Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Tomos ketting inkorten (hoe?)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1216 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14921 - Tomos ketting inkorten (hoe?)
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 31289 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

AkroBatik 18-1-2004 23:50 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]

tering ik had t ook gedaan in 5min... had een pinnetje op et pennetje gezet :P en er zo uit geslage


Maar jij rockt
 
Gunther -> der tollest
Punk [Dave] 18-1-2004 23:51 Print reply

Posts: 7003
eigelijk was et me opa
 
AkroBatik 18-1-2004 23:52 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]

eigelijk was et me opa


Jouw opa rockt
 
Gunther -> der tollest
RS50KEVIN 19-1-2004 0:11 Print reply
Posts: 85
Er is tog niemand die gaat vragen hoe dat moet he
kuchekuche
 
Pistonpen Paultje 19-1-2004 0:21 Print reply

Posts: 8678
Ik heb al 2x een half uur staan rossen, en wou er niet uit. Voortaan pak ik de slijptol.

Verbindingsstukje aan een kan doorslijpen, kapotte stuk in werkbank, en verdraaien, en meestal schiet ie er dan zo uit...

 
Wizzel 19-1-2004 8:44 Print reply

Posts: 100
met haakse slijptol de kopjes van de pennen eraf slijpen, zo doe ik het ook.
en daarna met schroevendraaier de leden eraf wippen of met een pons de pen eruit slaan...
 
Knoxville 19-1-2004 9:13 Print reply

Posts: 1454
Ik heb gewoon zo'n slijpsteen/bank(hoe je het maar wil noemen) staan. Ketting even vast houden met waterpomptang. Dan gewoon plaatje aan 1 kant bijna wegslijpen. Ketting in de bankschroef daarna, tik je zo het restant van het plaatje eraf. Dan kan je dat stuk eraf halen, klaar.....
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Delano 19-1-2004 15:15 Print reply
Posts: 370


nou dit is dus het probleem zal ik schuien of een schake er tussen uit halen?? gr delano
 
rs krijgt weer spirit:P
Martijn 19-1-2004 15:21 Print reply
Posts: 10000
ik zou je wiel een stukkie meer naar achter zetten, een mm naar achter scheelt opeens al heel veel in je kettingspeling...mss dat een schakel minder em t? kort maakt..dat je em er niet meer omheen kan leggen..

speling testen als je eropzit, dan veert ie nl. wat in.

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Delano 19-1-2004 15:24 Print reply
Posts: 370
dus vene die 2 boutjes los maken en dan stukkje naar achter toe trekken weer vastzetten en stukkie rijden om de spelling te testen. ? voor de rest nog ergens op letten als ik dat ga doen??

Dit bericht is ge-edit door Forcey op 19-1-2004 15:43
 
rs krijgt weer spirit:P
Delano 19-1-2004 15:58 Print reply
Posts: 370
iemand die me even kan tippen? voordat ik ga beginnen.?

gr delano
 
rs krijgt weer spirit:P
Whoopz0r 19-1-2004 16:27 Print reply
Posts: 945
de bouten goed vastzetten.
 
Z
Delano 19-1-2004 16:29 Print reply
Posts: 370
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb5-rijder

de bouten goed vastzetten.


Owh dus diej kan ik niet gewoon los laten zitten en dan lekker
 
rs krijgt weer spirit:P
MWvdK 19-1-2004 16:31 Print reply

Posts: 2247
Gewoon bout losdraaien en op dat ronde ding slaan, zodat het wiel meer naar achter komt. Wel ff kijken of je wiel een beetje recht zit .
 
Saknet 19-1-2004 16:34 Print reply

Posts: 10355
haha
me heit heb zon fietseketting geval aangepast
zet je de ketting klem tussen en dan moet ik gewoon een heveltje draaien en die duwt dat pennetje er dan zo uit whaha werkje van minuutje
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 31289 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved