Ok, vandaag bij concierge van me voor noppes hele zooi brommer rotzooi opgehaal (+1 werkende brommer)
ik heb het volgens mij al met een aantal van jullie erover gehad...
ik kreeg:
2- 70cc malossi's bij
2- 20mm mikuni carboratuers (waarvan 1tje total-los) (gast vertelde dat er 24mm onder zat, maar was dus 20.. nouwjah, hij practisch nieuw.. boeie )
2- achterspatborden (inc olietankje , die er ook op gaat!)
2- motorblokken (waarvan 1tje onder een werkende mt, en lag helemaal uit elkaar)
en nog veeeel meer (en ik krijg ook nog eens via die gast nog een aanghanger vol)
GRATIZZ!!
maar nu mijn vraag: ik heb er dus een redelijk mooie malossi 70cc bij gekregen, nu vraag ik me af of ik deze op me mt moet zetten ipv me eurokit-malossi (ook zeer snel), zelf vin ik de inlaat van de malossi redelijk klein... en de uitlaat ook... De cylinderwand heeft hij met heel klein schuurpapier bijgewerkt (die gast weet wel wat hij doet)
Wat zal ik doen, een perfecte eurokit-malossi erop, of deze echte malossi?
En als ik die malossi erop zet, wat is hier nog aan te tunen? (ik wil wel het snelste van het snelste hebben)
Nog een tip van die man: als je van je achter en voor tandwielen een aantal tandjes wegvijlt, schijn je ontzettend veel harder op te trekken (het tandwiel pakt eerder de ketting) Ik ga het binnekort uitproberen, lijkt me echtwel lache als dat werkt |