Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - condensator dt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 957 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14737 - condensator dt
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 812 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Olaf 11-1-2004 18:37 Print topicpost
Posts: 473
een tijd geleden toen ik met mijn ontsteking bezig was zag ik een koper kleurig rond dingetje tegenover me contactpuntjes zitten en daar zat een deukje in.
ik dacht zal wel goed zijn tot dat ik er nu achter kom dat het mijn condensator is.
sinds ik die dt heb heb ik er gekloot mee, wat ik ook doe.
kan dat aan die deuk in mijn condensator liggen?
 

brommercrazy 11-1-2004 18:39 Print reply

Posts: 2594
dat kan, maar lijkt me erg sterk, wat is het gekloot dat je ermee gehad hebt?
 
Cebess 11-1-2004 19:24 Print reply

Posts: 1203
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Olaf

een tijd geleden toen ik met mijn ontsteking bezig was zag ik een koper kleurig rond dingetje tegenover me contactpuntjes zitten en daar zat een deukje in.
ik dacht zal wel goed zijn tot dat ik er nu achter kom dat het mijn condensator is.
sinds ik die dt heb heb ik er gekloot mee, wat ik ook doe.
kan dat aan die deuk in mijn condensator liggen?


Is mogelijk
 
>>>> http://www.apriliaforum.nl <<<<
gijsd 11-1-2004 19:40 Print reply

Posts: 327
Ik zou hem voor de zekerheid vervangen. Als je er geen van DT kunt krijgen moet je gewoon een condensator van een puch kopen en dan vast spiezen met een spijker ertussen of zo
 
ties 11-1-2004 20:05 Print reply
Posts: 1333
en als je een condensator koopt een ori, de imi`s deden et niet bij mij. en geen puch condensator dat is een andere waarde
 
Olaf 11-1-2004 22:16 Print reply
Posts: 473
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy

dat kan, maar lijkt me erg sterk, wat is het gekloot dat je ermee gehad hebt?


er zit 65 cc op met 16 mm mikuni, goede pijp, eerst met hoge druk kop nu met normale kop, eerst met 80 cc pijp nu met snelle 50 pijp.
elke keer hetzelfde: trekt niet lekker in laag toerental maar heeft wel een gasreactie van hier tot tokio in hogere toerentalen.
ent rekt niet lekker door in zen 4, gaat ook maar 75.
terwijl er zit powerfilter en carbon membraan kleppen op, alle ingredienten voor een supersnelle brommer dus
 
kpotappel86 12-1-2004 0:02 Print reply

Posts: 2679
ik heb nog wel condensator...

 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
kpotappel86 12-1-2004 0:04 Print reply

Posts: 2679
maar dat trekken in lage toeren is dat niet gewoon je powerband dan... hoge toeren cilinder+hogetoeren uitlaat da is toch hoge toeren powerbanddoor je expansie in de uitlaat...

en by the way chek ook je punten afstelling hey......
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Olaf 12-1-2004 7:02 Print reply
Posts: 473
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

maar dat trekken in lage toeren is dat niet gewoon je powerband dan... hoge toeren cilinder+hogetoeren uitlaat da is toch hoge toeren powerbanddoor je expansie in de uitlaat...

en by the way chek ook je punten afstelling hey......

ja die heb ik op 45 gezet, want ze moete tussen de 35 en 45 en ik hoorde dat je de ontsteking beetje kan vervroege door hem wijd te zetten.
 
Teunmenator 12-1-2004 15:41 Print reply

Posts: 2524
uhm nou als het goed is kan je hem daardoor niet vervroegen. Daar is het al vrij vaak overgegaan maargoed ik weet het niet..

Je kunt trouwens ook je grondplaat uitveilen volgens mij maar ik zou hem eerst goedmaken. Je weet btw cker dat je geen valse lucht hebt, hij loopt dus goed af in toeren. En kan het dan niet je uitlaat zijn??
 
Olaf 12-1-2004 15:58 Print reply
Posts: 473
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

uhm nou als het goed is kan je hem daardoor niet vervroegen. Daar is het al vrij vaak overgegaan maargoed ik weet het niet..

Je kunt trouwens ook je grondplaat uitveilen volgens mij maar ik zou hem eerst goedmaken. Je weet btw cker dat je geen valse lucht hebt, hij loopt dus goed af in toeren. En kan het dan niet je uitlaat zijn??


ik vertel net dat ik met twee uitlaten hetzelfde probleem had.
en ik heb net allemaal neiuwe pakkingen want valse lucht zou ik zo herkennen.
ik denk dat het probleem of in mijn condensator of in de krukaskeerringen zit.
ik heb verder in het jaar tijd dat ik dit ding heb alles al nagelopen maar dan ook alles...
 

Dit topic is 812 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved