eigenlijk vind ik drag niet zo leuk dan andere motersport, mij gaat het meer om de bochten, wat ik wel leuk vin aan dragrace is gewoon zo veel mogelijk van je blok verneuken om er zoveel mogelijk pk's eruit te halen en om de paar race's alle lagers ff opnieuw erin te slaan
Mensen k ben ff bij me oom wezen informeren.
De honda waar hij mee reed was een 1600cc 6cillinder en had als k et nog goed weet iets minder dan 900pk.Hij deed er 6,4 seconden over om op de 200km/p te komen ( Ferrari ).HIj reed op Nos en Nitromethaangas.Oja nog wat wat Hij had gewoon een 5-bak dus hij moest gewoon schakelen.Beetje jammer dat ie is gestopt maja of et nou lkkr is als je met 270 van je motor donderd weet et niet......
Laatz Nooier
Mensen k ben ff bij me oom wezen informeren.
De honda waar hij mee reed was een 1600cc 6cillinder en had als k et nog goed weet iets minder dan 900pk.Hij deed er 6,4 seconden over om op de 200km/p te komen ( Ferrari ).HIj reed op Nos en Nitromethaangas.Oja nog wat wat Hij had gewoon een 5-bak dus hij moest gewoon schakelen.Beetje jammer dat ie is gestopt maja of et nou lkkr is als je met 270 van je motor donderd weet et niet......
Laatz Nooier
Heel leuk allemaal voor je.. Jammer dat ie zn motor niet heeft gehouden voor Daytona, had ie m daar op de bank kunnen zetten En mag jij mij vertellen wat voor 6cilinder Honda heeft uitgebracht behalve de CBX, want dat is bij lange na geen 1600cc