Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - voorvorkverlengers TSX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 749 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #14567 - voorvorkverlengers TSX
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1362 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Knoxville 5-1-2004 21:54 Print reply

Posts: 1454
Druk er een Rm125 voorvork in, staat de brom meteen 2 keer zo hoog en staat veel mooier

Dan achter maximaal verhogen d.m.v U stuk. Was de brommer zelfs voor mij (2mtr) te hoog om lekker op te stappen.....
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
paulus de crosskabouter 5-1-2004 21:56 Print reply
Posts: 335
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

Druk er een Rm125 voorvork in, staat de brom meteen 2 keer zo hoog en staat veel mooier

Dan achter maximaal verhogen d.m.v U stuk. Was de brommer zelfs voor mij (2mtr) te hoog om lekker op te stappen.....


da's nou ook nie helemaal mijn bedoeling
ben maar 1.90
en d'r moet natuurlijk wel iemand achterop kunnen

maar wat kost zo'n rm voorvork wel nie?
 
Knoxville 5-1-2004 22:01 Print reply

Posts: 1454
Voor 10 euri gekocht inclusief voorwiel(goede band) en trommel....

Is leuk spul
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
kpotappel86 5-1-2004 22:12 Print reply

Posts: 2679
die ophoog bussen zijn goed hoor wordt hij niet zo erg instabiel van maar ja bij grote klappen(aanrijding)
kun je zelf wel raden waar hij knikt juist de bussen
is best makkelijk te monteren hoor da spul vindt ik heb het zelf ook al gedaan bij een tsx van vriend.....
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Martijn 5-1-2004 22:23 Print reply
Posts: 10000
die verlengde poten roesten snel

zal es een pic maken...
na half jaartje helemaal weg

edit:
zie hier, de ori poot naast de verlengde poot...
nog geen jaar mee gereden (denk eerder half jaartje)
is cheapasschroomlaag he...RM vorkje is 20 jaar oud en ziet er ook nog prachtig uit.


Dit bericht is ge-edit door Martijn op 5-1-2004 22:40
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
ties 5-1-2004 23:07 Print reply
Posts: 1333
dan moet je em in vetten als je em niet gebruikt, of olie in je voorvork doen
 
Martijn 5-1-2004 23:09 Print reply
Posts: 10000
als die chroomlaag eenmaal miniem beschadigd is (door de klotekwaliteit) kun jij vetten wat je wilt, maar de roest schiet er toch onder...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Knoxville 6-1-2004 9:28 Print reply

Posts: 1454
RM vork blijft idd erg goed. Mijne is van 1978 ofzo dacht ik. Zit eigenlijk geen roest op.


 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Martijn 6-1-2004 19:48 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

RM vork blijft idd erg goed. Mijne is van 1978 ofzo dacht ik. Zit eigenlijk geen roest op.




eigenlijk geen?? bij mij zit er helemaal niets op..keiharde high quality chroomlaag ligt erop ....


 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
TripleEdged 6-1-2004 20:11 Print reply

Posts: 506
als je alleen achter ophoogd, rij hij zekers wel lekker, en het ziet er goed uit.
Ik heb nou zon beugeltje zelf gemaakt, ik wel hoger aan de achterkant, alleen hij zakt ver in, en ook over drempeltjes enzo, lijkt het of ie alleen maar veert, en niet dempt...
maar dat ligt dan aan mijn rotte veer systeem, ik zal ze nog is omwisselen...
alleen achter ophogen gaat dus goed, en voor ophogen vindt ik voor mezelf niet echt nodig ( 1.76 ) je kan het gewoon proberen en zelf kijken wat het lekkerst rijdt.
 

Dit topic is 1362 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved