2900 toeren maken...en is dus 520 watt.

Dit bericht is ge-edit door Jolan op 3-2-2004 19:31
 
Life Is Hard And Then You Die

Dit topic is 3497 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved