Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yamaha DT of Suzuki TS(x) ??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1023 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15116 - Yamaha DT of Suzuki TS(x) ??
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1407 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ollie 25-1-2004 22:07 Print topicpost

Posts: 2468
Haa medeforummers,

'K wil dus een crossbrom gaan kopen, want ik ben zo'n automaatje nou eigluk wel een btje zat.

Alleen zit ik te twijfelen of ik een Dt of Ts(x) zal kopen...

Wat lijkt jullie beter, kwa duurzaamheid en kwaliteit en de verkrijgbaarheid + prijzen van onderdelen?

Hebben jullie trouwens enig idee, hoe warm je blokkie max. mag worden?
Want als 'k na een kwartiertje rijden ff op mijn cilinderkop roggel, dan verdampt 't meteen, is dit normaal of??
 

Joscross 25-1-2004 22:12 Print reply

Posts: 12501
Suzuki ts/x 130% zeker
Yamaha is brak, 2 plaats koppeling, contact puntjes

En dat je kop zo heet word is normaal ja

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 25-1-2004 22:12
 
Punk [Dave] 25-1-2004 22:12 Print reply

Posts: 7003
tsx .uit einde discussie closed ban kick
 
Grischnakh 25-1-2004 22:14 Print reply

Posts: 1369
als ik zeg DT=double trouble, weet je wel waarvoor je moet gaan.
 
Hannes 25-1-2004 22:15 Print reply

Posts: 4530
Waarom eigenlijk DT en TSX, ik had dan eerder MT en DT verwacht of TSX en MTX?
 
Supermotard, seperates the men from the boys
SpeedyR 25-1-2004 22:18 Print reply

Posts: 1220
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]

tsx .uit einde discussie closed ban kick



vuile wannabe moderator

yamaha dt = gruwelijk brak,ik weet het uit ervaring,en er zijn er meerdere hier die daar ook over kunnen meepraten.

suzuki tsx..tsja,k'hoor er eigenlijk vrij veel positieve dingen over dus als je echt uit die 2wil kiezen weet je natuurlijk waar je voor moet gaan..

maar mt's zijn ook leuke dingen hoor,of mtx,nog beter

of anders kijken voor een dtr,k'weet niet hoe et daarmee zit maar die waren geloof ik motorisch al wat beter als gewoon dt tje
 
wil je een koekje of wil je neuken? koekjes zijn op......
Joscross 25-1-2004 22:20 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard655

[...]





of anders kijken voor een dtr,k'weet niet hoe et daarmee zit maar die waren geloof ik motorisch al wat beter als gewoon dt tje

Die dingen zijn even erg! heb ik ook gehad
Hebben ook 2 plaats koppeling en contact puntjes
 
SpeedyR 25-1-2004 22:21 Print reply

Posts: 1220
je had ze toch ook met cdi?
 
wil je een koekje of wil je neuken? koekjes zijn op......
paulus de crosskabouter 25-1-2004 22:21 Print reply
Posts: 335
ik zou voor een tsx gaan

heb dit namelijk zelf ook gedaan
heb nog geen rijervaring boven de 30 km/u maar ok (krijg je als je alleen de 8ertuin hebt om doorheen te rijden)
 
BlizzarD 25-1-2004 22:21 Print reply

Posts: 2050
TSX, is daar nog discussie over mogelijk
 
Koos non-brommerloos!
paulus de crosskabouter 25-1-2004 22:22 Print reply
Posts: 335
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard655

je had ze toch ook met cdi?


laat die kerel gewoon een tsx kopen
 
Ollie 25-1-2004 22:23 Print reply

Posts: 2468
Een mtx vind ik zelf veel te duur en een mt vind ik gewoon lelijk!!

Maar wat is er dan zo brak aan een Dt?
Ik vind vooral de ontsteking een belangrijk punt, is deze een btje betrouwbaar met name de bobine?

En heeft een Tsx eigenlijk een electronische ontsteking of niet?
 
SpeedyR 25-1-2004 22:26 Print reply

Posts: 1220
dt heeft contactpuntjes,das gewoon een klote systeem,ik kon per week ze opnieuw goed zette omdat ze weer waren verlopen,en dat lijdt tot niet harder kenne rijden ineens als 20km per uur(terwijl je normaal dik 80rij)


als je dan trouwes nog ken rijden he...
k'heb et ook al vaak geneog gehad dat ie aleen nog maar knalde uit de uitlaat en dat ik gezellig naar huis kon lopen

Dit bericht is ge-edit door richard655 op 25-1-2004 22:26
 
wil je een koekje of wil je neuken? koekjes zijn op......
Ollie 25-1-2004 22:27 Print reply

Posts: 2468
En een tsx heeft die ook kontaktpunten of gewoon een electronische ontsteking met externe bobine?
 
Blijhoofd 25-1-2004 22:29 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie

Een mtx vind ik zelf veel te duur en een mt vind ik gewoon lelijk!!

Maar wat is er dan zo brak aan een Dt?
Ik vind vooral de ontsteking een belangrijk punt, is deze een btje betrouwbaar met name de bobine?

En heeft een Tsx eigenlijk een electronische ontsteking of niet?


TSX

TSX heeft CDI

en rest zal ik je besparen :P

tsx is gewoon ownage
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Ollie 25-1-2004 22:30 Print reply

Posts: 2468
Hebben alle tsxen dan cdi's?
Ook de oudere modellen?
En sinds wanneer tot wanneer zijn ze eigenlijk gebouwd, 1980 ~ 1995 ofzo?
 

Dit topic is 1407 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved