Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - minder optrekken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1027 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14910 - minder optrekken
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 904 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn 18-1-2004 19:55 Print reply
Posts: 10000
mwah simpel gezegd heeft dat 'kastje' een bepaalde vervroegingscurve, waardoor je ontstekingstijdstip bepaald wordt bij een bepaald toerental...

en ??n curve kan een hele positieve of negatieve invloed hebben op verschillende setups...
elke setup heeft zegmaar een bepaalde 'optimale curve'......en door cdi te veranderen kun je dus dit soort dingen krijgen...

marcel (zoetahmeerdah) heeft enorm veel verstand van cdi gedoe enzo, en er ook veel ervaring mee...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
LLLoonY 18-1-2004 20:19 Print reply
Posts: 382
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

mwah simpel gezegd heeft dat 'kastje' een bepaalde vervroegingscurve, waardoor je ontstekingstijdstip bepaald wordt bij een bepaald toerental...

en ??n curve kan een hele positieve of negatieve invloed hebben op verschillende setups...
elke setup heeft zegmaar een bepaalde 'optimale curve'......en door cdi te veranderen kun je dus dit soort dingen krijgen...

marcel (zoetahmeerdah) heeft enorm veel verstand van cdi gedoe enzo, en er ook veel ervaring mee...



dus als ik het goed begrijpt valt er een ideale cdi te bouwen voor elke brommer...
(of dit haalbaar is weet ik ook niet )

maar al mijn problemen liggen daar dus aan, raar maar waar, mijn brommer rijdt beter met een mps-300 cdi...
en hij start veel beter ook !
 
- keep on shifting -

Dit topic is 904 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved