master of disaster_rs50 |
10-1-2004 18:28 |
Posts: 1839 |
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
CraftyVirus |
10-1-2004 18:30 |
Posts: 1530 |
nou ja tis wel erg geloof ik bij mij, reed een keer naar school, reed 30 of zo, sprong er een vent de weg op helemaal gebaren dat ik rustig moest rijden, en ik reed pas 30 met 7k of zo
|
|
WOOJOOOO |
|
tyz |
10-1-2004 18:44 |
Posts: 131 |
hm ik heb nooi tgeprobeerd me hand egt langere tijd op de uitlaat te houden.. hij blaast wel flink maar als je gewono 10 seconde ofzo doet.. valt ie niet uit.. en hoor je geen lucht meer eruit komen.. alleen het motortje hoor je lopen.maar uitslaan doet ie niet. snel optrekken helaas ook niet, maarja dat is een ander onderwerp
|
|
|
|
CraftyVirus |
10-1-2004 19:34 |
Posts: 1530 |
gewoon 125 cc onder gooien, dan trekt ie wel
|
|
WOOJOOOO |
|
Gertjan |
10-1-2004 19:58 |
Posts: 1505 |
dat de verf bij een homoet bij de bocht eraf bladerd is gewoon nou eenmaal zo, hij word niet te heet ofzo
ken een stuk of 10 mensen met een homoet, en daar bladerd over de verf er al vanaf na een paar km's
nix om je druk over te maken...
alleen als t regent
|
|
|
|
Teunmenator |
10-1-2004 20:59 |
Posts: 2524 |
|
|
|
|
jeroengr |
10-1-2004 21:12 |
Posts: 123 |
Kachelverf, dat bladerd er zo nog niet af, heb ik ook, want bij mij bladerde de gewone hitte-bestendige verf er ook af.
|
|
|
|
SpeedyR |
10-1-2004 22:24 |
Posts: 1220 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator
[...]
wat ik nou zeg past ff helemaal niet in dit topic maarja jij hebt je antwoord toch al :p. Iig wat je net zegt he van met die contactpuntjes rijd ie minder hard. Wat gebeurt er dan eigenlijk als je contactpuntjes niet goed zijn?? Gaat je timing erop achteruit of krijg je een zwak vonkje? (ik zit uiteraard aan een begrenzer te denken..)
k'zou et niet weten...van de electronica gedeelte heb ik niet veel verstand,weet aleen dat me contactpunt versleten was en beetje niet goed meer stond,dus hij trok ze 4de versnelling niet meer omdat me powerband vrij laat pas begon...
daarna nieuw contactpuntje gekocht en ik toen trok ie het weer makkelijk...
dus k'denk dat al zou het mogelijk zijn er een begrenzer op je ontsteking te zette dat ie dan iets met je timing moet doen dan
|
|
wil je een koekje of wil je neuken? koekjes zijn op...... |
|
tyz |
11-1-2004 12:35 |
Posts: 131 |
in wat voor een winkel haal ik kachelverf dan? en wat gaat et koste?
|
|
|
|
maiky |
11-1-2004 12:49 |
Posts: 421 |
bij de multimate 5,13 euro
|
|
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel |
|
de_koen |
11-1-2004 12:51 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tyz
in wat voor een winkel haal ik kachelverf dan? en wat gaat et koste?
.
doe-het-zelf-zaak
1/2 kachelverf, 1/2 afgewerkte olie, goed mengen, je goed ontvette en opgeschuurde uitlaat ermee instrijken, dat houd het langste. (bakt erin)
Dit bericht is ge-edit door de_koen op 11-1-2004 12:52
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
tyz |
11-1-2004 13:44 |
Posts: 131 |
dus ik rijd gewoon ff naar de gamma/praxis/dat soort zaakies.. haal blikkie kachel verf..mengen met afgewerkte olie, (sguren enzo) en erop en hoppa klaar?
denk dat het dan tog handig is dat ik em er eerst afhaal en dan verf.. anders lig ik een jaar op de grond
|
|
|
|
tyz |
11-1-2004 13:51 |
Posts: 131 |
alleen hoezo eerst ontvetten en daarna met afgewerkte olie ....?
|
|
|
|