met haakse slijptol de kopjes van de pennen eraf slijpen, zo doe ik het ook.
en daarna met schroevendraaier de leden eraf wippen of met een pons de pen eruit slaan...
Ik heb gewoon zo'n slijpsteen/bank(hoe je het maar wil noemen) staan. Ketting even vast houden met waterpomptang. Dan gewoon plaatje aan 1 kant bijna wegslijpen. Ketting in de bankschroef daarna, tik je zo het restant van het plaatje eraf. Dan kan je dat stuk eraf halen, klaar.....
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
ik zou je wiel een stukkie meer naar achter zetten, een mm naar achter scheelt opeens al heel veel in je kettingspeling...mss dat een schakel minder em t? kort maakt..dat je em er niet meer omheen kan leggen..
speling testen als je eropzit, dan veert ie nl. wat in.
dus vene die 2 boutjes los maken en dan stukkje naar achter toe trekken weer vastzetten en stukkie rijden om de spelling te testen. ? voor de rest nog ergens op letten als ik dat ga doen??
Dit bericht is ge-edit door Forcey op 19-1-2004 15:43
haha
me heit heb zon fietseketting geval aangepast
zet je de ketting klem tussen en dan moet ik gewoon een heveltje draaien en die duwt dat pennetje er dan zo uit whaha werkje van minuutje
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.