Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - kreidler ontsteking.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 957 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14964 - kreidler ontsteking.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3774 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

CustomWorks 19-1-2004 23:06 Print topicpost

Posts: 409
heyzz ff vraag aan de kreidler kenners hier.

ik ben dus een kreidler rmc aant repareren die niet meer start hij heeft gewoon ontsteking en benzine. nu is mijn vraag hoe moet die onsteking ingesteld worden.

de zuiger op BDP en dan tussen de contact punten 0,4 mm of is er een betere manier voor hij is vol origineel dus vroeger of later zetten van de ontsteking is dus niet nodig

hopelijk kan je me een beetje helpen zodat k verder kan.
 
...::: Viva La Revolution :::::..... ....:::Hasta La Racing Siempre:::......

Teunmenator 20-1-2004 9:38 Print reply

Posts: 2524
je begint al met alle kreidler kenners hier en dat ben ik dus niet. Maar aangezien je een bobine hebt en contactpuntjes. Weet ik wel dat je contactpuntjes ongeveer 0.35 tot 0.40 uit mekaar moeten staan..
 
solidsjakie 20-1-2004 10:09 Print reply

Posts: 2291
bij een puch is dat 0.35 tot 0.45.

een 1 mm vooronsteking. Mn puch man deed dat door een schuif maat in het bougie gat te steken, en die op een mm zette, dan iets met de ontsteking te doen. Verder weet ik het ook niet.
 
Thor 20-1-2004 12:31 Print reply
Posts: 19
Kijk op http://www.kreidler.nl daar zijn aardig wat kreidler kenners.
 
Neonlampje 20-1-2004 23:40 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: solidsjakie

bij een puch is dat 0.35 tot 0.45.

een 1 mm vooronsteking. Mn puch man deed dat door een schuif maat in het bougie gat te steken, en die op een mm zette, dan iets met de ontsteking te doen. Verder weet ik het ook niet.
daar hebben ze een speciale micrometer voor die je in je bougie gat draait
 
peanutpouwer 12-2-2005 17:02 Print reply

Posts: 229
Ik ben nu de kontakt puntjes van een kreidler aan het stellen, kan iemand mij vertellen welke schroefjes ik moet los draaien en hoe ik hem dan goed afstel?
Het is een kreidler 4-bak en hij loopt wel goed, maar niet in lage toeren.

[img]http://www.kreidler.nl/techniek/4-bak/7.jpg
[/img]

Dit bericht is ge-edit door peanutpouwer op 12-2-2005 17:10
 
PRO TUNING 12-2-2005 17:06 Print reply

Posts: 4000
Kijk op www.puchforumshop.nl bij Faq`s daar staat hoe je Bosch contactpunten en ontsteking moet stellen
 
peanutpouwer 12-2-2005 17:11 Print reply

Posts: 229
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

Kijk op www.puchforumshop.nl bij Faq`s daar staat hoe je Bosch contactpunten en ontsteking moet stellen

Deze site doet het bij mij niet
kan iemand anders mij helpen?

Dit bericht is ge-edit door peanutpouwer op 12-2-2005 17:30
 
Almer 12-2-2005 18:11 Print reply

Posts: 3325
ik ben wel een kreidlerkenner

www.kreidler.nl

Technische gegevens:
*bougie Bosch W175T1 of Champion L86
In het geval van een opgevoerde motor dient men een andere bougie te gebruiken,
bijv. voor een zwaar opgevoerde Kreidler NGK B9-HN
*electrodenafstand 0,35 mm
*Ontsteking, type vliegwielmagneet met contactpunten merk Bosch
*contactpuntafstand max. 0,35 mm
*voorontsteking in krukasgraden 17? ? 1? v��BDP in mm zuigerhoogte 0,95 mm v��BDP
*condensator best. nr. 081633
*Elektrische installatie dynamotype vliegwielmagneet
*aantal lichtspoelen 2 of 3
*vermogen (totaal) 22W, 24W of 34W lichtspoel 17W, later 19W remlichtspoel 5W extra spoel (clignoteur) 10W

khoop dat je hier wat aan hebt
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)

Dit topic is 3774 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved