gonzales |
10-1-2004 20:44 |
Posts: 1319 |
lui komen bestaat . voor motoren die met een pomp werken. zoals een wagen. een diesel dan kan je dieselleiding wat verstopt raken en gaat je vermogen omlaag. na tijdje de moter forceren gaat ie etrug goed
|
|
burn your rubber not your soul |
|
F!ump |
10-1-2004 20:45 |
Posts: 654 |
|
|
|
|
master of disaster_rs50 |
10-1-2004 20:45 |
Posts: 1839 |
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
gonzales |
10-1-2004 20:46 |
Posts: 1319 |
op 12 k inrijden . dit is gepost door een verdeler die veel zuigers wil verkopen
|
|
burn your rubber not your soul |
|
Rudy |
10-1-2004 20:46 |
|
Ralf |
10-1-2004 20:46 |
Posts: 9073 |
Hmm, ik denk dat dat niet meer van deze tijd is sowieso.
Maar ik vind het nog altijd raar dat het fabeltje in de brommerwereld is beland en vooral in verband met inrijden...
De fietsenmaker probeerde het me ook wel eens wijs te maken, ik moest er om lachen en hij vond me dom
|
|
|
|
jupiler |
10-1-2004 20:46 |
Posts: 846 |
gagagag de nieuwe hans teeuwen, ik geloof ok gin ene zak van da verhaal
|
|
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk |
|
master of disaster_rs50 |
10-1-2004 20:46 |
Posts: 1839 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Misschien heb je te langzaam ingereden
dat is precies mijn punt!
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
Ralf |
10-1-2004 20:47 |
Posts: 9073 |
En je punt was gebaseerd op sprookjes.
En het verschijnsel waar Rudy het overheeft, dat effect krijg je niet zo heel snel, behalve als je het heeel erg gaat overdrijven, bijvoorbeeld eerste jaar niet boven de 2k uit enzo
Dit bericht is ge-edit door Ralf op 10-1-2004 20:48
|
|
|
|
master of disaster_rs50 |
10-1-2004 20:47 |
Posts: 1839 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rudy
[...]
daarom moet je misschien je denkwijze aanpassen, blijven bepaalde dingen toch beter heel
wacht maar ik zal de tekst + foto's vinden ook!
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
Hans F |
10-1-2004 20:48 |
Posts: 4326 |
het is toch duidelijk dat je poorten compleet ergens anders komen te liggen als je lang rustig rijd
even serieus: zuigerveren slijten wel anders af als je veel rondrijd op toerentallen waarop weinig koppel (of druk in de cilinder) wordt geleverd
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 10-1-2004 20:49
|
|
|
|
Rudy |
10-1-2004 20:49 |
Posts: 3471 |
Die verhalen komen van koolstof afzetteing bij 4 takten. Maar ik vind het meer een verkoopverhaal, het probleem bestaat bij huidige auto's niet meer. Alleen duikt het weer op met directe injectie.
Je krijgt door wat trager in te rijden echt geen stootrand. Cilnder heeft nu eenmaal geen stootrand na 100km
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Ralf |
10-1-2004 20:50 |
Posts: 9073 |
Wist ik niet Hans!
Dat opent compleet nieuwe perspectieven, cilinder tuning doormiddel van stimulatie
Door bepaalde algoritmes van toerentallen toe te passen kan je je poortlayout bruut snel krijgen, stoer
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
even serieus: zuigerveren slijten wel anders af als je veel rondrijd op toerentallen waarop weinig koppel (of druk in de cilinder) wordt geleverd
Klopt, heeft alleen geen invloed op de prestaties, alleen de levensduur.
Dit bericht is ge-edit door Ralf op 10-1-2004 20:51
|
|
|
|
Rudy |
10-1-2004 20:51 |
Posts: 3471 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50
[...]
wacht maar ik zal de tekst + foto's vinden ook!
Zou ik maar beginnen met typen en zelf een verhaal maken
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Hans F |
10-1-2004 20:51 |
Posts: 4326 |
tja, ralf
heb het zelf ook pas ondekt, maar het heeft idd te maken met algoritmes van toerentallen, hoe wist jij dat? Zit jij mij te bespioneren
|
|
|
|