Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - opnaaien mtx-sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1043 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14998 - opnaaien mtx-sh
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jop 21-1-2004 19:07 Print topicpost
Posts: 1290
hoe kun je het beste een mtx-sh 90-100 laten lopen? setup:- 70cc Athena + zuiger
- ori kop afgevlakt,uitgedraaid
- komt gianelli uitlaat onder (zie 50cc.nl)
- 20 mikuni carb 190 sproeier
- ori 4 bak
- homemade dempertje

voor meer info ff posten..
 

Joscross 21-1-2004 19:12 Print reply

Posts: 12501
5 of 6 bak, binnenrotor, cil laten tunen
 
Jop 21-1-2004 19:14 Print reply
Posts: 1290
was het nut van een binnenrotor?
 
Joscross 21-1-2004 19:16 Print reply

Posts: 12501
een lichtere bewegende massa waardoor je gasreactie sneller is en bij honda wilt het ook wel goed helpen voor topsnelheid zo heb ik begrepen
 
Jop 21-1-2004 19:18 Print reply
Posts: 1290
ah ok, maar als je er dan een van HPI ofso pakt zijn ze tyfus duur.. dus andere mogelijkheden?
 
Joscross 21-1-2004 19:19 Print reply

Posts: 12501
cr80 ofzo
 
Jop 21-1-2004 19:25 Print reply
Posts: 1290
past een mbx blok er eigenlijk gewoon onder?
 
the-roadrunner 21-1-2004 19:32 Print reply
Posts: 499
ja
 
lalalalalala echt v@
Mr. T 21-1-2004 19:35 Print reply

Posts: 319
Hang er een MBX/MTXR blok onder. Dan rijdt je origineel al 85 ofzo. Die blokjes zijn niet zo gek duur en kan je lekker snel maken.
 
Pistonpen Paultje 21-1-2004 19:42 Print reply

Posts: 8678
Joa, en een fatsoenlijke pijp zoeken. Onderlangs....
 
Martijn 21-1-2004 19:43 Print reply
Posts: 10000
binnenrotor geeft niet direct een hogere top...zoals je zelf zegt, de massa is minder...hierdoor wordt het makkelijker je motor af te remmen, want je vliegwieleffect is minder....bij heuveltjes en wind tegen (hoge luchtweerstand bij hoge snelheid) kan je snelheid juist omlaag brengen..

optrekken zal sneller gaan, maar ik rij niet harder op mn tsx met binnenrotor....mss als ik mn ori ontsteking er weer opzet dat ie zo 5km harder rijdt..

maar de gasreactie is zoooo fraai ....vink belangrijker dan de top

cilinder tunen zal een hoop schelen denk ik, evenals een erg goede uitlaat (weet niet hoe die gia is)...andere versnellingsbakken zullen ook niet bijdragen aan je topsnelheid, das alleen als je powerband zo smal is dat ie zn laatste versnelling niet meer trekt...en niet meer in de powerband komt...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Joscross 21-1-2004 19:47 Print reply

Posts: 12501
hpi bij honda ga je volgens mij wel harder door omdat die dingen veel meer toeren kunnen maken als std ontsteking/cdi
 
Mr. T 21-1-2004 19:53 Print reply

Posts: 319
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Joa, en een fatsoenlijke pijp zoeken. Onderlangs....



Nee man!! absoluut geen onderlangse pijp. Dat ziet er wel zo belachelijk uit op een MTX.
Gewoon een Proma 80 ofzo.
 
Joscross 21-1-2004 19:53 Print reply

Posts: 12501
die Gianelli is goed hoor
 
CraftyVirus 21-1-2004 19:55 Print reply
Posts: 1530
hij vroeg toch niet hoe die hem het MOOIST snel kan laten rijden. Hij vraagt hoe krijg ik hem 100 rijdend. Onderlangs, want die zijn wel sneller..


edit:quote op MR.T

Joscross was eerder

Dit bericht is ge-edit door CraftyVirus op 21-1-2004 19:56
 
WOOJOOOO
Jop 21-1-2004 19:57 Print reply
Posts: 1290
ok onderlangs is beter.. is de homoet van 50cc dan een goeie optie ?
 

Dit topic is 2506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved