Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - snelheid mbx 110cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 943 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14894 - snelheid mbx 110cc
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3654 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joscross 17-1-2004 19:08 Print reply

Posts: 12501
nou maak een cilinder voor honda die w?l snel is zou ik zeggen
 
Blukaap 17-1-2004 19:09 Print reply

Posts: 10008
Dan zit je nog steeds met dat trage kutblok .
 
Bastila is lief
Pingu 17-1-2004 19:09 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondambx

wat ik ook niet snap is dat die schakelbrommers van tegenwoordig gewoon 100 onbegrens lopen met een 50cc en nog goed optrekken ook klopt toch niet

Ligt enkel aan de nederlandse wet ten tijde van de invoer van de nsr bv.. Wel eens op een onbegrensde belgische nsr gereden, met bv promatje? Rijd de schakelbrommers van tegenwoordig die onbegrenst zijn makkelijk eruit

Edit: blukaap, doe niet zo negatief Aan honda blokken is niets mis, ik zelf vind ze qua prestaties en betrouwbaarheid vele malen beter dan minarelli. Maar dat is een mening, voor de minarelli rijders onder ons

Dit bericht is ge-edit door Pingu op 17-1-2004 19:12
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Tsxdude AKU MicheL 17-1-2004 19:11 Print reply

Posts: 10676
Scooters zijn idd erg handig en hebben bagageruimte en zijn betrouwbaar daarom worden ze heel veel gebruikt en leggen idd veel km`s af, orginele honda`s ook als ze orgineel zijn niet veel toeren maken elke nacht lekker warm in de schuur staan en genoeg olie krijgen....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Blukaap 17-1-2004 19:15 Print reply

Posts: 10008
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

[...]
Edit: blukaap, doe niet zo negatief


Jij weet toch ook wel hoe ik er over denk .

Alleen als iemand zegt dat dat nieuwe spul zo snel is ga ik even olie op het vuur gooien .
 
Bastila is lief
mr200r 17-1-2004 19:21 Print reply
Posts: 5122
De mbx kwam in 1983 uit in duitsland en is tot
1989 verkocht alleen uiterlijk veranderd dus
21 jaar oude techniek.
Met je snelheid is niks mis.
In 1998 kwam de yamaha R1 uit met 150pk nu heeft
hij er 172 en als de lucht perfect in de ram-air komt 180.
En das maar 5 jaar.
 
mr200r
Martijn 17-1-2004 19:24 Print reply
Posts: 10000
ze moeten es goei uitlaten en cilinders ontwerpen voor de ouwe brommers...

wie emailt ff?

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Pingu 17-1-2004 19:28 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

De mbx kwam in 1983 uit in duitsland en is tot
1989 verkocht alleen uiterlijk veranderd dus
21 jaar oude techniek.
Met je snelheid is niks mis.
In 1998 kwam de yamaha R1 uit met 150pk nu heeft
hij er 172 en als de lucht perfect in de ram-air komt 180.
En das maar 5 jaar.

Ik ga er weer lekker tegenin
Weleens uitslagen brommerraces gezien, zo nee, zoek ff. Honda dolt minasnelli vaak genoeg, en uit beide blokken is evenveel te halen. Bewijs is ooit eens geleverd door een ervaren tuner, beide dacht ik ong 16 pk uit 50cc. Daarnaast, zegt een leeg blok zeer weinig.. enkel slag kan klote zijn, maar 41.4 is echt niet te lang. Membraan inlaat op carter of cil maakt volgens mij niets uit.

 
2fast 2stroke mbx80 tuned
2wheels[jurg] 17-1-2004 20:17 Print reply

Posts: 3503
110cc voor mbx bestaat niet dat is voor mb/mt 80 (luchtgekoeld) ik denk dat je het besten een uitlaat kunt laten maken want dat is vaak het grootste knelpunt
 
Rick 17-1-2004 22:08 Print reply

Posts: 3788
mbx 80/110cc gewoon een tecno uitlaat pakken, werkt gewoon het beste
 
Ride like your ass is on fire!!!
suzuki ts-x ruleerd !!! 17-1-2004 22:19 Print reply
Posts: 33
me broer had vroeger een mt5 en dat reed voor geen meter,ik loop zelf stage bij een honda dealer {auto's}en die zegge dat honda motoren niet kapot te krijge zijn.
hebbe ze gelijk in misschien maar de rest van honda en de uitvoering is niks.


ik hou het dan maar lekker bij suzuki ,me tsx en zr rijden en lopen best wel goed.
 
bart de scootergek 17-1-2004 22:25 Print reply

Posts: 8916
kom dan ff met goede argumenten of je houd je mond dicht.

Dit bericht is ge-edit door honda cr80 op 17-1-2004 22:38
 
Honda RC-33
Tsxdude AKU MicheL 17-1-2004 22:29 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda cr80

wat doe je met je 25 posts ? kom dan ff met goede argumenten of je houd je mond dicht.


Wat kom jij doen met je 1077 post, geef dan goede argumenten waarom hij dat nie zou mogen zeggen of houd anders je mond dicht.

edit:

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 17-1-2004 22:30
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
bart de scootergek 17-1-2004 22:35 Print reply

Posts: 8916
hij zegt toch iets zonder argumenten, ja de uitvoering en de rest is slecht. waarom is dat dan? en hij voegt niks toe aan dit topic of wel soms?
 
Honda RC-33
Tsxdude AKU MicheL 17-1-2004 22:37 Print reply

Posts: 10676
mja jij ook niet altijd dat ie zen mond moet houden omdat ie 25 post had?!
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 3654 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved