Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Olie lekkende TSX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1144 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15173 - Olie lekkende TSX
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1584 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Marthin 29-1-2004 23:03 Print reply

Posts: 6164
bij mij in ieder geval niet, ik moest het overzetten van de rechterkant naar de linkerkant. en dat had de bromfietszaak mij later bevestigd.
 
Martijn 29-1-2004 23:21 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marthin

bij mij in ieder geval niet, ik moest het overzetten van de rechterkant naar de linkerkant. en dat had de bromfietszaak mij later bevestigd.


bromfietszaken sucken...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Ralf 30-1-2004 9:08 Print reply

Posts: 9073
Natuurlijk moet het in de linker kant, anders krijg je de return spring nooit vast..
 
Knoxville 30-1-2004 10:48 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

alles blijft aan de linkerkant (ontstekingskant) hangen btw ...


Hangt er vanaf hoe je hem los haald
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
ThijsS 30-1-2004 11:27 Print reply
Posts: 109
Ik heb mijn blok eergister nog gereviceerd. Als je je blok op de koppelingskant legt, en hem dan voorzicht lostrekt blijft alles er in liggen.
In de ontstekingskant die je er dan af hebt gehaalt zit dan alleen nog een asjes voor een schakelvork en dat returnspringding.
Als je hem weer dicht maakt effe vork op de plek duwen en het olietandwiel op zijn plek in het koppelingsgedeelte leggen en sluiten maar.

En over je vraag als je gwn niet wilt reviceren kun je ook proberen je blok iets (halve centimeter) los te halen de pakking eraf krabben en nieuw er op doen. Is al zo ongeveer gezegd maar moet wel kunnen werken
 
Hier_ben_ik - Administrator 30-1-2004 12:36 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ThijsS

[..]

En over je vraag als je gwn niet wilt reviceren kun je ook proberen je blok iets (halve centimeter) los te halen de pakking eraf krabben en nieuw er op doen. Is al zo ongeveer gezegd maar moet wel kunnen werken


nee dat is lekker voor je lagers zeg..
 
Members zijn vervelend :-|
niek23 28-3-2006 20:35 Print reply

Posts: 77
wat een lulkoek zeg!
je kunt nie zomaar het blok heel iets van elkaar ligten en er pakkin tussen smeren!
je moet er helemaal vloeibare pakking tussen doen!!!!
anders krijg je toch benzine bij de versnellingsbak in!
dan zijn de verbrandingsruimte en de versnellingsbakruimte naast elkaar niet afgedicht!
en bij het uit elkaar halen draai je eerst alle kruiskoppen van de vliegwielkant los en leg je hem op de vliegwielkant om het blok te delen!!!


succes dr mee
 
Kees de Jong 28-3-2006 20:59 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: niek23
wat een lulkoek zeg!
je kunt nie zomaar het blok heel iets van elkaar ligten en er pakkin tussen smeren!
je moet er helemaal vloeibare pakking tussen doen!!!!
anders krijg je toch benzine bij de versnellingsbak in!
dan zijn de verbrandingsruimte en de versnellingsbakruimte naast elkaar niet afgedicht!
en bij het uit elkaar halen draai je eerst alle kruiskoppen van de vliegwielkant los en leg je hem op de vliegwielkant om het blok te delen!!!


succes dr mee


denk dat ie inmiddels wel klaar is
 
7 seconden, of 21 gram

Dit topic is 1584 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved