Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - ciao uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 821 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #15158 - ciao uitlaat
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2199 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

marcel-af1 27-1-2004 18:09 Print reply
Posts: 80
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcel-af1

[...]

Nee,dan heb je waarschijnlijk de snelste vespa

edit: alleen voor de eer


 
MC Beuner 27-1-2004 18:30 Print reply

Posts: 3678








80cc malossi met kop en gepolijste zuiger, moet je wel ff je carters aanpassen

30 euro mag je hem hebben , ik koop toch noooooooit van mijn leven een citta of vespa meer
 
Vivatje snor
LAPD 28-1-2004 16:20 Print reply
Posts: 27
ik ga waarschijnlijk een leovince kope en een 13/13
en strakkere koppelingsveertjes trekt ie ook nog wa harder.


 
BE HAPPY
Blorn 28-1-2004 16:28 Print reply

Posts: 13825
Veertjes veranderen bij een 50cc cilinder zuigt.
 
LAPD 28-1-2004 17:25 Print reply
Posts: 27
leg maar is uit waarom jij denk da da zuigt

argumenten graag en niet van die gare opmerkingen
 
BE HAPPY
BestBoarder 28-1-2004 17:59 Print reply

Posts: 675
ik zou een leovince nemen met 13mm, maar als je et goed wil doen....... polini speedengine, 80cc polini, 21mm dell ortho enz
 
EmielRense.com
Aprilia-AF1 28-1-2004 18:35 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: LAPD

leg maar is uit waarom jij denk da da zuigt

argumenten graag en niet van die gare opmerkingen


Schiet niet op met originele cilinder, krijgt veel overtoeren,en trekt dus nog LANGZAMER.
 
Marcel.
Aprilia-AF1 28-1-2004 18:41 Print reply
Posts: 1397
Heb ook vespa's gehad,heb ook veel ge-experimenteerd met koppelingsveertjes,maar standaard veertjes waren toch het fijnst
 
Marcel.

Dit topic is 2199 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved