Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Zundapp Spuiten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 827 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #15289 - Zundapp Spuiten
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 5843 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Caïn 1-2-2004 10:33 Print reply

Posts: 146
Handbak rijd idd wel lekker, afstellen wil nog wel es lastig zijn, kabeltje rekt uit enzo, maar als het helemaal goed staat is het erg ontspannen rijden. Met gladheid helemaal, voetjes aan de grond

Anyways, mooie dapp, niet zelf spuiten, niet laten spuiten. Maak em helemaal schoon, geef em een beurt met autowas, kijk hoe het er dan uit ziet. Als dit de originele lak is moet je er niks aan doen, word ie echt stukken minder waard.
 
Magneet Thunderbird
MetalHead 1-2-2004 13:48 Print reply
Posts: 24
Mooi .....En ja, het is handschakel ( 3 ) erg vet Alleen kan ik er voorlopig alleen nog maar van dromen Maarja, m'n pa gaat hem deze week nog effe aan de praat zien te krijgen,en zien of er motorisch nog veel aan gebeuren moet.En dan kan het Optische opknappen beginnen
 
?
T-1o0o 1-2-2004 15:06 Print reply
Posts: 82
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr Pain

[...]


zo'n geforceerde 2,9pk cilindertje denk ik.

nee een 1.9pk cylinder zat op alle standaart nederlandse zundapps kijk maar naar de trappers dat hadden alleen de nederlandse brommers duitsers hadden 2.9pk en kick

niet echt vooruit te branden dus
 
Pas 1-2-2004 17:24 Print reply

Posts: 1181
licht polijsten wil meestal de dofheid er ook wel uihalen.
 
GSXR600K1
Icanus 2-2-2004 0:04 Print reply
Posts: 525
zo'n mooie brommer mag je zeker niet zelf spuiten!!
beter zelfs helemaal niet spuiten!!

als je het ?cht wil doen, ga dan naar een profesioneel brommerrestauratiebedrijf
 
kpotappel86 2-2-2004 0:12 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ca?n

Handbak rijd idd wel lekker, afstellen wil nog wel es lastig zijn, kabeltje rekt uit enzo, maar als het helemaal goed staat is het erg ontspannen rijden. Met gladheid helemaal, voetjes aan de grond

Anyways, mooie dapp, niet zelf spuiten, niet laten spuiten. Maak em helemaal schoon, geef em een beurt met autowas, kijk hoe het er dan uit ziet. Als dit de originele lak is moet je er niks aan doen, word ie echt stukken minder waard.


afstellen is idd een ramp ik heb een puchje 2-speed handgeschakeld das 1 duwende kabel en 1 trekkende kabel....

das ook zo kut af te stellen joh.....
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Mr Pain 2-2-2004 0:13 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T-1o0o

[...]

nee een 1.9pk cylinder zat op alle standaart nederlandse zundapps kijk maar naar de trappers dat hadden alleen de nederlandse brommers duitsers hadden 2.9pk en kick

niet echt vooruit te branden dus


oww, komt waarschijnlijk dat ik "standaart" 2,9 had, vergissing dus

zo'n 2,9 loopt wel lekker trouwens
 
Pistonpen Paultje 2-2-2004 0:16 Print reply

Posts: 8678
Gezeik over ori lak altijd. Als jij lelijke ori lak hebt, of zeer mooi overgespoten bijna originele lak hebt. Dan weet ik zeker dat het in het 2e geval meer waard is.

Mits je alle stickers er ook op doet enzo, die zijn gewoon te halen. Bij Pelders bijvoorbeeld



Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 2-2-2004 0:17
 

Dit topic is 5843 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved