Je kan gewoon rijden. Maar als er iets anders kapot gaat, waterpompje ofzo, dan merk je niet dat je brom te warm wordt en ben je de lul. Dus beter een nieuwe sensor kopen.
Als je die vervangt komt er wel wat koelvloeistof uit lopen. Gewoon klein beetje water aftappen en dan de sensor eruit draaien, dat is tenminste bij de meeste brommers.
alsof je niet zonder temperatuur sensor kan, ik heb er ook geen op me crossmotor ik voel af en toe eens aan me cilinder maar der is nog nooit iets mee gebeurd. je mist alleen een lampje dat je gaat waarschuwen en ik denk niet dat die in de winter nog zal gaan branden( behalve als de thermostaat bijvoorbeeld dicht blijft of iets anders kapot) maar als alles normaal is gebeurt er niet veel
er zijn genoeg brommers zonder, dus erg is niet. Maar zoals vant zomer ging hij met + 30 tog mooi in het rooie bij mij. Maar tis nu winter, tis koud, dondert nie zoveel. Zorge dat het daar dicht zit, dat er nix uit komt. En verder, als je er aan toe bent nieuw sensortje drin.
ik snap zoiezo niet dat je ventilator zovaak gaat blaaze... je rijdt met TE erg begrensde cilinder, max 9000toeren ofzow... ori uitlaat ales ori met me V6 is dat ding nog nooit aan gegaan
maja ik heb dat ding der ook uitgetrokken want hij ging fokken bij mij, steeds aan-uit enzow klopte niet echt, maja garantie werk, maar vanwijk schiet niet op (logisch)