Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Tandwielverhouding 13/43

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 908 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14643 - Tandwielverhouding 13/43
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1079 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Wilfred 8-1-2004 17:04 Print topicpost

Posts: 613
Ik heb nu een 50 standaard met een Luhao uitlaat en een 13mm carb. Ik heb er nu een 15/38 op m'n MT zitten maar dat rijd voor geen ene reet. Nu heb ik een 13/43 gekocht alleen nu wil ik weten of die nu heeeeeeeel snel optrekt en of je daarmee ook makkelijk weelies kan maken?
 

Joscross 8-1-2004 17:07 Print reply

Posts: 12501
Trekt ie gewoontjes op, en wheelies maken is een kunst die je ff door zult moeten hebben, 13/43 is niet bizar licht ofzo...
 
Ja Weh nou 8-1-2004 17:13 Print reply

Posts: 2242
met een orgie cil?
kan wel, als hij voor en achter flink opgehoogt is(ja achter ja, want dan word je wielbasis korter)flink laten tetteren in zijn vrij, en dan flink die koppeling laten schieten, dan luk het mischien wel 3m ofzo
 
HTS Autotechniek
Wilfred 8-1-2004 19:19 Print reply

Posts: 613
Martijn had een volgens mij een zwaardere vertanding en een 16.6hm cilinder(ori dus) en daar trok die best mooie weelies mee. Kijk maar is in z'n profiel. Kijk hier maar is: http://ralf.nd4spdwo...rtijnts/MOV02256.MPG

Dit bericht is ge-edit door Wilfred MT op 8-1-2004 19:21
 
voederbiet 8-1-2004 19:27 Print reply

Posts: 10000
ik had 14/38 en dat trok idd voor geen ....
kheb nu 14/42 ik hoop dat dat beter trekt

khoop ook dat jouwes nu beter trekt

Dit bericht is ge-edit door MTzoeperman op 8-1-2004 19:29
 
BF is gewoon een kk site
mr200r 8-1-2004 19:52 Print reply
Posts: 5122
voor weelys heb je koppel nodig en je moet het
natuurlijk beheersen.
 
mr200r
Luc 8-1-2004 19:57 Print reply

Posts: 3590
martijn ging op de meeste wheelies achter op de pasagier steuntjes staan; dan lukt het wel; mits je hard trekt

 
Erik_P 8-1-2004 20:12 Print reply

Posts: 690
'k heb precies dezelfde setup met 11/45 Rijd lekker trekt heerlijk.
 
-
Wilfred 8-1-2004 20:12 Print reply

Posts: 613
Maar is de tandwielverhouding 13/43 dan wel goed?

 
Wilfred 9-1-2004 10:12 Print reply

Posts: 613
En wat is dan een twv waarmee je heeeeeeeeeeeeeeel makkelijk een weelie maakt?
 
pepijn 9-1-2004 10:14 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wilfred MT

En wat is dan een twv waarmee je heeeeeeeeeeeeeeel makkelijk een weelie maakt?


12/52
 
Wilfred 9-1-2004 10:15 Print reply

Posts: 613
Maar hierdoor ga je zeker wel heel langzaam?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pepijn

[...]


12/52

 
pepijn 9-1-2004 10:50 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wilfred MT

Maar hierdoor ga je zeker wel heel langzaam?

[...]



haha ja dat weet ik wel zeker ja
 
Knoxville 9-1-2004 10:55 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wilfred MT

Maar hierdoor ga je zeker wel heel langzaam?

[...]



Die verhouding op een MT met 70 eurokitt loopt maar een goede 60 Wel leuk voor de juten....
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
MWvdK 9-1-2004 11:21 Print reply

Posts: 2247
Je hebt ori cilinder, of een standaard snel? Wheely's maken makkelijker met 'zwaardere' setup zegmaar, maar als je het kan ist ook wel te doen emt een bijna ori MT...
 
CraftyVirus 9-1-2004 11:25 Print reply
Posts: 1530
het blijf teen kunst hoor dat wheelies maken, hoe ligt je vertanding ook is, ook al is het bwv 4/400 () je moet het wel kunnen. Zoals dat filmpje, als jij op die brommer stapt en het probeert krijg je hem OF niet omhoog, OF je trekt hem onder je vandaan
 
WOOJOOOO

Dit topic is 1079 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved