Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - voor de mensen die ooit een GE2 cilinder hebben gehad!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 779 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14997 - voor de mensen die ooit een GE2 cil...
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7600 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Daniel_84 21-1-2004 20:57 Print reply

Posts: 1127
volgesn mij is de gt4 nog een iets betere versie dan de ge2. gt4 en ge2 zijn allebei ge2's maar de gt4 is zeg maar iets beter en sneller, de geupgrade ge2 als het ware (kijk maar es op 50cc.nl voor de prijsverschillen) Gt4 is 10 euro duurder.
 
barry 21-1-2004 21:21 Print reply

Posts: 7387
KOEN!!!

heb je al gekeken?

Dit bericht is ge-edit door barry op 21-1-2004 21:21
 
He?
de_koen 21-1-2004 21:32 Print reply

Posts: 5595
Ik ben even gaan kijken

Op geen enkele stond er gt4 aan de binnenkant.


Ik heb 3 "verschillende" cilinders liggen, codes op rechterkant van membraangedeelte zijn :

M 2
3 W


M 4
3 8

M 7
4 N
 
Honda 5-Bak te koop
kpotappel86 21-1-2004 21:35 Print reply

Posts: 2679
ge 4 schijnt erg snel te lopen ja idd... ge2 kun je ook wel de 80 ofzo mee halen hoor
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
barry 21-1-2004 21:44 Print reply

Posts: 7387
zal dit dan een echte gt4 zijn

lijpe shit, poortmapje is verhinderd, die komt morgen, dan kan a.d.h.v de poortmap misschien een vergelijking worden gemaakt...

om alles uit te sluiten dat het dan echt een gt4 is en geen ge2, want als de poorten hetzelfde zijn (afmetingen van poorten), dan neem ik aan dat het gewoon een ge2 is


om enkele mensen voor te zijn, op mijn cilinder stond ook gt4, was 50cc, maar stonden geen HM codes, hij was wel degelijk snel en trok ook veel 70cc honda en suzuki schakels er uit (die AC waren, lc was te bezien), maar volgens mij was het wel een soort imitatie o.i.d, omdat er geen enkele HM code opstond

Dit bericht is ge-edit door barry op 21-1-2004 21:46
 
He?
GMP 407 21-1-2004 21:45 Print reply
Posts: 1182
ge4 liep bij me broertje 95 ofzo

niet egt super snel vin k :S.
 
Streetracing team HGV - GMP 407
bart de scootergek 21-1-2004 21:46 Print reply

Posts: 8916
wat was de rest van de setup? en jij mag ook blij zijn als jij dat haalt met je ontgrensde appie die voor de rest ori is
 
Honda RC-33
barry 21-1-2004 21:46 Print reply

Posts: 7387
voor 50cc is voor honda 95km/h erg snel!

ge2 zul je bedoelen
 
He?
de_koen 21-1-2004 21:49 Print reply

Posts: 5595
het is ofwel een ge2, ofwel een gt4

ge4 bestaat niet, gt2 ook niet...


en 95 (digi dan) vind ik best mooi voor een 20 jaar oude, nagenoeg standaard brommer...


Mijn ge2, met 16 keihin, vaag expansie uitlaatje liep 110 NSR teller zoiets, rond de 90 digitaal. Soms wat meer, soms wat minder.
 
Honda 5-Bak te koop
barry 21-1-2004 21:51 Print reply

Posts: 7387
koen heb jij ook een poortmap van die ge2? want morgen heb ik de poortmap van deze cilinder op mijn pc staan, dan kunnen we ff vergelijken.
 
He?
de_koen 21-1-2004 21:56 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

koen heb jij ook een poortmap van die ge2? want morgen heb ik de poortmap van deze cilinder op mijn pc staan, dan kunnen we ff vergelijken.


hmm zal ze morgen eens vergelijken, en van de snelstogende een poortmapje brouwen.

Ik zeg al wel op voorhand, ik ben daar geen held in, zeker niet bij 50cc cilinders


weet je de code van de jouwe ?



Dit bericht is ge-edit door de_koen op 21-1-2004 21:57
 
Honda 5-Bak te koop
Daniel_84 21-1-2004 21:58 Print reply

Posts: 1127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GMP 407

ge4 liep bij me broertje 95 ofzo

niet egt super snel vin k :S.


Ik vind 95 met 50cc anders hendig hard jong
 
barry 21-1-2004 22:00 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen

[...]


hmm zal ze morgen eens vergelijken, en van de snelstogende een poortmapje brouwen.

Ik zeg al wel op voorhand, ik ben daar geen held in, zeker niet bij 50cc cilinders


weet je de code van de jouwe ?



Dit bericht is ge-edit door de_koen op 21-1-2004 21:57


niet mijne, maar vna kameraad, er staat

M4
ZU


wel anders dus...


overmogen poortmapje, morgen geen tijd

Dit bericht is ge-edit door barry op 21-1-2004 22:47
 
He?
GMP 407 21-1-2004 22:09 Print reply
Posts: 1182
ik ben ook blij met mijn rs ontgrenst die 95 gaat als k de auto van me pa mag geloven.

kweet niet precies wat voor setup hij is al een poos weg maar 16 mm carb ofzo en een niet orginele uitlaat (intereseerde me toen nog niet in brommers dus weet niet welke).

Okay het was fout om da ding met een am6 te vergelijken.
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 21-1-2004 23:22 Print reply

Posts: 7007
zou leuk zijn als ?t gt4 was, zeldzaam spul
 
nobody fuck with us!!

Dit topic is 7600 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved