Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vraagjes over nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 859 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14708 - vraagjes over nsr
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 2582 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Speakerfreak 10-1-2004 19:39 Print topicpost

Posts: 4941
Ben bezig met me nsr, maar wat is het aanhaalmoment van de bouten (m8) van de cilinderkop (70cc malossie)...?

en heeft iemand fotos of iets dergelijks gemonteerd in de voorvork, want zit er beetje mee te knoeie, zit beetje vaag met spatboord...

En dan, zit nu 70cc malossie op, moet nog ingerede worden, maar hoeveel toeren als top?


ik hoor het wel, bedankt

Dit bericht is ge-edit door Speakerfreak op 10-1-2004 19:40
 
Vieze naaiers hier

Ralf 10-1-2004 19:40 Print reply

Posts: 9073
12nm

kijk in de KB

half gas max, 7 a 8k
 
Speakerfreak 10-1-2004 19:41 Print reply

Posts: 4941
KB?

12nm, bedankt
 
Vieze naaiers hier
Ralf 10-1-2004 19:42 Print reply

Posts: 9073
Blukaap 10-1-2004 19:42 Print reply

Posts: 10006
Het is M8 als ik me niet vergis, mag op 18-22NM..

En zou 'm met inrijden de eerste 50-100km niet over de 6000rpm halen.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 10-1-2004 19:43
 
Bastila is lief
JIMMY 10-1-2004 19:44 Print reply

Posts: 2765
idd vond 12 ook al wat weinig..

draai die van mij iig handvast met een ratel.. zover als dat ik met 1 vinger kan aandraaien zegmaar


Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 10-1-2004 19:45
 
Ralf 10-1-2004 19:45 Print reply

Posts: 9073
12 is erg normaal voor een hoogwaardige alu cilinder.

Niet dat een Mal voor NSR dat is, maargoed.
 
jupiler 10-1-2004 19:46 Print reply
Posts: 846
ik moest die van mij altijd aanschoppe met de ratel

Edit: ojah vergete te reagere op de inrijvraag; gewoon eerste 100km nie boven de 6000k en zo en daarna soms een btj doortrekken

Dit bericht is ge-edit door jupiler op 10-1-2004 19:48
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
Speakerfreak 10-1-2004 19:49 Print reply

Posts: 4941
joh wist dat helemaal niet van die KB staat best veel info over, weer wat info erbij maare, wat is nou het waarschijnlijkst? 12/18-22?

Dit bericht is ge-edit door Speakerfreak op 10-1-2004 19:50
 
Vieze naaiers hier
NSR RULEZZ 10-1-2004 19:53 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak

joh wist dat helemaal niet van die KB staat best veel info over, weer wat info erbij maare, wat is nou het waarschijnlijkst? 12/18-22?

Dit bericht is ge-edit door Speakerfreak op 10-1-2004 19:50


doe gewooon ertussenin

wat fuckt het eigenlijk nou gewoon vastdraaien die shit je hebt toch wel een beetje gevoel? gewoon niet te strak en niet te los
sim-pel
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Ralf 10-1-2004 19:53 Print reply

Posts: 9073
Bij een giet cilindertje dat toch niet zoveel toeren draait komt het inderdaad niet zo nauw. Gewoon lichtjes handvast.
 
master of disaster_rs50 10-1-2004 20:01 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jupiler
Edit: ojah vergete te reagere op de inrijvraag; gewoon eerste 100km nie boven de 6000k en zo en daarna soms een btj doortrekken

Dit bericht is ge-edit door jupiler op 10-1-2004 19:48

na 250 km moet ie iig ff helemaal op zijn geweest.
daarna zo snel mogenlijk in de schuur zetten, en de dag erna weer netjes beginnen warm te rijden enz.
Bij 350 trek je 'm weer ff vol open en zet je 'm weer weg.
en na 450 weer.
en dan bij 500 niet meteen vollop gaan rijden, maar beetje rustig houden.


Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 10-1-2004 20:15
 
lalalalalala i can't hear you
Saknet 10-1-2004 20:11 Print reply

Posts: 10355
wasdat nu voor vaag ritueel :P

ik doe het anders

zowiezo wanneer ik meer als 7k rpm ga draaien goed warm rijden duh..

eerste 100km max 6krpm
tot 200km max 7000rpm
tot 300km max 8000rpm
etc
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Speakerfreak 10-1-2004 20:12 Print reply

Posts: 4941
owwwkej, ja had vanmiddag voor het eerst ff stukkiej gereden, ging wel lekker hoeveel toeren kan zon ding eigenlijk hebben als ie beetje in gereden is...

en tuurlijk heb ik wel beetje gevoel, maar ging erom dat de pakking tussen cilinder en kop niet geweldig is, en als de tering koelwater lekte:P, maar wil gewoon dat koppie gelijkmatig vast zit...


 
Vieze naaiers hier
master of disaster_rs50 10-1-2004 20:13 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

wasdat nu voor vaag ritueel :P

ik doe het anders

zowiezo wanneer ik meer als 7k rpm ga draaien goed warm rijden duh..

eerste 100km max 6krpm
tot 200km max 7000rpm
tot 300km max 8000rpm
etc


jah warmrijden zo en zo.
Maar als je kilomter of 250 hebt gereden moet ie ff open hoor.
daaarnja gewoon rustig rijden met max 8k, en naar 100 kilomter weer ff open trekken.
anders word je cilinder fucking lui

Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 10-1-2004 20:14
 
lalalalalala i can't hear you
NSR RULEZZ 10-1-2004 20:19 Print reply

Posts: 4934


lui...

ja joh hoe langzamer je cylinder slijt hoe lui'er hij word

 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???

Dit topic is 2582 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved