Gewoon je koppelingsplaten + veren vervangen en controleer de staalplaten ook direct. Zon standaard 50 moet geen probleem geven. Problemen bij dt koppelingen onstaat pas bij snelle 70cc cilinders
Of staat je kabel te strak?
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
je moet opletten dat die stift er niet te ver inzit. Daarbij scheelt het natuurlijk altijd als er nieuwe koppelingsplaten/veren inzitten. En ORIGINELE platen!!. Ik heb er nou mijn 70 opzitten en de platen zijn 2 maanden geleden vervangen en hij trekt er ook doorheen. Ik ga er een derde plaat bij zetten dat schijnt ook veel te schelen..
de koppelingplaten zijn zo oud en versleten als wat, sommige kanten hebben geneens blokjes meer dus die heb ik besteld. en je heb de normale en de stale en ik heb nu de normale besteld.
bij aprilia kan het ook goed hoor gewoon plaatjes vervangen en versterkte veren en nieuwe olie en kabelspeling controleren das bij iedere brommer hetzelfde eigenlijk
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
versleten platen, kromme stift of heel erg lichte twv
licht twv? kan da ook dan mijn brommer rijd nou met 13-47 abnormaal licht dus moet ik nog veranderen da rijd zo niet fijn..
De mijne slipt sinds mijn 70cc flink (die ben ik overigens nog aan het inrijden). Ik zal eens een 15 voor proberen. Ik heb mijn platen pas vervangen dus dat zal het niet zijn. Als ik er nou andere veertjes inzet zal ik er dan meteen revetten onderzetten.
daarbij snap ik niet helemaal hoe je nou het beste "betrouwbaar"kan controleren of je koppelings slipt..
licht twv? kan da ook dan mijn brommer rijd nou met 13-47 abnormaal licht dus moet ik nog veranderen da rijd zo niet fijn..
De mijne slipt sinds mijn 70cc flink (die ben ik overigens nog aan het inrijden). Ik zal eens een 15 voor proberen. Ik heb mijn platen pas vervangen dus dat zal het niet zijn. Als ik er nou andere veertjes inzet zal ik er dan meteen revetten onderzetten.
daarbij snap ik niet helemaal hoe je nou het beste "betrouwbaar"kan controleren of je koppelings slipt..
Hoe bedoel je betrouwbaar controleren.... Gewoon in de powerband gaan rijden, gas dicht en dan gas ineens helemaal open, merkt je vanzelf of hij wel slipt of niet.
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P