Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - JAAAA een 80 blok!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1067 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1479 - JAAAA een 80 blok!
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1616 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

erik1 4-9-01?22:04 Print reply
Posts: 25
mijn mening is dat een originele 80cc beter is dan een 70cc-tje, en dan bedoel ik niet de snelheid maar gewoon dat het hele blok voor die 80cc is gemaakt en dus zal veel langer meegaan dan een 50cc blok waarmee je met een 70cc het uiterste van je blok vraagt en er uithaald!

en verder is het ieder voor zich wat zijn mening betreft over de snelheden e.d. (verschild per ervaring)
 
Dan the man 4-9-01?22:38 Print reply
Posts: 152
80cc origineel op NSR trekt harder en loopt net zo hard als zo'n 70cc malossi met 24mm enzo op NSR. Origineel 80 KLINKT niet zo snel, maar wanneer je tegen een 70cc Malossi sport blijk je hem er toch uit te trekken, hoewel zijn NSR makkelijk op het achterwiel kon en ik kreeg het niet voor elkaar...
Originele 80cc maakt 13.000 toeren onbelast, 10.000 belast.
Maar wij hebben nou al 2 keer een 6 bak verrot gereden met 110cc Autisa die best wel erg getuned is. Dat ding heeft een power man! :n
Onbelast 15.000 toeren, belast nog maar 12.000 (in alle versnellingen en dat vind ik nou zo vreemd, zelfs alleen al in z'n 1, ligt dat aan de ontsteking?? Waar blijft die programeerbare CDI??)
Met 4 bak erin doet hij het altijd kei goed, maar zodra je er een 6 bak in zet en je trekt hem eens een paar keer lekker door dan breken alle tanden van de tandwielen af! Gewoon door de kracht die erin zit! En het waren goede tandwielen! Van de laatste bak waren het NIEUWE, die zullen dan toch wel goed zijn he, of niet dan? Trekt hij zo kapot!
Keer foto's + portmap maken denk ik, dat ding is echt sterk!
Iemand anders ooit meegemaakt dat de cilinder zo ver getuned was dat de versnellingsbak het niet meer aankon? Ja, ik denk dat wij de meeste PK's in de brommer hebben zitten van allemaal hier.
 
Weer terug op de Honda!
Rene 4-9-01?22:56 Print reply
Posts: 2573
maat van mij ton de boer, apriliahoer (euhh)
naja, die hebbet vor mekaar gekrege om met zn aprilia(zegt al genoeg)
zn versnellingsbak en zn krukas gort te rijden
met zn 70.. (jaja 74cc)
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
verwijderd 5-9-01?18:10 Print reply
Posts: 4082
je bak kun je ook kapot krijgen door ringetjes te vergeten of verkeerd of te snel te schakelen of te koppelen enz
 
Sneks 8-9-01?22:17 Print reply
Posts: 2499
Mischien moet je er een schakelaartje in zetten waarmee je even je ontsteking uitzet. Dan zijn er ook weer minder krachten in je blok
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
-Michiel RS- 8-9-01?22:37 Print reply
Posts: 2803
huh?
Volgens mij kom je dan niet meer vooruit
 
SpeedYveS 9-9-01?00:23 Print reply
Posts: 1644
hmmmm, ontsteking uit???? vaaaaag
 
Sneks 9-9-01?10:25 Print reply
Posts: 2499
Ik bedoel dus in je ontsteking een soort toeter schakelaartje zetten. En als je schakelt dat je dan ook nog dat knopje indrukt. Dan heb je even geen ontsteking
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
verwijderd 9-9-01?10:39 Print reply
Posts: 4082
heya! das wel handig, een schakelaartje in je koppelings handel bouwen, zodat wanneer je ontkoppeld dat ie de ontsteking onderbreekt, dan kun je gewoon vol gas houden.
 
speedymark 9-9-01?11:19 Print reply
Posts: 605
dan kun je ook heel snel het contact uit en weer aan zetten
 
GUMMEN RULEZZZZZ
Blukaap 9-9-01?11:20 Print reply

Posts: 10006
Is dat dan niet lastig om uit stilstand weg te rijden of ligt dat aan mij?
Dan slaat ie namelijk af, lijkt me.
 
Bastila is lief
SpeedYveS 9-9-01?14:38 Print reply
Posts: 1644
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

heya! das wel handig, een schakelaartje in je koppelings handel bouwen, zodat wanneer je ontkoppeld dat ie de ontsteking onderbreekt, dan kun je gewoon vol gas houden.
Jaja, en dan iedere keer als je schakel een MEGA knal uit je uitlaat... lijkt me niet handig
 
Sven the man 9-9-01?17:04 Print reply
Posts: 456
owja, wa doen jullie allemaal moeilijk, als je gewoon een btje ken rijden kan gewoon snel genoeg schakelen en dan boeit het egt niet dat je halve sec van ut gas af gaat....

en het is ook nog onhandig met wegrijden en zo ja...
 
[B]6000cc RACER!!![/B] [IMG]http://24.132.20.228/mup/276.jpg[/IMG]
verwijderd 9-9-01?19:10 Print reply
Posts: 4082
ja, ik kan ook wel gewoon goed snel schakelen, alleen is het niet goed voor de bak... :a
 
SpeedYveS 10-9-01?00:59 Print reply
Posts: 1644
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

ja, ik kan ook wel gewoon goed snel schakelen, alleen is het niet goed voor de bak... :a

Zo snel schakelen is niet goed zeg je? Waarom niet dan, wat kan daar dan fout mee gaan? als je evengoed wel een beetje koppel ed. kan het toch niet zo slecht zijn
 

Dit topic is 1616 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved