Martijn |
13-1-2004 19:37 |
Posts: 10000 |
volgens mij kun je het best om de beurt doen...
als ik logisch nadenk...als je ze tegelijk doet heb je vlgs mij meer kans dat ie weer lucht aanzuigt..oid...tis iig ingewikkeld..
gewoon lekker om de beurt...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Hans F |
13-1-2004 19:40 |
Posts: 4326 |
moet natuurlijk tegelijk, kan volgens mij ook niet anders
|
|
|
|
KaWaReZ |
13-1-2004 19:54 |
 Posts: 20582 |
niet een idee om naar motozaak te gaan waar ze da vacuumzuiggeval hebben??
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
thahondaman |
13-1-2004 19:55 |
 Posts: 523 |
je moet eerst de klauw doen die het verste van je handvat af zit dus de linker eerst en daarna de rechter en dan moet het goed zijn
als je nog vragen hebt laat maar horen heb ook op zelfde manier mijn pa's bmw (motor ontlucht voor )
in motorzaak doen ze zelfde
|
|
een echte man rijdt op een honda mb |
|
Neonlampje |
13-1-2004 19:58 |
 Posts: 14825 |
Ik doe t altijd om en om..
Kan niet met 2 handen dingen dicht draaien en ook nog handle indrukken
|
|
|
|
Bart-DRD |
13-1-2004 20:16 |
 Posts: 1838 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
Ik doe t altijd om en om..
Kan niet met 2 handen dingen dicht draaien en ook nog handle indrukken
ja ok, maar mocht ik nou die dag 4 handen hebben
maar om en om werkt dus ook goed??
en is het dan ook niet zo dat ze opeens allebij verschillende remkracht hebben??? of is dat dan bij allebij gelijk?
|
|
stom stuk ei uit blik... |
|
KaWaReZ |
13-1-2004 20:18 |
 Posts: 20582 |
vloeistof verdeelt zich over de twee leidingen..
(de bout ooit gezien waarmee ze vastzitten aan je reservoir??)
Edit:
duidelijker..
de twee leidingen staan in verbinding met elkaar (dmv die bout)
Dit bericht is ge-edit door KaWaReZ [Rezek] op 13-1-2004 20:18
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Bart-DRD |
13-1-2004 20:20 |
|
SkaBla [Pim] |
13-1-2004 20:20 |
 Posts: 4659 |
om en om kan best eerst de ene, zorgen dat alle lucht eruit is tot de splitsing en dan de andere...moet lukken
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
KaWaReZ |
13-1-2004 20:21 |
 Posts: 20582 |
ja
(ben ook bezig met dubbelschijf... en die bout diek ervoor heb gekocht (universeel) hebbik grondig bekeken  )
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Bart-DRD |
13-1-2004 20:24 |
 Posts: 1838 |
ok mensen, bedankt
(kan dicht wat mij betreft)
|
|
stom stuk ei uit blik... |
|
Martijn |
13-1-2004 21:44 |
Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bart-DRD
ok mensen, bedankt 
(kan dicht wat mij betreft)
wat nu als er iemand ook een vraag heeft over dubbele schijf?...moet ie dan weer open?
btw hans...waarom zouden ze volgens jou tegelijk moeten...snap de logica daarachter niet echt...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Pingu |
13-1-2004 21:47 |
Posts: 1842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
Ik doe t altijd om en om..
Kan niet met 2 handen dingen dicht draaien en ook nog handle indrukken
tyripje op hendel  doe ik zelfs met 1 schijf..
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
~RoNaLd~ |
18-11-2004 17:00 |
Posts: 1173 |
Ik heb de klauwen ook van mijn DRD gehaald en gepolijst (ziet er trouwens vet uit, maar dat ff terzijde :P)
Nou ging ik hem er weer opzetten en heb ff snel ontlucht enzo.. (kwam al haast geen luchtbel meer uit) maar ik heb nog steeds nul komma niks aan druk op mijn remhendel... Is mijn remhendel nu kapot ofzo? Of moet ie nog beter ontlucht worden?
|
|
|
|
Blorn |
18-11-2004 17:02 |
 Posts: 13825 |
Beter ontluchten, en vergeet niet de vloeistof bij te vullen voordat er weer lucht in de leiding kan komen.
|
|
|
|