Mono-Nut! |
17-1-2004 22:44 |
Posts: 623 |
Vertanding veranderen of een 70cc kopen. Een andere uitlaat wil misschien ook wel wat doet homoet ofzo
|
|
|
|
KaWaReZ |
17-1-2004 22:47 |
Posts: 20582 |
tjoenen is een optie
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Bullet |
17-1-2004 22:48 |
Posts: 12150 |
een goeie cilinder kopen!
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
flo |
17-1-2004 22:49 |
Posts: 3570 |
is het nie een beetje veel, een 20mm op een 50 imi???
|
|
|
|
KaWaReZ |
17-1-2004 22:51 |
Posts: 20582 |
op 50 kejje wel een 20mm kwijt (tsx wordt lastig geloof ik)
maar is te doen
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Tsxdude AKU MicheL |
17-1-2004 22:53 |
Posts: 10676 |
by honda wil het nog wel es werken jah, beter neem je een 18keihin, maar ik zou ook een betere cilinder nemen of neem een 70 bereik je veel meer meej
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
flo |
17-1-2004 22:54 |
Posts: 3570 |
maar dat zuipt dan tog als een tering, dan kan je tog beter een 16 nemen denk.....
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
17-1-2004 22:57 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flo
maar dat zuipt dan tog als een tering, dan kan je tog beter een 16 nemen denk.....
Beter neem je toch die 18keihin.. 18keihin een een betere cabr als mikuni 16 en 20
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
flo |
17-1-2004 22:58 |
Posts: 3570 |
wat is dan het verschil eigenlijk tussen mikuni en keihin????
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
17-1-2004 23:01 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flo
wat is dan het verschil eigenlijk tussen mikuni en keihin????
Verschil??
De producent, zijn totaal verschillende cabr en de 18keihin is in dat opsicht beter als de mikuni en zuiniger en sneller....
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
flo |
17-1-2004 23:04 |
Posts: 3570 |
dat het een verschillende producent is dat snap ik ook wel, maar hoe komt het dan dat keihin zuiniger en sneller is????????
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
17-1-2004 23:11 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flo
dat het een verschillende producent is dat snap ik ook wel, maar hoe komt het dan dat keihin zuiniger en sneller is????????
Andere venturibuis, anders opgebouwd..
het zijn iig betere cabr...
En zuiniger en dat is gebleken uit tests
edit: srry dave teveel (B) op, wil me nog es wel es vergissen
Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 17-1-2004 23:17
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
KaWaReZ |
17-1-2004 23:11 |
Posts: 20582 |
was tog venturi ??
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
-jaZper- |
18-1-2004 0:26 |
Posts: 3841 |
50 imi zijn hele goeie cilinders, als je ze maar goed inrijd, en je kan ze tunen door ff de uitlaatpoort 2mm omhoog te werken en die 2 inlaatgleuven ff iets breeder te maken
|
|
groene motoren gaan harder |
|
KaWaReZ |
18-1-2004 0:27 |
Posts: 20582 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
Andere venturibuis, anders opgebouwd..
het zijn iig betere cabr...
En zuiniger en dat is gebleken uit tests
edit: srry dave teveel (B) op, wil me nog es wel es vergissen
Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 17-1-2004 23:17
Dave ??
--------
over tjoene... ga niet zomaar ff met de dremel raggen.. gaat geheid fout
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|