Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70cc met 16mm?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1048 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14501 - 70cc met 16mm?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2673 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Teunmenator 4-1-2004 19:57 Print reply

Posts: 2524
ja maar ik heb een snelle 50 een 16mm en een luhao uitlaat met tandwiel 13-47 en die krijg ik gewoon niet boven de 65 uit wat mij toch heel slecht lijkt...
 
ties 4-1-2004 20:04 Print reply
Posts: 1333
die 50 moet toch 70 lopen.
en 80 op een 50 blok bij dt?
dat kan niet tapeinden staan verder uitelkaar en zijn dikker. 70cc met 16 gaat gewoon goed.
13-47 moet je toch wel 70 meelopen ik liep met 60cc 12-48 4 bak en 20mm mikuni en luhao uitlaat tegen de 80.
 
Teunmenator 5-1-2004 22:27 Print reply

Posts: 2524
Ik heb ooit het idee dat 13-47 voor mij aan de zware kant is. Hij lijkt vrij goed te trekken maar hij zet hem heel moeilijk over de top heen. Ik heb nog een 11 en een 15 voor voor liggen en nog een 36 voor achter. Als ik nou een 36 achter zet wordt het volgens mij te licht ofniet??

En daarbij die luhao uitlaat is niet begrenst he..?
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-1-2004 22:54 Print reply

Posts: 7007
kleiner achter is nog zwaarder, je moet dus of kleiner voor of groter achter
 
nobody fuck with us!!
Punk [Dave] 6-1-2004 0:40 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: CraftyVirus

mijn setup: zeta 70 met 16 mm mikuni, gaat prima, rij ook (als ie goed loopt en geen lekke pakkingen heeft ) 80 of zo


idem

ik airsal dan

Dit bericht is ge-edit door Punk [Dave] op 6-1-2004 0:41
 
Knoxville 6-1-2004 9:33 Print reply

Posts: 1454
Bij tsx gaat het heel goed, 70cc met 16mm. Meer is niet echt nodig.... Weet niet hoe het bij Yamaha zit...
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Ralf 6-1-2004 9:47 Print reply

Posts: 9073
Het gaat best, aangezien die dingen op TSX toch geen vermogen leveren.
Op Yamaha zelfde verhaal.
 
toelieboer 6-1-2004 11:30 Print reply

Posts: 327
Moet je ook persee een 70cc uitlaatje er onder douwe? of kan ik ook gwoon ff een 50cc uitlaatje kope, en 50cc voor als 'r hier weer iemand begint te huile?

Of rijd zo'n 70cc tsx nie op een 50cc uitlaat?

 
kpotappel86 6-1-2004 11:40 Print reply

Posts: 2679
ja da kan makkelijk hoor ik had er een tijdje een 14 onder gaat wel maar dan wel wat lichter vertanden maar wil je al je vermogen pak dan lekker en 20mm mikuni en pas die wat aan dan loopt dat ook goed en ik zou iets van een gianellie of een proma kopen ofzo ja da loopt netjes.....
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Knoxville 6-1-2004 12:16 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Het gaat best, aangezien die dingen op TSX toch geen vermogen leveren.
Op Yamaha zelfde verhaal.


Vermogen zat Ralf, ik doe niet onder voor een MT met polini e.d
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Ralf 6-1-2004 12:31 Print reply

Posts: 9073
Dan hebben wij daar een meningsverschil over.
 
toelieboer 6-1-2004 13:56 Print reply

Posts: 327
Maar krijg je dan helemaal geen K*T brommer als je 70cc, een 50cc uitlaat en een 14-16 mm carb hebt?
 
kpotappel86 6-1-2004 14:22 Print reply

Posts: 2679
gaat wel hoor.. maar ja als je niet te hard wil moet/hoef je niet alles aanpassen wil je het maximale benutten koop dan idd een mooie 70cc uitlaat en een grote(re) carberateur zoals een 18 of 20...

en iets van een homoer gianellie of proma 70cc

 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Teunmenator 6-1-2004 15:07 Print reply

Posts: 2524
uiteraard maar ik had het idd over onderdelen die ik had liggen en ik wil niet al te snel..
 
Teunmenator 7-1-2004 21:05 Print reply

Posts: 2524
Nou het is een 70cc eurokit die er nog bijzonder goed uitziet. Er zit een zuigertje bij (van 1 zuigerveer) en een zuigerveer die er ook nog goed uitzien. Daarbij hebben we 3 van die pijpjes gevonden die in je zuiger moeten zeg maar. 1 van die pijpjes krijg ik er met vrij veel kracht in. (is dat erg?).

Ik heb zelf nog een 70cc pet liggen (die ik dan misschien nog moet afvlakken..). Verder heb ik ik nog een pakking nodig die ga ik morge ff halen.

Vragen: Is het erg dat dat pijpje er moeilijk ingaat. En ik weet 90% cker dat die pet voor een 70cc is maar dus niet zeker, is er een manier om dat te zien of is het gewoon als het er leuk oppast dan is het oke??

(Ik neem trouwens aan dat je een grotere sproeier nodig hebt nu. Op welke maat zouden jullie het gokken? (ik rijd met mijn 50cc trouwens al op een 125) Zal ik die dan gewoon ff laten zitten of toch meteen een 140 proberen)
 

Dit topic is 2673 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved