Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - schroeven wille niet los

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 771 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15232 - schroeven wille niet los
Pagina 4 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3380 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsx-thomas 29-1-2004 14:44 Print reply
Posts: 386
hahahaha
veel spek eten he jonge dan word je ooit groot en sterk....
 
Hannes 29-1-2004 14:58 Print reply

Posts: 4530
precies, meestal als er iets te vast zit dan gebruik ik gewoon brute kracht en tot nu toe hebben alle schroeven eraan gelooft.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
rasta man 29-1-2004 15:05 Print reply

Posts: 3612
fok het maar het gaat nog ure duren voordat dat ding los gata
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Ed Honda CB50J 29-1-2004 15:31 Print reply

Posts: 4190

 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Tijzzz 29-1-2004 16:07 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rasta man

na me vastloper wil ik dus die hele blok er af halen.. maar bji die kutblok zit dus 1 as voor en 1 onder beide krijg ik met geen mogelijkheid los. cola niet anti roest sjit pijpsleutel werkt niet boormachine ook neit kan iemand zegge wat wel werkt???


Met een brandertje er op aan de buitenkant verwarmen, zodat het uitzet en dan veel WD-40 gebruiken
 
Grischnakh 29-1-2004 17:48 Print reply

Posts: 1369
Ik zit met een soortgelijk probleem, en ik vraag het ff hier want heb geen zin om een nieuw topic te openen.

Mijn blok zit inmekaar met bouten met een kruiskop, en die zitten ook muurvast, heb er al vlink met wd40 bij gezeten, maar het is nog niet gelukt nu zijn dus die koppen naar de kut. kan ik de kop er gewoon afboren en dan met een waterpomp tang die tapeindjes eruit halen of hou ik daar te weinig ruimte voor over??
 
erikrulezz 29-1-2004 18:10 Print reply
Posts: 382
Wat ik altijd doe als boutjes goed vast zitten:

pak een drijver en zet deze aan de zijkant tegen het boutje en sla er een paar keer goed hard met een hamer op. dan verschuift hij een stukje naar de zijkant en zit hij dus niet meer vastgeroest
 
Blijhoofd 29-1-2004 18:12 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Grischnakh

Ik zit met een soortgelijk probleem, en ik vraag het ff hier want heb geen zin om een nieuw topic te openen.

Mijn blok zit inmekaar met bouten met een kruiskop, en die zitten ook muurvast, heb er al vlink met wd40 bij gezeten, maar het is nog niet gelukt nu zijn dus die koppen naar de kut. kan ik de kop er gewoon afboren en dan met een waterpomp tang die tapeindjes eruit halen of hou ik daar te weinig ruimte voor over??


je meot het anders doen gas brander erop goed heet stoken, grote steen bijtel of zo erop zetten goede klap erop geven dat er een gleuf in zit dan bijtel er krom op zetten en dan tik je ze zo los...

op deze manier lukt het altijd
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Delano 29-1-2004 18:15 Print reply
Posts: 370
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erikrulezz

Wat ik altijd doe als boutjes goed vast zitten:

pak een drijver en zet deze aan de zijkant tegen het boutje en sla er een paar keer goed hard met een hamer op. dan verschuift hij een stukje naar de zijkant en zit hij dus niet meer vastgeroest

maar als je misschien te hard slaat sla je je schroefdraad kapot?
 
rs krijgt weer spirit:P
rasta man 29-1-2004 18:38 Print reply

Posts: 3612
mijn bovenste schroefdraad heb ik al helemaal weggeslepen
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
de_koen 29-1-2004 18:44 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Grischnakh

Ik zit met een soortgelijk probleem, en ik vraag het ff hier want heb geen zin om een nieuw topic te openen.

Mijn blok zit inmekaar met bouten met een kruiskop, en die zitten ook muurvast, heb er al vlink met wd40 bij gezeten, maar het is nog niet gelukt nu zijn dus die koppen naar de kut. kan ik de kop er gewoon afboren en dan met een waterpomp tang die tapeindjes eruit halen of hou ik daar te weinig ruimte voor over??


slagschroevendraaier
 
Honda 5-Bak te koop
jupiler 29-1-2004 18:52 Print reply
Posts: 846
jij ben echt een prutser, koop dan een fatsoenlijke doppenset zodat je die moer er gewoon af kunt draaie met wa wd40 neej gaatie mej de slijptol heel zn blok kurtslijpe, als je al nie weet wa een doppenset is dan zou ik je blok er maar lekker onder laten
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
Tsxdude AKU MicheL 29-1-2004 18:54 Print reply

Posts: 10676
Hahhaah das niet zo mooi nej, kheb het vorige maand ook gehad met precies dezelfde bout..
Je gaat er niet bykomen zen en je molt je carter enz alleen maar..
Ga vanaf de andere kant verder met de kop van die bout, en slijp die helemaal weg, zal wel ff duren ik heb het men slijptol gedaan en duurde echt 10min voordat hij goed wegwas en toen kon ik hem er zo doorheen tikken...

Probeer dat maar eens..
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
jupiler 29-1-2004 18:56 Print reply
Posts: 846
dan moe je er een klein schijfje dat bijna op is inzetten en dan een helf van de moer wegslijpen dan pleur je der een beitel in tikt er met de hamer op en hoppakee, hij valt er zo af ff nieuwe bouten en moeren hale en t is weer geif
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
Grischnakh 29-1-2004 18:59 Print reply

Posts: 1369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen

[...]


slagschroevendraaier


nog nooit van gehoord, hoe ziet zon ding eruit??
 

Dit topic is 3380 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved