Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 18mm keihin of 20mm mikuni?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1205 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14753 - 18mm keihin of 20mm mikuni?
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2382 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zoetahmeerdah [Marcel] 12-1-2004 17:44 Print reply

Posts: 5996
er zijn topics waar dat SH probleem omschreven word. en ook oplossingen staan. namelijk groter dan 24mm (eigenlijk vanaf 20mm al) krijg je problemen met de stnd snelle luchtslang.
 
ik haat mensen
Pietje007 12-1-2004 17:45 Print reply

Posts: 381
da boeit niet, hij past niet.....je moet de slang langs de veer laten gaan, dus moet tie een bocht make.
het enige wat je kan doen is een voorvork rubber om je carb naar je filterbox...en in je filter box je twin-air aan het rubber vast make, heb ik ook maar dan met een gewone gaaspowerfilter van 5 euro


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scar_face

maar ik denk niet dat m'n veer in de weg zal zitten, die zit op z'n verst naar achter
ik maak ff een foto


 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 12-1-2004 17:46 Print reply

Posts: 7007
ik zou gewoon die 18 keihin houden hoor wat heb je nou aan een mikuni 20 als je al keihin hebt

je gaat er echt nix op vooruit
 
nobody fuck with us!!
ChrisMtx 12-1-2004 17:51 Print reply
Posts: 57
dan verzin ik wel iets net als pietje, ik heb die luchtfilterbox(orgineel) er toch niet meer op zitten, die was helemaal gaar, dus moet ik iets verzinnen om die (power)filter toch droog te houden
 
ChrisMtx 12-1-2004 17:53 Print reply
Posts: 57
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

ik zou gewoon die 18 keihin houden hoor wat heb je nou aan een mikuni 20 als je al keihin hebt

je gaat er echt nix op vooruit


die keihin van mij is toch al gaar, ik probeer gewoon die 20mik. als die niet bevalt gaat de keihin er weer op
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 12-1-2004 17:54 Print reply

Posts: 7007
gaar?

ja ik heb ook wel problemen dat als ik de benzinekraan open laat staan dat het overstroomt maar dat heb ik eigenlijk nog bijna nooit NIET gehad

ik ben ook gewoon gewend om als ik da ding parkeer de benzinekraan dicht te draaien
 
nobody fuck with us!!
ChrisMtx 12-1-2004 17:58 Print reply
Posts: 57
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

gaar?

ja ik heb ook wel problemen dat als ik de benzinekraan open laat staan dat het overstroomt maar dat heb ik eigenlijk nog bijna nooit NIET gehad

ik ben ook gewoon gewend om als ik da ding parkeer de benzinekraan dicht te draaien


ik draai me benzine kraan altijd dicht, maar ik bedoel met gaar dat de choke gebroken is en dat je bijna nergens een nieuwe kunt krijgen voor keihin en me dekseltje is ook naar de klote (schroefdraad)
 
barry 12-1-2004 17:59 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

[...]


Hoe wil je die er op krijgen bij een SH ?


zo
 
He?
Zoetahmeerdah [Marcel] 12-1-2004 18:01 Print reply

Posts: 5996
en met ori airbox?
 
ik haat mensen
Saknet 12-1-2004 18:13 Print reply

Posts: 10355
dekseltje schroefdraad naar de klote? van de gasschuif bedoel je neem ik aan want bij vlotterdeksel ken je der zow moertjes 8er duwen

maar dan nog hoe krijg je dat voor mekaar dat schroefdraad van gasschuif kapot

en wat lekken betreft, ik ben gewend de carb een keertje goed te cleanen en de vlotternaald na te checken evt vervangen en er dan een extra benzine filtertje tussen te proppen, dan heb ik nooit meer last van benzine lekkende brommers.

 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
KaWaReZ 12-1-2004 18:15 Print reply

Posts: 20582
hebt ook..

oplissing: btje naar buiten toe duwen..
(heb zon tangetje waarmee je ovale buizen weer rond ken maken...)
btje wijder maken.. past weer goed
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
ChrisMtx 12-1-2004 19:07 Print reply
Posts: 57
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


afbeelding zo


kijk, nu weet ik hoe et ook kan!
 
ChrisMtx 12-1-2004 19:08 Print reply
Posts: 57
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

dekseltje schroefdraad naar de klote? van de gasschuif bedoel je neem ik aan want bij vlotterdeksel ken je der zow moertjes 8er duwen

maar dan nog hoe krijg je dat voor mekaar dat schroefdraad van gasschuif kapot

en wat lekken betreft, ik ben gewend de carb een keertje goed te cleanen en de vlotternaald na te checken evt vervangen en er dan een extra benzine filtertje tussen te proppen, dan heb ik nooit meer last van benzine lekkende brommers.



ik zou niet weten hoe da ding heet, maar het is dat dopje van plastic waar de gaskabel naar binnen gaat, boven op de carburateur.
ik zou niet weten hoe die kapot is gegaan, was al toen ik em kocht



Dit bericht is ge-edit door scar_face op 12-1-2004 19:14
 
ChrisMtx 12-1-2004 19:12 Print reply
Posts: 57
barry, die slang die van de carburateur naar de twinair gaat, is dat een speciale slang of gewoon een stukje slang van de bouwmarkt (misschien domme vraag, maar weet er nog niet veel van af).
 
barry 12-1-2004 19:16 Print reply

Posts: 7387
het was zo'n slang die je door te verwarmen naar je eigen stijl kon buigen. en daarna niet meer als die afgekoeld is.

igg geen dom pvc buisje o.i.d,
meer weet ik er eigenlijk ook niet van omdat ik dat dingejte niet had geregeld
 
He?

Dit topic is 2382 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved