Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #14535 - 4takt ipv RV4
|
Pagina 1 van 8
|
Dit topic is 6739 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pistonpen Paultje |
4-1-2004 20:50 |
Posts: 8678 |
Ik weet zo niet of er de ruimte in het frame is, maar zonder las apparaat kom je uiteraard niet weg. Als je snel wilt, zou ik MBX pakken btw. LC werkt ook beter met al die kappen er omheen dan AC.
Zolang je maar geen CB blok in een MTX o.t. bakt. Dan vind ik het best
|
|
|
|
brommercrazy |
4-1-2004 20:51 |
Posts: 2594 |
ja het past wel, als je nieuwe ophangingen maakt.
|
|
|
|
Sampers |
4-1-2004 20:53 |
Posts: 1231 |
je bedoelt de achtervering?
en waarom mbx en nie nsr of koste die meer? heb toch liefst 5 of 6 versnellingen denk ik
|
|
marginaal is terminaal | tsjek http://www.brommerforum.nl/showtopic/21017 |
|
Pistonpen Paultje |
4-1-2004 20:59 |
Posts: 8678 |
Nee, blok hangt op andere punten, snappie....
MBX is ook 2takt. Maar wel een snelle watergekoelde variant.
|
|
|
|
Sampers |
4-1-2004 21:02 |
Posts: 1231 |
ja maar dan kan ik zo goed rv4 blok zoeken of zijn die duurder
Honda blok ziet er steviger uit
|
|
marginaal is terminaal | tsjek http://www.brommerforum.nl/showtopic/21017 |
|
Daan Da Man |
4-1-2004 22:47 |
Posts: 2064 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sampers
Honda blok ziet er steviger uit
en toen ontketende je een discussie.
als je het dan doet, doe het dan goed, pak een 4taktblok met 125/250 cc ofzo en 6 versnellingen, watergekoeld, zoals er in thailand enzo er allemaal mee rondrijden. lassen moet je toch al. echt groot zijn die niet, je hebt veel koppel en zijn relatief laagtoerig. oftewel bijna geen slijtage meer, heel betrouwbaar, lekker vlot en je kunt een heeeeeeeele mooie uitlaat maken!!! gewoon een roestvrijstalen pijp met mooie motordemper! ik zou het wel weten...
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
4-1-2004 22:58 |
Posts: 8678 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man
[...]
en toen ontketende je een discussie.
als je het dan doet, doe het dan goed, pak een 4taktblok met 125/250 cc ofzo en 6 versnellingen, watergekoeld, zoals er in thailand enzo er allemaal mee rondrijden. lassen moet je toch al. echt groot zijn die niet, je hebt veel koppel en zijn relatief laagtoerig. oftewel bijna geen slijtage meer, heel betrouwbaar, lekker vlot en je kunt een heeeeeeeele mooie uitlaat maken!!! gewoon een roestvrijstalen pijp met mooie motordemper! ik zou het wel weten...
Mwoa: http://www.marktplaa...all%26s%3D50%26m%3D0
of http://www.marktplaa...all%26s%3D50%26m%3D0
Geen idee hoe hard dit zal lopen, te hard iig. Weet niet of dit zo leuk is op een brommertje hoor
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
4-1-2004 23:00 |
Posts: 7007 |
neeh das nix veel te veel power onderin, dan heb je echt zo een wheely machine is wel grappig maar goed niet echt praktisch
|
|
nobody fuck with us!! |
|
SkaBla [Pim] |
4-1-2004 23:06 |
Posts: 4659 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man
[...]
en toen ontketende je een discussie.
als je het dan doet, doe het dan goed, pak een 4taktblok met 125/250 cc ofzo en 6 versnellingen, watergekoeld, zoals er in thailand enzo er allemaal mee rondrijden. lassen moet je toch al. echt groot zijn die niet, je hebt veel koppel en zijn relatief laagtoerig. oftewel bijna geen slijtage meer, heel betrouwbaar, lekker vlot en je kunt een heeeeeeeele mooie uitlaat maken!!! gewoon een roestvrijstalen pijp met mooie motordemper! ik zou het wel weten...
En toen kwam je een motor agent tegen die zei dat je op de rollenbank moet... of nog erger...je rijdt iemand aan...
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
Hannes |
4-1-2004 23:07 |
Posts: 4530 |
ja dat is met een 80cctje ook wel.
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
Perdelul |
4-1-2004 23:20 |
Posts: 457 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]
[...]
En toen kwam je een motor agent tegen die zei dat je op de rollenbank moet... of nog erger...je rijdt iemand aan...
als je iemand aanrijdt ben je zwaar de zak....das duidelijk
maar als je een motoragent achter je aan hebt en je zou zoon 250 4t blokkie hebben....ik bedoel dan ken je toch een mooi bospad opzoeken en er tussenuit naaien
maar dan....een 4t maakt een bruut geluid, misschien wel te bruut maar als een agent zoon geluid hoort en een brom plaatje ziet.... ( dat zet zoon mense aant denken)
Dit bericht is ge-edit door ZoekZoekie - TSX op 4-1-2004 23:21
|
|
|
|
Blorn |
5-1-2004 0:00 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man
als je het dan doet, doe het dan goed, pak een 4taktblok met 125/250 cc ofzo en 6 versnellingen, watergekoeld, zoals er in thailand enzo er allemaal mee rondrijden. lassen moet je toch al. echt groot zijn die niet, je hebt veel koppel en zijn relatief laagtoerig. oftewel bijna geen slijtage meer, heel betrouwbaar, lekker vlot en je kunt een heeeeeeeele mooie uitlaat maken!!! gewoon een roestvrijstalen pijp met mooie motordemper! ik zou het wel weten...
*zucht*
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
5-1-2004 0:17 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
[...]
*zucht*
nee joh je weet toch daan is gek man hij tuned alles
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Cebess |
5-1-2004 0:59 |
Posts: 1203 |
Ik heb weleens een AF1 gezien waar ze een mb blok onder geprutst hadden en dat zag er niet uit. Maargoed het was dan ook prutswerk, het blok zat er scheef onder waardoor de bak maar voor de helft smering krijgt naar mijn mening.
Hier wat foto's die ik er toen van gemaakt heb.
Dat blok zit er dus scheef onder omdat het anders niet past met de cilinder denk ik. Dus dan zou je het stuk frame wat onder het blok doorloopt aan moeten passen.
Dit bericht is ge-edit door Cebess op 5-1-2004 1:02
|
|
>>>> http://www.apriliaforum.nl <<<< |
|
KaWaReZ |
5-1-2004 1:07 |
Posts: 20582 |
asje een mbblok onder een puch zou zetten, ok, maar onder een AF1 ??
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Dit topic is 6739 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 8
|
|