Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - rieju rr castrol kapt ermee zomaar

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 897 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #14859 - rieju rr castrol kapt ermee zomaar
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 985 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Cabrinha 16-1-2004 12:00 Print topicpost

Posts: 1729
eerst rij je gewoon rustig en normaal.
geen regen ofzo geen plassen...
en dan opeens lijkt het alsof je ketting eraf vliegt en je voelt een schok.
daarna doet de brommer het niet meer.
echt raar was het.
bougie vonkte niet meer.
nieuwe bougie ook niet
dus zit het probleem in de onsteking?
ik weet niet wat het probleem kan zijn.
heeft iemand ideen wat het kan zijn?


-cil. heeft nog gewoon druk.
-geen rare geluiden


 

coen en rieju 16-1-2004 17:34 Print reply

Posts: 593
als je geen vok hebt zal je wel je ontstekingspoel kapot hebben.
moet je ff een nieuwe halen en er in zetten
let er wel op met het in zetten dat je de spoel zo vermogenlijk van het vliegwiel afzet anders word hij snel te warm.
 
Mark Mtx 16-1-2004 17:43 Print reply
Posts: 564
geeen compressie??

kan gat in de zuiger zijn wel goede hittegraad bougie?
 
HONDA rulez
SpeedyR 16-1-2004 17:57 Print reply

Posts: 1220
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark Mtx

geeen compressie??

kan gat in de zuiger zijn wel goede hittegraad bougie?


had ie niet neergezet dat ie nog wel druk heeft??

zal ie compressie wel mee bedoelen lijkt mij
 
wil je een koekje of wil je neuken? koekjes zijn op......
master of disaster_rs50 16-1-2004 18:14 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coen en tsx

als je geen vok hebt zal je wel je ontstekingspoel kapot hebben.
moet je ff een nieuwe halen en er in zetten
let er wel op met het in zetten dat je de spoel zo vermogenlijk van het vliegwiel afzet anders word hij snel te warm.

Ik zou eerst een nieuwe bougie+nieuw bougiedop proberen, is een stuk goedkoper.
daarna zou je alles een meoten doormeten vanaf je onsteking.

Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 16-1-2004 18:15
 
lalalalalala i can't hear you
AkroBatik 16-1-2004 19:05 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50

[...]

Ik zou eerst een nieuwe bougie+nieuw bougiedop proberen, is een stuk goedkoper.
daarna zou je alles een meoten doormeten vanaf je onsteking.

Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 16-1-2004 18:15



Maar dat ie helemaal niet fonkt? Dat kan daar toch niet door komen?
 
Gunther -> der tollest
solidsjakie 16-1-2004 19:08 Print reply

Posts: 2291
Als nou es gewoon zn vliegwiel dr af is gegaan en daardoor het vliegwiel vastliep(de schok) ik zou eerst gewoon dat kappie draf hale, kijke wat er zich afgespeelt heeft.
 
AkroBatik 16-1-2004 19:09 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: solidsjakie

Als nou es gewoon zn vliegwiel dr af is gegaan en daardoor het vliegwiel vastliep(de schok) ik zou eerst gewoon dat kappie draf hale, kijke wat er zich afgespeelt heeft.


Hoe kan zoon ding er af gaan dan?
 
Gunther -> der tollest
solidsjakie 16-1-2004 19:11 Print reply

Posts: 2291
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AkroBatik

[...]


Hoe kan zoon ding er af gaan dan?


productie foutje, mishandeling, barstje > vorst > zwakke plek.

Der kunne verschillende dinge zijn waarom iets niet/wel doet.
 
KaWaReZ 16-1-2004 19:12 Print reply

Posts: 20582
fabrieksfout noem maar op..

----
je kan kennelijk wel bewegen met je kruk, tim ??

--------
Edit:
Sjakie was weer te snel

Dit bericht is ge-edit door KaWaReZ [Rezek] op 16-1-2004 19:12
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
kpotappel86 16-1-2004 19:13 Print reply

Posts: 2679
en je vliegwiel zit er op lijkt me want je heb druk op je cilinder zeg je dus je ken kicken of nie ???

haal je kapje erff af anders joh maybe spoel los ofzoiets dergelijks..

Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 16-1-2004 19:27
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
matje-derbi 16-1-2004 23:18 Print reply

Posts: 128
ik denk dat de krukas gebroken is
 
KaWaReZ 16-1-2004 23:19 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: matje-derbi

ik denk dat de krukas gebroken is


de krukaskevers zijn weer in aantocht

(btw.. assie compressie heeft.. htf kan zen kruk dan gebroke zijn ?? )

Edit: lees

Dit bericht is ge-edit door KaWaReZ [Rezek] op 16-1-2004 23:19
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Marthin 17-1-2004 0:58 Print reply

Posts: 6164
ik zou ook eens de bougiedop doormeten.
Ik weet niet wat voor waarde andere bougiedoppen moet hebben maar een NGK moet geloof ik 5 ohm hebben.

is een goedkope manier en kleine moeite
 
AkroBatik 17-1-2004 1:52 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marthin

ik zou ook eens de bougiedop doormeten.
Ik weet niet wat voor waarde andere bougiedoppen moet hebben maar een NGK moet geloof ik 5 ohm hebben.

is een goedkope manier en kleine moeite



Ik zou de krukas vervangen ofzo. Vliegwiel is gewoon afgebroken met een stuk krukas.
 
Gunther -> der tollest
Pistonpen Paultje 17-1-2004 7:43 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AkroBatik

[...]



Ik zou de krukas vervangen ofzo. Vliegwiel is gewoon afgebroken met een stuk krukas.


Lijkt mij ook het logischte. Of zoals Zeroed in dinges laatst had dat zijn vliegwiel van de krukas breekt. Is btw vrij vaag als je krukas naar de klote gaat. Bij mij kwam ie tegen het carter aan, dus ging hij helemaal niet meer rond. En ik denk dat hij dan nog steeds wel enigzins compressie heeft.
 

Dit topic is 985 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved