Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tsx rijd kut

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1120 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14857 - tsx rijd kut
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 1717 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rasta man 16-1-2004 10:30 Print topicpost

Posts: 3612
sins ik die 16mm op me tsx heb loopt ie wel goed maar ik merk als ik vol geas geef vanaf 6k dan houd ie vreselijk in en stottert ie soms maar als ie in de 8k komt trekt ie weer als een monster..komt door me nieuwe uitlaat ook

aub geen domme replies
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK

brommercrazy 16-1-2004 11:51 Print reply

Posts: 2594
check daarvoor effe de faq http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/48
 
Ralf 16-1-2004 12:05 Print reply

Posts: 9073
Te greute spreuer ws.
 
rasta man 16-1-2004 12:11 Print reply

Posts: 3612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Te greute spreuer ws.

er zit een 94 op lijkt me niet echt te groot want ik heb ook een twin air er op zitten en ik moet me luchtschroef al helamaal dicht doen anders krijgt ie te veel lucht
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Ralf 16-1-2004 12:23 Print reply

Posts: 9073
Luchtschroef heeft er ook niet echt veel mee te maken.
Maja, je doet maar.
 
Punk [Dave] 16-1-2004 12:23 Print reply

Posts: 7003
te veel lucht.. krijg je als je geen pakkingen erop doet he lul.. krijg je valse lucht.. dus doe die pakkingen er nou maar in
 
Knoxville 16-1-2004 12:24 Print reply

Posts: 1454
94 is best wel groot op een ori cylinder...
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
rasta man 16-1-2004 12:24 Print reply

Posts: 3612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

94 is best wel groot op een ori cylinder...

ik heb ook een powerfiltrer e dat schiet niet op met een 72 sproeier en 16mm
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Ralf 16-1-2004 12:27 Print reply

Posts: 9073
Net of je met een grotere carb altijd een grotere sproeier moet?

Sproeier is gewoon te groot.
 
rasta man 16-1-2004 12:34 Print reply

Posts: 3612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Net of je met een grotere carb altijd een grotere sproeier moet?

Sproeier is gewoon te groot.

nee want dat heb i kal geprobeert dan doet ie het niet meer hoe ik mijn luchtschroef ook zet
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Ralf 16-1-2004 12:36 Print reply

Posts: 9073
Tief op met je luchtschroef, je weet niet eens waar dat ding voor is.
 
Blijhoofd 16-1-2004 12:38 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rasta man

[...]

nee want dat heb i kal geprobeert dan doet ie het niet meer hoe ik mijn luchtschroef ook zet


16 mm is gewoon heel moeilijk aftestellen op TSX ben er ook lang mee aan het kutten geweest

zet de gasnaald is op de onderste stand lucht schroef aardig wat in draaien 0,5 tot 1 slag open,toen liep tie bij mij aardig,anders ff de sproeier iets kleiner
ik heb 88 bij uitgeboord ori filter dus je zal ongeveer 90-92 nodig hebben ofzo...

94 is igg te groot en 74 te klein

dus gewoon sproeiers kopen tussen de 80 en 92 en proberen maar

Dit bericht is ge-edit door Blijhoofd op 16-1-2004 12:40
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
rasta man 16-1-2004 12:40 Print reply

Posts: 3612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Tief op met je luchtschroef, je weet niet eens waar dat ding voor is.

alsje nix zinnig te replyen hebt moet je hier maar niet doeni k zoek geen ruzie ik wil gewoon iets weten ..en luchtschroef is te bepale de hoeveelheid lucht die nodgi is bij de verbranding..als je te veel lucht geeft met weinig benzine dat gebeurt er nix en andersom ook neit en ik kan die luchtschroef niet verder dichtdraaien dat ie nu is en hope meer ik m open doe hoe kutter die gaat kopen dus het lijkt me wel duidelijk
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
rasta man 16-1-2004 12:41 Print reply

Posts: 3612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]


16 mm is gewoon heel moeilijk aftestellen op TSX ben er ook lang mee aan het kutten geweest

zet de gasnaald is op de onderste stand lucht schroef aardig wat in draaien 0,5 tot 1 slag open,toen liep tie bij mij aardig,anders ff de sproeier iets kleiner
ik heb 88 bij uitgeboord ori filter dus je zal ongeveer 90-92 nodig hebben ofzo...

94 is igg te groot en 74 te klein

dus gewoon sproeiers kopen tussen de 80 en 92 en proberen maar

Dit bericht is ge-edit door Blijhoofd op 16-1-2004 12:40

jah zo heb ik m nu ook ongeveer alleen die gasnaald zit in het midden ikke ga het zo es proberen
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Blijhoofd 16-1-2004 12:42 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rasta man

[...]

alsje nix zinnig te replyen hebt moet je hier maar niet doeni k zoek geen ruzie ik wil gewoon iets weten ..en luchtschroef is te bepale de hoeveelheid lucht die nodgi is bij de verbranding..als je te veel lucht geeft met weinig benzine dat gebeurt er nix en andersom ook neit en ik kan die luchtschroef niet verder dichtdraaien dat ie nu is en hope meer ik m open doe hoe kutter die gaat kopen dus het lijkt me wel duidelijk



pff je snapt er weer nix van en probeert nou jou mening door te stampeh

sproeier grote is master in verbranding

luchtschroef en gasnaald is om hem echt lekker door ze toeren te laten gaan enzo

en luchtschroef merk je vooral heel erg bij stationair en middeh gedeelte gasnaald vooral midden
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Ralf 16-1-2004 12:44 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rasta man
..en luchtschroef is te bepale de hoeveelheid lucht die nodgi is bij de verbranding..als je te veel lucht geeft met weinig benzine dat gebeurt er nix en andersom ook neit en ik kan die luchtschroef niet verder dichtdraaien dat ie nu is en hope meer ik m open doe hoe kutter die gaat kopen dus het lijkt me wel duidelijk


Een luchtschroef heeft alleen nut tot je gasschuif op een achtste open staat.

Dat jij nou altijd met je stomme kop vragen gaat stellen, en de antwoorden die gegeven worden te negeren omdat jet het toch wel beter weet..

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 16-1-2004 12:45
 

Dit topic is 1717 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved