Ralf |
3-1-2004 23:14 |
Posts: 9073 |
Normaal wel ja. Iets fout in de versnellingsbak waarschijnlijk.
|
|
|
|
bart de schakelgek |
3-1-2004 23:16 |
Posts: 5987 |
je hebt wel am3 blokken
moet je eens bij je schakelpootje kijken, net daaronder meen ik staat: AM met een nummer, dat is dus 3 of 4 of 5 of 6
|
|
Limburger |
|
F!ump |
3-1-2004 23:17 |
Posts: 654 |
of via versnellingsbak begrensd? maat van mee deed het ook, kan je nog vollop in toeren gaan, maar niet zo heel snel rijden... maar in NL maakt dat niet zoveel uit denk ik, is namelijk KW oid
|
|
|
|
Soepkip |
3-1-2004 23:25 |
Posts: 1339 |
Of hij is opgetrokken vanuit de 2
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
3-1-2004 23:27 |
Posts: 8678 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: F!ump
of via versnellingsbak begrensd? maat van mee deed het ook, kan je nog vollop in toeren gaan, maar niet zo heel snel rijden... maar in NL maakt dat niet zoveel uit denk ik, is namelijk KW oid
Politie KW's. Omwentelingen is dat, zelfde als snelheid, maar dan met moeilijkere benaming
|
|
|
|
superkoex9 |
3-1-2004 23:31 |
Posts: 5 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Soepkip
Of hij is opgetrokken vanuit de 2
Nee ik ben wel zover dat ik gewoon overal doorloop
|
|
|
|
Soepkip |
3-1-2004 23:32 |
Posts: 1339 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: superkoex9
[...]
Nee ik ben wel zover dat ik gewoon overal doorloop
Ook dat de 1 helemaal beneden zit, onder de vrij, lol
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
3-1-2004 23:33 |
Posts: 8678 |
Mja, bij RV4 zit vrij toch ook tussen 1 en 2? (Bij DT zat het onder de 1 d8 ik, vandaar)
Dan kan ik me voorstellen dat je vanuit vrij alleen omhoog hebt gedrukt als het ware
|
|
|
|
Soepkip |
3-1-2004 23:35 |
Posts: 1339 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG
Mja, bij RV4 zit vrij toch ook tussen 1 en 2? (Bij DT zat het onder de 1 d8 ik, vandaar)
Dan kan ik me voorstellen dat je vanuit vrij alleen omhoog hebt gedrukt als het ware
Haha, ja ik heb ook een DT gehad en nu een AF1 met RV4.
Bij DT is vrij naar beneden en alles omhoog.
Bij RV4 is 1 naar beneden, vrij en de rest omhoog (gewoon dus )).
|
|
|
|
SIWWN |
3-1-2004 23:44 |
Posts: 7079 |
Een jongwn bij mij op school had ook een AF1 (met 2 ronde koplampen) en hij zei ook dat dat ding 3 versnellingen had, zakte ook altijd helemaal terug in toeren volgens mij haha en lie 80 met leovincie uitlaat
|
|
|
|
LVS |
3-1-2004 23:49 |
Posts: 98 |
in italie mogen er niet meer dan 3 versnellingen op een brommer .
dus het zou kunnen dat het een italie brommer is .
of er zit een ander blok op .
en als laaste kan het zijn dat er iets mis is met je blok.
|
|
|
|
Harm |
4-1-2004 0:28 |
Posts: 3032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: LVS
in italie mogen er niet meer dan 3 versnellingen op een brommer .
dus het zou kunnen dat het een italie brommer is .
of er zit een ander blok op .
en als laaste kan het zijn dat er iets mis is met je blok.
Lijkt me sterk dat je daar maar 3 versnellingen mag hebben. Heb in Italie gewoon rsjes gezien die toch echt meer als 3 versnellingen hadden. Maar ff ontopic, omdat je zo te lezen net begint met schakelen kan het zijn dat je alleen omhoog geschakeld heb en dus de 1e versnelling bent vergeten want die ziet meestal vanuit zun vrij gezien omlaag.
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
Bullet |
4-1-2004 0:32 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Harrie
[...]
Lijkt me sterk dat je daar maar 3 versnellingen mag hebben. Heb in Italie gewoon rsjes gezien die toch echt meer als 3 versnellingen hadden. Maar ff ontopic, omdat je zo te lezen net begint met schakelen kan het zijn dat je alleen omhoog geschakeld heb en dus de 1e versnelling bent vergeten want die ziet meestal vanuit zun vrij gezien omlaag.
hij heeft het over vroegah!
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Harm |
4-1-2004 0:34 |
Posts: 3032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
hij heeft het over vroegah!
Er staat toch echt MOGEN anders stond er wel MOCHTEN. Enne zon AF1 vin ik nie echt vroegah.
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
Bullet |
4-1-2004 0:36 |
Posts: 12150 |
zo'n af1 is mooi wel 11/13 jaar oud.....
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|