Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Kawasaki ZXR750

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 633 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #15076 - Kawasaki ZXR750
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3684 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nightbat 25-1-2004 6:15 Print reply

Posts: 550
Motorsloop een idee? (ik bedoel: voor onderdelen)

600 eurie, , da's hoe dan ook geen geld
 
CC x-power 25-1-2004 9:32 Print reply

Posts: 1215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]

welke buizen


De buizen (2) die van de tank naar de cockpit gaan, ze staan voor ZXR
 
CC
Icanus 25-1-2004 10:40 Print reply
Posts: 525
ik kom niet van een gare tsx naar die zxr,
ik heb eerst ff met een cb250 gereden, dan met een rgv250 (ding reed 210) en nu pas iets zwaarders...

mn tsx ga ik trouwens verkopen, kheb plaats te kort in de garage :s



en als iemand nog informatie of zo heeft over zxr mag je dat gerust posten, want ik ken weinig van kawa
 
gonzales 25-1-2004 11:25 Print reply

Posts: 1319
heb je nog die rgv ?
 
burn your rubber not your soul
de_koen 25-1-2004 11:48 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Icanus

ik kom niet van een gare tsx naar die zxr,
ik heb eerst ff met een cb250 gereden, dan met een rgv250 (ding reed 210) en nu pas iets zwaarders...

mn tsx ga ik trouwens verkopen, kheb plaats te kort in de garage :s



en als iemand nog informatie of zo heeft over zxr mag je dat gerust posten, want ik ken weinig van kawa


van een maand op een brommer cb 250 te rijden leer je niet veel...


hoelang heb je die rgv gehad ?
ZXR heeft nml 2keer zoveel vermogen, en een bult meer koppel...
 
Honda 5-Bak te koop
CARMAGE 25-1-2004 13:05 Print reply
Posts: 151
Ik volg het idee toch dat je wel wat weinig ervaring hebt.

En ook dat het misschien wel zeer veel gaat kosten. Want je kan het hoe dan ook niet meer allemaal zelf doen aan een motor. Dit is namelijk iets erger als die vastslaagt tegen 120 kilometer per uur. En trouwens een zuiger die niet meer mee draaid dat is bijna zeker ook een gebroken krukas en gruis in je olie kanalen. Niet zo plezant dus. Ik zou het niet kopen.
 
Carmi
GMP 407 25-1-2004 13:18 Print reply
Posts: 1182
voor 600 euro zou ik er mee op het weiland gaan raggen :p
 
Streetracing team HGV - GMP 407
gonzales 25-1-2004 13:41 Print reply

Posts: 1319
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: CARMAGE

Ik volg het idee toch dat je wel wat weinig ervaring hebt.

En ook dat het misschien wel zeer veel gaat kosten. Want je kan het hoe dan ook niet meer allemaal zelf doen aan een motor. Dit is namelijk iets erger als die vastslaagt tegen 120 kilometer per uur. En trouwens een zuiger die niet meer mee draaid dat is bijna zeker ook een gebroken krukas en gruis in je olie kanalen. Niet zo plezant dus. Ik zou het niet kopen.


waarom kan je niet meer alles zelf doen aan een moter ? snap je idee niet hoor enne kan zelfs simpelweg een pick-up spoel zijn die kapot is dat die ene cillinder niet meer werkt het kan EENDER wat zijn gaande van kapotte zuiger tot tataal verklote krukas tot kapotte bougi das het risiko dat je neemt maar 600? ios GEEN geld haal je sowieso eruit als je de wielen + kappen verkoopt dus geen zorgen enne heb jij nog die rgv ?
 
burn your rubber not your soul
ErDBeer 25-1-2004 14:08 Print reply

Posts: 229
Maarreh je hebt je motorrijbewijs wel dan?
En reken maar dat je jezelf flink in de kosten kunt jagen met zo'n ding, tis niet te vergelijken met een brommer.
Ik ga toch maar voor de 400, want dies tenminste op kenteken te verzekeren als 25 kw en de 750 niet.
 
SuzukiMARC 25-1-2004 14:59 Print reply

Posts: 3023
wat zeurt iedereen nou eigelijk over dat ie het niet moet kopen

ik ben t voledig met gonzales eens.. KOPE dat ding! wtf 600 euro voor zoon ding is toch supergoedkoop, en zo wat als de motor verneukt is..

wielen, schijven, kappen.. alles is zoveel geld waard volges mij
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
Hans F 25-1-2004 15:01 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC

wat zeurt iedereen nou eigelijk over dat ie het niet moet kopen

ik ben t voledig met gonzales eens.. KOPE dat ding! wtf 600 euro voor zoon ding is toch supergoedkoop, en zo wat als de motor verneukt is..

wielen, schijven, kappen.. alles is zoveel geld waard volges mij


iets heeft pas waarde als er vraag naar is....
 
Cebess 25-1-2004 15:18 Print reply

Posts: 1203
Dat sleutelen aan zo'n ding moet toch zelf wel lukken als je gewoon goed oplet. En die carburateurs afstellen zou je dan kunnen laten doen.
 
>>>> http://www.apriliaforum.nl <<<<
mr200r 25-1-2004 15:33 Print reply
Posts: 5122
Mooier kan het niet gezegt worden hans.

Ik zelf heb een yamaha 600 fazer ik heb en rij veel demomodellen maar ee zxr 750 is de super-
bike van begin jaren 90 en heeft een echt aan/uit kararter dus gas geven en na een sec
vliegje want ze zijn wel snel de laatste 10 jaar is de ontwikkeling in motorland gedaan op makkelijk rijden.Die zxr is echt niet zomakkelijk te rijden als bv een cbr600 of een fazer 600 het is een echt racemachine die je
flink kan verassen.Het maakt me echt niet uit of je hem wel/niet koopt en info we hebben wel zoon fiche.denk er goed over dit is geen ding
om ff te kopen.
 
mr200r
Icanus 26-1-2004 0:00 Print reply
Posts: 525
kheb vandaag es testritje gemaakt op lezenes, wel zwaar ding hoor, prolly meer dan 200kg :s

maar bolt wel goed, loopt nog steeds 200
 
Woeter 26-1-2004 0:39 Print reply

Posts: 2832
Zelf heb ik een ZXR400, zien er praktisch hetzelfde uit, alleen iets meer cc's en pk's. Ik denk dat 600 euro niet veel geld is voor zo'n motor maar zou er niet op rekenen dat je voor 400 euries die motor weer op de weg hebt. Tenzij je zelf dingen kan doen.
Er gaat altijd meer geld in zitten dan je op gerekend had.

Ben niet echt op de hoogte naar de vraag voor onderdelen maar ik denk dat ie als onderdelen motor wel geschik is. Als de topkuip en zijkuipen nog goed zijn kan je daar al redelijk wat euries voor vangen. Maar zoals velgens denk ik niet dat je veel geld voor kan krijgen omdat als je schade rijdt je bijna nooit je velg kapot rijdt.
Lijkt een mooi aanbod maar vergis je er niet in. Stel je gaat hem in onderdelen verkopen ben je met de verkoop en sloop ook weer uren druk. Maar als je dat leuk vind en de ruimte hebt...
 

Dit topic is 3684 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved