Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MBX 80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 848 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15139 - MBX 80
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1600 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

LambalraceR 26-1-2004 20:30 Print reply

Posts: 2187
en toch met een versnellingsbak zoals alwin zou ik harder kunne en dat is toch ZIJN doel..??

maarja mss maakt het dan minder verschil dan ik denk, ik vin het nogal met zulke tandwielen maarja. ik hou het hier maar bij dan
 
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden
Blukaap 26-1-2004 20:33 Print reply

Posts: 10006
Alwin heeft een korte 6-bak.

Jij zou overigens in je 3 moeten rijden met die tandwielverhouding en dat toerental om ongeveer de 100 te halen.
 
Bastila is lief
LambalraceR 26-1-2004 20:36 Print reply

Posts: 2187
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Alwin heeft een korte 6-bak.

Jij zou overigens in je 3 moeten rijden met die tandwielverhouding en dat toerental om ongeveer de 100 te halen.


haha ik wil je best x laten rijden op mijn appraat, zet ik er nog een x splinternieuwe koppeling in waar je bij bent en dan kan je het zien hoe groot het verschil echt is.
 
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 26-1-2004 21:48 Print reply

Posts: 7007
ja dat van die korte mbx bakken klopt wel , ik ree met 17/43 115 ofso bij 10.000 toeren


maar volges mij als je gewoon de ori verhouding neemt, dus 15/38 en je draait belachelijk veel toeren (zeg 13.000 ofso) rij je gewoon dik 130 aangezien bij die verhouding op de mbx de toeren gelijk lopen aan de snelheid

bijv. 8000 rpm = 80 km/uur
 
nobody fuck with us!!

Dit topic is 1600 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved