Mr Pain |
26-1-2004 20:19 |
Posts: 4966 |
tecno ofzo
heb zelf goede ervaring met proma (80)
|
|
|
|
LucF |
26-1-2004 20:20 |
Posts: 70 |
Honda NSR met Malossi MHR 73,4cc
Met Homoet 6P uitlaat
Powerband van ca 9.800 - 13.500rpm
Van 1 naar 2 zakt rpm tot 8.885 rpm
Van 2 naar 3 9.964 rpm
De Homoet 6p gaat dus net, zeker voor racewerk, waarbij je altijd bij max rpm overschakeld en de 1e versnelling na de start niet meer gebruikt. Voor straatgebruik zou ik kiezen voor een wat bredere powerband, dat rijdt veel beter.
Groeten
Luc
Dit bericht is ge-edit door LucF op 26-1-2004 20:28
|
|
|
|
Mr Pain |
26-1-2004 20:23 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: LucF
Honda NSR met Malossi MHR 73,4cc
Met Homoet 6P uitlaat
Powerband van ca 9.800 - 13.500rpm
Van 1 naar 2 zakt rpm tot 9.214 rpm
Van 2 naar 3 10.333 rpm
De Homoet 6p gaat dus wel, zeker voor racewerk, waarbij je altijd bij max rpm overschakeld. Voor straatgebruik zou ik kiezen voor een wat bredere powerband, dat rijdt veel beter.
Groeten
Luc
op honda een MHR
|
|
|
|
henk huppelschoten |
26-1-2004 20:25 |
Posts: 656 |
zelf gedremeld waarschijnlijk
|
|
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!! |
|
Polleke |
26-1-2004 20:27 |
Posts: 419 |
jah die toerdendrop is nie echt funnie taks (henk h) valt gewoon onder de powerband, alleen alsk zonder koppeling schakel gaat het net (twv 13-45)
|
|
Crazy Honda Team |
|
Mr Pain |
26-1-2004 20:27 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: henk huppelschoten
zelf gedremeld waarschijnlijk
die cilinder of dat mhr
ohh trouwens je zit dan op ongeveer 47,5mm ik denk dat dat ook een beetje lastig gaat worden met de dikte van de want.
Dit bericht is ge-edit door Mr Pain op 26-1-2004 20:31
|
|
|
|
LucF |
26-1-2004 20:36 |
Posts: 70 |
Het gaat om de poorttiming van een Malossi MHR 70 cc als voorbeeld voor een berekening.
Wie heeft 'n beter voorstel?
Groeten
Luc
|
|
|
|
henk huppelschoten |
26-1-2004 21:35 |
Posts: 656 |
IK!!!! laat een pijpje op maat maken
|
|
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!! |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
26-1-2004 21:43 |
Posts: 7007 |
flikker op man met die opmaat uitlaten daar vraagt die kerel toch nie om
iedereen altijd met ze opmaat, altijd roepen maar nooit kopen
|
|
nobody fuck with us!! |
|
henk huppelschoten |
26-1-2004 21:52 |
Posts: 656 |
en hij wil een uitlaat die perfect aan zijn wensen voldoet dus waarom niet?
Dit bericht is ge-edit door henk huppelschoten op 26-1-2004 21:55
Dit bericht is ge-edit door henk huppelschoten op 26-1-2004 21:57
|
|
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!! |
|
Polleke |
26-1-2004 22:49 |
Posts: 419 |
ben het zelf ook wel van plan, heb net een aanbieding er voor gekregen, en kan het ook bij een vriend van me laten doen ( bij dpr, is dan iets voordeliger omdat hij in de sobw zit)
|
|
Crazy Honda Team |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
26-1-2004 22:52 |
Posts: 7007 |
dpr is in orde ja
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Polleke |
27-1-2004 0:39 |
Posts: 419 |
heb er idd goede dingen over gehoord, het enige nadeel is dat het zo fucking duur is, is eigenlijk wel jammer.
kan er ook een laten maken bij een andere gast (rico de vos van 50cc.nl) kwam op 100? zonder demper...dus dat is ook nog wel te doen
|
|
Crazy Honda Team |
|
arie-de-arier |
27-1-2004 9:47 |
Posts: 10000 |
jep maar dat is een hobbyist, zegt ook weinig maar als je weet dat dpr goede pijpen maakt en je krijgt korting waarom niet daar?
|
|
Allah is beter |
|
Polleke |
27-1-2004 19:23 |
Posts: 419 |
d eprijs is gewoon hoog vind ik, en tsi maar voor een jaartje ofzo nog dus ik kijk eerst ff hoe een techno erop loopt, en daarna kan ik altijd nog beslissen
|
|
Crazy Honda Team |
|