Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - eerste prob met DT is er hoor....

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14531 - eerste prob met DT is er hoor....
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2455 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Killerbean 5-1-2004 16:03 Print reply

Posts: 3243
nou ik gister lekker rijden enz enz , deed het prima en vanmorgen weer starten en hij deed niks , weer geen vonk.

die contactpunten kan het eigenlijk niet zijn want gister had ik best een lange powerband dus die staan zo goed.

ik heb tandwiel voor 13 en achter weet ik niet en ik heb alleen nog van een MT een tandwiel liggen en dat is ook een 13.

doorraggen duurt +/- 15/20 seconden en dan zet je hem in ze 4 en dan loopt ie nog een beetje terug en blijft ie in laag toerental.

tijdstip van me ontsteking is het niet. kan bijna niet.

dus waas kan ik het nog in zoeken en hoe ?
ik denk aan de bobine maar vind het nog vaag, ik sta me dood te trappen op dat ding dat is toch niet normaal
 
RX loos
Olaf 5-1-2004 16:27 Print reply
Posts: 473
raar hoor. toen ik je dt zag dacht ik: eindelijk is een dt die gewoon loopt maar blijkt toch van niet. die ontsteking is wel erg vaag mischien komt het door het weer, ik heb met regen ook altijd probleme met die dt.

verder dat ie in zijn vier niet doortrekt kan liggen aan je uitlaat, lekt die ergens?
of aan je afstelling.
tandwiel 13 is al redelijk klein dus dat is denk ik het probleem niet.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-1-2004 16:29 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbeanik denk aan de bobine maar vind het nog vaag, ik sta me dood te trappen op dat ding dat is toch niet normaal



sja ik zou het echt niet aandurven om een dt te nemen hoor , maar goed ik zou je bobine eens nakijken dan, je moet gewoon echt ALLES nagaan want anders blijft er gezeik bij die dt?s
 
nobody fuck with us!!
Killerbean 5-1-2004 19:12 Print reply

Posts: 3243
ja alleen wat het nu weer is, nu doet hij het weer goed....

ik ga vanavond lekker rijden en kijken wat hij morgen ochtend doet...

 
RX loos
mangoo 5-1-2004 19:25 Print reply

Posts: 743
Ow sandertje toch! had dan ook en Honda gekocht whaha, nee maar ik had ook zoiets dergelijks met m'n puch! Condensator vervangen en contactpuntjes enz, en gelijk nieuwe pakkingen en hij loopt weer als een tiet!
 
koen-z 5-1-2004 19:27 Print reply

Posts: 3702
KOOP DAN OOK GEEN YAMAHA DT!!!@@#$%**$##
 
Olaf 5-1-2004 21:51 Print reply
Posts: 473
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

KOOP DAN OOK GEEN YAMAHA DT!!!@@#$%**$##


ee rustig aan... er zijn ook mooie dingen aan een dt!

even me dt een beetje helpe, moet kunne
 
Teunmenator 5-1-2004 22:13 Print reply

Posts: 2524
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

KOOP DAN OOK GEEN YAMAHA DT!!!@@#$%**$##


gebruik de search maar eens, kijken hoeveel topics er zijn met problemen over honda en problemen over yamaha wedde dat honda wint haha niet dat dat zo te vergelijken is maargoed...
 
Pistonpen Paultje 5-1-2004 22:21 Print reply

Posts: 8678
Whaha, idd. Honda is er ook net een keer of 100 meer...
 
ties 5-1-2004 23:02 Print reply
Posts: 1333
dt is wel goed blok is wel degelijk alleen de koppeling is beetje zwak. onsteking kan lang goed gaan als er geen kneuzen aan zitten die maar wat kloten. bij die vanmij vrat gewoon condensators iedere maand 1. kan wel je onstekings tijdstip zijn. probeer je contact punten iets verder open te zetten helpt wel denk ik. dit zit denk ik niet in de bobini want ik had ook me complete onsteking vervange en bleef nogsteeds condensators vreten.
beste is een cdi onsteking van een dtr/dt80lc te halen.
 
Olaf 6-1-2004 7:44 Print reply
Posts: 473
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ties

dt is wel goed blok is wel degelijk alleen de koppeling is beetje zwak. onsteking kan lang goed gaan als er geen kneuzen aan zitten die maar wat kloten. bij die vanmij vrat gewoon condensators iedere maand 1. kan wel je onstekings tijdstip zijn. probeer je contact punten iets verder open te zetten helpt wel denk ik. dit zit denk ik niet in de bobini want ik had ook me complete onsteking vervange en bleef nogsteeds condensators vreten.
beste is een cdi onsteking van een dtr/dt80lc te halen.


hoe krijg je die dan op je dt?

 
ties 6-1-2004 7:57 Print reply
Posts: 1333
kan je gewoon overzetten.
 
kpotappel86 6-1-2004 8:14 Print reply

Posts: 2679
ik heb dat ook idd nooit problemen meej gehad met de ontsteking hoor....

gewoon 12v accutje erin...
geen gedoe met punten etc...

 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Killerbean 6-1-2004 19:44 Print reply

Posts: 3243
ik heb alles 6volt hoor, in mijne hoort geen 12 volt.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: paulitsch_mtx

Ow sandertje toch! had dan ook en Honda gekocht whaha, nee maar ik had ook zoiets dergelijks met m'n puch! Condensator vervangen en contactpuntjes enz, en gelijk nieuwe pakkingen en hij loopt weer als een tiet!


u bitch

hij heb volgens mij ook weinig compressie trouwens en als ik naar me werk ga en terug nokt ie er soms ineens mee en dan choke ik em en dan kan ik weer ff verder, vaag
 
RX loos
meistroman 6-1-2004 19:57 Print reply
Posts: 30
misschien is er een draadje van je kontakt slot kapot
 

Dit topic is 2455 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved