Het leek me wel leuk om hier even een topic over te open met hoe en wat er allemaal gaande is en gaat met mn NSR.
Om me te beginnen zo staat ze er nu bij, lelijk he
, maar daar gaat het nu ook nog even niet om dat komt later.
Ik heb haar gekocht voor 250 euro een half jaar geleden en met flink wat schade dus het valt nog wel mee.
Toen ik haar eenmaal in mijn bezit had heb ik meteen verandert :
-50cc 4bak blok met 70cc en homoet pijp vervangen voor 80cc blok waarvan de spoelkanalen en de rest zijn aangepast naar de nieuwe cilinder.
-98cc Malossi (getuned) en 6kleps Malossi membraam, 20mm carburateur met MBX pijp gemonteerd.
-Remmen en electronica technies in orde gemaakt
-Me de ..... geschuurd en gepolyesterd
-In de eerste grondlaag gezet van de 3 a 4
Dit beviel me dus niet kwa prestaties, nu heb ik dus verandert :
-20mm Mikuni voor 26mm Mikuni carburateur
-MBX pijp verandert voor Techno
-powerbox geplaatst
-Twin Air in een gemodificeerd ori filter box gebouwd
-Iridium bougie geplaatst
-CDI vervangen voor 1 die 1000 toeren hoger draaid
-Onsteking vergroegd en bijgeveild
-Snelgas gemonteerd
Dit setje rijd dus al stukken beter kheb nu een top met de tandwielverhoudingen van :
-15/43 100+
-16/43 110+
-17/43 120+
En dat gaat met een noodgang, mn helm waait bijna van mn kop als ik boven het ruitje uit kom
Wat ik binnenkort nog ga veranderen is :
-32mm carburateur plaatsen
-32mm spruitstuk, wordt op dit moment gedraaid en gehardsoldeerd voor de carburateur
-Bridgestone motorbanden
-Uiterlijk in orde maken (spuiten alla Subaru impreza stijl)
-HPI onsteking plaatsen
-DPR of opmaat uitlaat plaatsen
-Fireblade zweefschijf voor plaatsen
-Schrijfrem achter plaatsen
-Hogedruk kop met Oring plaatsen
en nog wel wat dingen.
Dit topic hou ik up to date zogauw er weer nieuwe speeltjes gemonteerd en verandert zijn
Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 3-2-2004 0:00