Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - NSR Scooterkiller ombouw project

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1209 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #15388 - NSR Scooterkiller ombouw project
Pagina 17 van 22
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 20, 21, 22Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 28615 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Abarth-500 23-5-2004 0:24 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB

[...]


ja maar dan moet je zeker wel constant in z'n powerband jagen, of dat nou lekker rijdt..


als jij een 70 hebt met een redelijk hoge powerband, dan is het ook geen pretje om er onder te rijden hoor.... en als jij een gt4 cilinder koopt dan doe je dat j?ist om lekker te janken...


 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
scooterkiller 23-5-2004 0:36 Print reply

Posts: 2987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power

o ok , ik wist het niet zeker , maar wat moet er dan onder een echte alu 110cc (d=57mm) malossie met enkele zuigerveer of zo ???( die zijn toch niet meer te koop )

Dit bericht is ge-edit door RS_70_power op 22-5-2004 20:26


Uhmmm Mijn Malossi cilinder heeft ori (wat ik nu dus heb) ook 1 zuigerveer, enne ja tis gietijzzer maar kheb nu vanwege olie gezeik 2 warmlopers gehad en er mankeerd nix aan de cilinder, doe dat maar is na met een Alu cilinder

Edit : en ik wil wedden dat als een 80 cilinder opgeboord en getunned is naar 55mm (98cc), sneller loopt dan een Malossie (vanwege de W poort dus meer tune mogelijk heden) al weet ik niet hoe de slotjes van de zuigerveren lopen uit mn hoofd, maarja dat is aan te passen, en het liefst vervangen voor de malossi zuiger (of ander passend merk) met 1 veer

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 23-5-2004 0:43
 
BIERTJUH!!!!!!!!
barry 23-5-2004 0:44 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Abarth-500

[...]


exact.....

koop maar eens een gt4 voor op je 50 blok, ben je zo ongeveer niet bij te houden met de dikste 70...


ervaring?

denk het niet (99% kans), cilinder is zeer onbekend, dus doe er geen uitspraken over.

gt4 trekt op als een zeer goede 70cc, dus zoals malossi (nsr e.d), en top is ook ong wel gelijk.

ik trok igg wel 70eurkit op tsx er uit e.d....
 
He?
SkaBla [Pim] 23-5-2004 0:47 Print reply

Posts: 4659
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


ervaring?

denk het niet (99% kans), cilinder is zeer onbekend, dus doe er geen uitspraken over.

gt4 trekt op als een zeer goede 70cc, dus zoals malossi (nsr e.d), en top is ook ong wel gelijk.

ik trok igg wel 70eurkit op tsx er uit e.d....

Bla Bla mijn tsx was niet afgesteld toen en ging maar tot de 9k nu tot de 10,5 k
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Abarth-500 23-5-2004 0:49 Print reply

Posts: 1532
ik heb er genoeg over gelezen en gezien.....

en je gaat me niet vertellen dat je alles wat je zegt ondervonden hebt door eigen ervaring..

iig fijn dat iemand het wel precies weet dan, want het is dan nog steeds een goed argument voor de quote die ik maakte..


 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
beunhaas 25-5-2004 12:35 Print reply
Posts: 178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


ohh?

en leg eens ff uit waarom....



fatsoenlijk getunede scoot heeft mits goed afgesteld een redeelijk stabiel pktjes te berschikking van start tot top, denk aan klasses van 14 tot 18 pk.

dit barrel niet, op 150 meter zal dit niets zijn, mja valt te proberen. gef je iig weinig kans.
 
De beunhaas
bart de scootergek 25-5-2004 12:42 Print reply

Posts: 8916
ga bij de top maar uit van over de 20 pktjes + het feit dat je een vario gebruikt dat je dus altijd in je powerband zit. maar ik durf het geen barrel te noemen, en ik weet zeker dat het heel hard gaat lopen, respect voor jeroen
 
Honda RC-33
DerbiMike 25-5-2004 12:58 Print reply

Posts: 1769
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda cr80ik weet zeker dat het heel hard gaat lopen, respect voor jeroen


tot nu toe gaan we vrij gelijk op...en dan heb ik GEEN 4e versnelling plus dat ik met ori uitlaat rijd....
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
Zoetahmeerdah [Marcel] 25-5-2004 12:59 Print reply

Posts: 5996
jeroen, ga je op dat ding naar de bigmeeting?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB

zal je een autisa 55mm getuned sneller krijgen dan een mbx80 cil opgeboord naar 55 mm en getuned?


de toekomst zal dat uitwijzen

telt een getunde autisia ook mee?

Dit bericht is ge-edit door Zoetahmeerdah [Marcel] op 25-5-2004 13:01
 
ik haat mensen
Roedie 25-5-2004 13:45 Print reply

Posts: 3531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiMike

[...]


tot nu toe gaan we vrij gelijk op...en dan heb ik GEEN 4e versnelling plus dat ik met ori uitlaat rijd....


heb jij maar 3 versnellingen dan?
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
barry 25-5-2004 13:46 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]

[...]

Bla Bla mijn tsx was niet afgesteld toen en ging maar tot de 9k nu tot de 10,5 k


blablabla, nee jij was niet de enigst waar ik tegen gereden heb...
 
He?
Pingu 25-5-2004 15:06 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooterkiller

[...]



Edit : en ik wil wedden dat als een 80 cilinder opgeboord en getunned is naar 55mm (98cc), sneller loopt dan een Malossie (vanwege de W poort dus meer tune mogelijk heden) al weet ik niet hoe de slotjes van de zuigerveren lopen uit mn hoofd, maarja dat is aan te passen, en het liefst vervangen voor de malossi zuiger (of ander passend merk) met 1 veer

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 23-5-2004 0:43
Hoef je niet over te wedden, ik reed met 50mm mbx cil getuned een 93cc malossi er net uit. Setup mij was: 24mm mik, twin-air, powerbox, carbon kleppen, tecno, 6bak, opmaat cilkop. Bij hem hetzelfde, alleen 26mm mik. Maakte wel stuk meer toeren en liep ook erg leuk. Top was op teller bij beiden ong. even hoog, als je de schaalverdeling zou doortrekken iets van 140.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
DerbiMike 25-5-2004 16:05 Print reply

Posts: 1769
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedie

[...]


heb jij maar 3 versnellingen dan?


haha....ik heb normaal 6 versnellingen....dus nu nog maar 5...
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
Blukaap2 25-5-2004 17:18 Print reply

Posts: 9969
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


blablabla, nee jij was niet de enigst waar ik tegen gereden heb...


Idd, ding van Barry ging echt behoorlijk vooruit.

En die NSR is op korte sprintjes veel te zwaar om iets te winnen.
400M sprint kun je wel behoorlijk kont schoppen als je flink wat vermogen hebt (>20 dus ).
 
Stoere brommers
beunhaas 25-5-2004 18:16 Print reply
Posts: 178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda cr80

ga bij de top maar uit van over de 20 pktjes + het feit dat je een vario gebruikt dat je dus altijd in je powerband zit. maar ik durf het geen barrel te noemen, en ik weet zeker dat het heel hard gaat lopen, respect voor jeroen



mja, oke 20+ ook goed. Iig vind ik scooterkiller dan beetje hilarische naam voor zoiets als dit,


Vroeger toen je brommerreed jezelf opzitten vreten ofzo toen je door scooters voorbij werd gereden?
 
De beunhaas

Dit topic is 28615 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 17 van 22
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 20, 21, 22Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved