Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Verbruik van je brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1102 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #14760 - Verbruik van je brommer
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 34505 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Cebess 12-1-2004 19:09 Print reply

Posts: 1203
Aprilia AF1 std. cil. 14mm carb. top 70 km/h 1:37
Yamaha TZR std. cil. 16mm carb. top 100 km/h 1:25-30

Dit bericht is ge-edit door Cebess op 12-1-2004 19:12
 
>>>> http://www.apriliaforum.nl <<<<
Punk [Dave] 12-1-2004 19:11 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cebess

Aprilia AF1 std. cil. ?mm carb. top 70 km/h 1:37
Yamaha TZR std. cil. 14mm carb. top 100 km/h 1:25-30


tzr=16mm!

edit goedso :P

Dit bericht is ge-edit door Punk [Dave] op 12-1-2004 19:12
 
NSR JunK 12-1-2004 19:13 Print reply

Posts: 2339
denk dat ik met 1:15/18 aardig tevreden mag zijn..

setup

70cc malossi
18mm keihin met 115keihin sproeier
 
NINJA 12-1-2004 19:14 Print reply
Posts: 380
GSM met metrakit 1 op 35
kawa met 100 cc 20 mm en homoet special 1-12 of 1-15
 
BlizzarD 12-1-2004 19:19 Print reply

Posts: 2050
50snel met 12mm en proma50 uitlaat.
Rijstijl: na warmrijden stevig doorrijden (met een powerband van 7k tot 9.5k)

Verbruik: rond de 1:23
 
Koos non-brommerloos!
GroesNap 12-1-2004 19:21 Print reply
Posts: 230
1:60
 
KaWaReZ 12-1-2004 19:24 Print reply

Posts: 20582
3:1 vnavond....
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
bart de schakelgek 12-1-2004 19:31 Print reply

Posts: 5987
aprillia rs: gilardoni 2, 12mm carb, mh uitlaat 1 op 30
honda nsr: mbx80 cil, 20mm carb, gianelli uitlaat voor af1, 1 op 25 (top van 100)

exbrommers: motorhispania: helemaal ori: 1 op 35
en met 70airsall, 21mm dellie en mh uitlaat: 1 op 25
honda mtx 1 op 10 70 zeta, 18mm carb, ori uitlaat, top van 60
honda mt, veel te veel, was om mee te crossen achter op het land, immi, kon 4 uur met een tank rijden.
honda mb ori, 1 op 30
honda mb 50 snel 1 op 18
suzuki tsx, 70charmo, 21mmdellie, proma80 uitlaat, 1 op 12
meer weet ik zo even niet

verwachte verbruik kawasaki ar50: tussen de 1 op 6 en 1 op 8, is het zuiniger, schop ik lude
 
Limburger
mr200r 12-1-2004 19:41 Print reply
Posts: 5122
mtx o.t 80cc orgineel 1;25-30.loopt lekker soepel en zuinig.
 
mr200r
Hier_ben_ik - Administrator 12-1-2004 20:32 Print reply

Posts: 8499
meestal loopt alles wat ik heb rond de 1:8 of 1:10 ofzo...
 
Members zijn vervelend :-|
Blijhoofd 12-1-2004 20:39 Print reply

Posts: 7378
ER liep toen 1 op 5-15

tsx loopt binnen de bebouwde kom 1 op 20-25 buiten haal je met rustig rijden 1 op 35 ook wel
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Aprilia-AF1 12-1-2004 20:41 Print reply
Posts: 1397
Vespa Ciao
50cc ,13/13 ,simonini calibrata,malossi sport + ori gaasjes
verbruik: 1 op 35

Honda MT
70cc Zeta
20 Mikuni
Jamarcol Twin
Verbruik: 1 op 12/13

Aprilia AF1
74 Top Performances
24 Mikuni
Verbruik: ongeveer 1:20
 
Marcel.
Caïn 12-1-2004 20:43 Print reply

Posts: 146
Met mijn stukje antiek, Magneet Thuderbird.
Helemaal ori, carb is 10 of 12mm, geloof dat het 10 is. In de stad ongeveer 1:40/45 , tourtochtje gereden liep ie 1:50
 
Magneet Thunderbird
Schakelaartje 12-1-2004 21:12 Print reply

Posts: 135
Derbi Senda R top op 80km/u. Standaardcilinder, grotere uitlaatbocht, grotere sproeiers, vertanding 13/53, luchtfilter ori.
Verbruik 1 op 25

Netjes toch.

Rij veel in de stad.
 
F*ck, weer politie :-s
Joscross 12-1-2004 21:14 Print reply

Posts: 12501
Mt
Malossi, 20 mik, gianelli
116 km met 1 tank(zonder reserve)

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 12-1-2004 21:14
 

Dit topic is 34505 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved