oke heb ik ook met tsx gehaqd.. schoefdraad was ook verrot...
Wat ik heb gedaan, nieuw draad getapt...
nieuwe bout gehaald met borgring(plastic) en goed vastgedraait en is nu (Y)
Dat revetje is als het goed is een beetje bol, als je de bolle kant aan de kant van je moer houd functioneerd hij als een trillings demper.
En lock-tite kan meestal geen kwaat, krijg je echt wel weer los. Anders brachten ze dat spul niet op de markt.
kan ook zijn dat je spietje wat ruimte heb en dan tikt je vliegwiel heen en weer, had ik ook met me dt me spietje brak de heletijd en dan ging me moer ook loszitten. ik heb toen een dikker spietje gehaald en die pas gemaakt.
Je vliegwiel zit niet vast door de spie of door de moer, maar door het conische gedeelte.
Loopt je vliegwiel steeds los dan is de conischiteit niet optimaal meer.
Smeer wat klepschuurpasta tussen je vliegwiel en krukas en draai het vliegwiel naar links + rechts net of je een klep inslijpt. Daarna goed reinigen en het vliegwiel zit weer muurvast op je krukas.