Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Blokken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 803 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #14909 - Blokken
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn 18-1-2004 17:54 Print reply
Posts: 10000
ja net als bij puch...

das wel schraal idd...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
marcel 18-1-2004 18:07 Print reply

Posts: 1533
kan iemand mij uitleggen waarom dat minder is? ja ok hij draait meer toeren maar omdat nu een nadeel te noemen.....
 
Blukaap 18-1-2004 18:26 Print reply

Posts: 10006
Stel je een kilo of 3 aan ongebalanceerd rondzwabberend gewicht voor wat aan 12000rpm ronddraait....

Begint je al iets te dagen ?

Mooi, begin dan niet meteen "neej" te zwammen als je er toch niks vanaf weet.
 
Bastila is lief
de_koen 18-1-2004 18:30 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcel

ja en? ging die verrot of wat bedoel je?


ik zei gewoon dat die koppelingen wel de neiging hebben om uit elkaar te klappen.

Daar na zei ik ,als reactie op het topic, dat ik iemand ken met een blok van 2500+ ?
 
Honda 5-Bak te koop
Martijn 18-1-2004 19:01 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Stel je een kilo of 3 aan ongebalanceerd rondzwabberend gewicht voor wat aan 12000rpm ronddraait....

Begint je al iets te dagen ?

Mooi, begin dan niet meteen "neej" te zwammen als je er toch niks vanaf weet.


zowieso, is dat een centrifugaalkoppeling zoals bij puch/scoots?....dan zal dat ding het idd wel leuk vinden, 2 van die koppelingssegmenten die door de centrifugaalkracht lekker tegen die tromme worden gedrukt....

en als jij volgas wegtrekt en veel toeren draait zal je voering het ook niet lang uithouwe denk ik..

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
GroesNap 18-1-2004 19:20 Print reply
Posts: 230
De koppeling houd het wel tot zo'n 13000 toeren (van honda dan, van jincheng kan iets slechter zijn misschien).

Er zijn trouwens wel kits voor te koop om de koppeling op de bak te hebben, maar die zijn niet goedkoop.
 
Martijn 18-1-2004 20:00 Print reply
Posts: 10000
nee..niets is tegenwoordig nog goedkoop
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Whoopz0r 18-1-2004 20:05 Print reply
Posts: 945
IMI zundapp blok, ziet er echtniet uit, de ondegelijkheid straalt er van af.
590 euro, 100cc
bij zundappharry

 
Z
RS_70_power 19-1-2004 9:32 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

En een koppeling op de krukas, dus als je 'm (veel) toeren wil laten draaien: PAAAANGGGG.


HALLO , een 4 takt gaat niet echt om toerenmaken , het gaat om de kracht
veel kracht / veel power onderin => zware vertanding en hard gaan met weinig toeren en duz zuinig .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
GMP 407 19-1-2004 9:38 Print reply
Posts: 1182
13k is toch best veel voor een 4 takt?
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Blukaap 19-1-2004 9:55 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_50cc_16mm_giannelli

[...]


HALLO , een 4 takt gaat niet echt om toerenmaken , het gaat om de kracht
veel kracht / veel power onderin => zware vertanding en hard gaan met weinig toeren en duz zuinig .


Uhhhuuu en wat draait een CBR250RR om maar iets te noemen ?
Die mag je doortrekken tot 18000rpm.
Als je zo'n ding hard wil laten gaan moet ie toeren draaien, dat is bij alle kleine cilinderinhouden, koppel heb je niet, dus moet je toeren draaien wil je lekker vooruit komen.

Dus STFU ALS JE NERGENS NIKS VAN WEEEEEEEET.
 
Bastila is lief
GMP 407 19-1-2004 9:59 Print reply
Posts: 1182
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

[...]


Uhhhuuu en wat draait een CBR250RR om maar iets te noemen ?
Die mag je doortrekken tot 18000rpm.
Als je zo'n ding hard wil laten gaan moet ie toeren draaien, dat is bij alle kleine cilinderinhouden, koppel heb je niet, dus moet je toeren draaien wil je lekker vooruit komen.

Dus STFU ALS JE NERGENS NIKS VAN WEEEEEEEET.


Wooow Angry person .
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Bullet 19-1-2004 12:52 Print reply

Posts: 12150

 
**My BungHole Will Speak Now**
Martijn 19-1-2004 14:25 Print reply
Posts: 10000
vette foto

maar idd...vermogen wordt bepaald door je koppel en je toerental...en als je weinig koppel hebt moet je dus toeren draaien om vermogen te hebben...

nu ik nog een:


 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
RS_70_power 19-1-2004 15:20 Print reply

Posts: 1990
ongesteld zijn ze hier , maak je een vergissen ben je meteen de lul
 
draai / frees werk ==>> PM of email me

Dit topic is 2146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved