Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - moet harder kunnen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1135 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14865 - moet harder kunnen
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mBeter 16-1-2004 15:41 Print topicpost

Posts: 983
ik denk dus echt dat mijn mb harder kan lopen
had er een proma op en nu een homoet 70.
had er een 70imi op zit nu een nieuwe eurokit 70 op.
heb een nieuwe 18keihin geprobeerd en die trok inderdaad minder dan m'n 20 mikuni.
bougie is nieuw ngk 6 ,dop is nieuw bobine is nieuw.
6bak .. ori luchtfilter kan meestal 80 halen vol in toeren maar met wind tegen 55 60 en met z'n tweeen 50 ofzo.
rijdt in z'n 1 iets van 20 met deze twv moet toch makkelijk wheelie maken met wegrijden ofnie, en beetje snelle 50 hou je niet bij
kan dit door de ontsteking komen (vervroegd)
heb er ook 2 geprobeerd. of zijn die timingen zo beroerd van die eurokit.?
vind niet echt leuk als een 50cc me eruit rijdt
 
gSuper?

brommercrazy 16-1-2004 15:44 Print reply

Posts: 2594
om te beginnen kun je een bhs 9 of champion bougie halen, ngk6 is voor ori puchjes
 
kpotappel86 16-1-2004 15:46 Print reply

Posts: 2679
idd haal een goede bougie en hpoeveel toeren draait hij veel ?

zit je zuiger er goed in ? ik had een mt met een 20mm en homoet special reed 95 op de auto teller golf 2

en had zelfs 4 bak en ori lucht bak wel snelle luchtslang kijk ff in je filter is hij niet bergrenst
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
mBeter 16-1-2004 15:47 Print reply

Posts: 983
met ngk is toch hoe lager hoe warmer ik heb ook nog wel een 8 liggen maar lijkt me dus beter van die 6
 
gSuper?
kpotappel86 16-1-2004 15:47 Print reply

Posts: 2679
pak nou echt die 8 maar...

 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
mBeter 16-1-2004 15:49 Print reply

Posts: 983
nee heb ook grootste luchtslang erin en cdi is niet goed maar heb ook al een andere geprobeerd toen maakte ie er 11500rpm
en nu dus 9500 krijg zondag weer een ander cdi maar daar verwacht ik hetzelfde van.
wel fijn dat ie dan meer toeren maakt maar hij mist vermogen
 
gSuper?
kpotappel86 16-1-2004 15:53 Print reply

Posts: 2679
misschien moet je even kijk naar je grondplaat die een beetje vervroegen ofzo...
en welkle vertanding heb je en welke sproeier

en houdt hij in door de carb of hoe bedoel je ik mis power ?
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
mBeter 16-1-2004 15:59 Print reply

Posts: 983
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

misschien moet je even kijk naar je grondplaat die een beetje vervroegen ofzo...
en welkle vertanding heb je en welke sproeier

en houdt hij in door de carb of hoe bedoel je ik mis power ?


grondplaat heb ik al vervroegd maar daar heb ik trouwens niet veel van gemerkt
vertandig heel licht voor een 70cc geloof 15 45 op 6bak 80kmh @ 9000 rpm
mist vermogen dat is juist het probleem want ik weet niet waar het in zin en heb ook al alles aan de carb gedaan, ik haal er niet meer uit en das raar
 
gSuper?
MWvdK 16-1-2004 16:01 Print reply

Posts: 2247
Vonkt ie op goede tijdstip? (hak zelf ook... niet op goeie moment... scheelt opzich wel..) En heeft ie wel compressie?
 
kpotappel86 16-1-2004 16:02 Print reply

Posts: 2679
pak maar gerust die andere cdi want die van mij draaide zeker 10 11 k makkelijk onder het rijden
en die vertanding zou wel moeten kunnen
maybe heb je een begrensde cdi.....




 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
mBeter 16-1-2004 16:04 Print reply

Posts: 983
tjah hoe controleer je dat geen contactpunten he
compressie genoeg gevlakte kop en uitgevreesd naar 45mm niet aan te lopen in de 1
 
gSuper?
MWvdK 16-1-2004 16:06 Print reply

Posts: 2247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mBeter

tjah hoe controleer je dat geen contactpunten he



Onststeking tijdstip? Met een stroboscoop... Die sluit je aan op de accu, en je doet iets om de bougiekabel... EN dan op vliegwiel richten, lijkt alsof ie stil staat, kan je merktekentje controleren...
 
mBeter 16-1-2004 16:07 Print reply

Posts: 983
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

pak maar gerust die andere cdi want die van mij draaide zeker 10 11 k makkelijk onder het rijden
en die vertanding zou wel moeten kunnen
maybe heb je een begrensde cdi.....





cdi heb ik ook al een andere geprobeerd en toen draaide die ook 11000 maar of het nou veel scheelde kwa koppel; nee
 
gSuper?
kpotappel86 16-1-2004 16:12 Print reply

Posts: 2679
maar als je al meer toeren heb dan ist toch wel beter ken je mischien beter in de powerband schakelen ....
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
mBeter 16-1-2004 16:16 Print reply

Posts: 983
in de powerband schakelen lukt al wel omdat ik een 6bak heb.

 
gSuper?
MWvdK 16-1-2004 16:16 Print reply

Posts: 2247
Afstelling is verder goed? Kleur van de bougie ook? Zou toch es een andere bougie proberen (gewoon andere, hittegraad boeid dan ff niet...) En die CDI, zowieso wat aan doen...
 

Dit topic is 2451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved