Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #14495 - Slechte prestaties mt
|
Pagina 1 van 2
|
Dit topic is 769 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Steve_ZHC |
3-1-2004 16:10 |
Posts: 2716 |
met een 70 imi, ingereden en al, kan je zo 1 op 45 rijden als je veilig wilt doen.
1e tankje inrijden kan je 1 op 35 doen, daarna poosje 1 op 40 rijden.
ik heb zelf ook ooit 70 imi gehad, de 1e was vet snel, toen 2 superslome (ook 70 op top en optrekken; 4get it).
koop gewoon een Airsal 70cc, beetje de randjes afwerken, en een 50cc cilinderkop gebruiken, anders loopt het STRONT (weet ik uit ervaring), dingen kosten 2/3 tientjes meer dan een imi en lopen knettergek...
|
|
|
|
Erik_P |
3-1-2004 16:13 |
Posts: 690 |
Die Luhao bocht is dat niet toevallig een 50cc bocht? Ik heb ook een Luhao en ik weet niet of ze 70cc bochten maken. Misschien ligt ut daaraan
|
|
- |
|
Martin mt5 knol |
3-1-2004 17:23 |
Posts: 2211 |
jah 50 cc bocht, en heb een 50 cc kop
|
|
brommerforum stinkt |
|
jupiler |
3-1-2004 18:12 |
Posts: 846 |
eerst ff een ander bochie dan en 50kop maakt geen donder uit
|
|
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk |
|
Neonlampje |
3-1-2004 20:14 |
Posts: 14825 |
70HD kop erop,
proma80 uitlaatje van mt-80 of mtx80 ot erop.
Maar je huidige setupje moet de 80 a 85 wel kunnen halen. Waarschijnlijk ligt het probleem in je cilinder. Veren/zuiger nog goed, zo nee, vervangen. .zo ja, Dan zit het in je poorten, laat hem tunen oid.
Tussen 1:40 en 1:50 smeren, liever 1:50 dan 1:40, maar tis maar net hoe je brommertje erop reageert he
Wat voor tandwielverhouding heb je? (en hoeveel inch velgen?)
|
|
|
|
Joscross |
3-1-2004 20:43 |
Posts: 12501 |
Uitlaat(poort) controleren op kool, kijken of het blok soepel loopt, cilinder&zuiger controleren op schade, cilinder erafhalen, zuigerveren in de cilinder doen, in het licht houden en kijken of je er licht tussendoor ziet komen, 1:45 smeren, kijken of je remmen niet te strak staan afgesteld
|
|
|
|
Martin mt5 knol |
3-1-2004 20:47 |
Posts: 2211 |
gewone mb velgen, 18 inch kanda? en 15 - 45 tandwiel
|
|
brommerforum stinkt |
|
Saknet |
3-1-2004 20:54 |
Posts: 10355 |
kheb mt gehad met 70zeta paar jaar trug en luhao bocht die 90 liep..
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
henk huppelschoten |
3-1-2004 21:28 |
Posts: 656 |
als jij nog aan het inrijden bent dan behoor jij je top en degelijke nog lang niet te testen!!!!
|
|
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!! |
|
superior mt7 |
3-1-2004 21:30 |
Posts: 2675 |
je kan na 80-100 km ofzo best een doortrekken tot kleine top dan meteen weer terugzakken
Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 3-1-2004 21:30
|
|
V8 |
|
Blijhoofd |
3-1-2004 21:32 |
Posts: 7378 |
klote luhao pijpjes zijn vaak begrenst
en 1 op 30 is wel btje overdreven, met goede olie kan je makkelijk 1 op 50 smeren
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
brommercrazy |
3-1-2004 21:36 |
Posts: 2594 |
ik denk dat het eerder aan je twv ligt, vtw in 13 veranderen
|
|
|
|
superior mt7 |
3-1-2004 21:38 |
Posts: 2675 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
ik denk dat het eerder aan je twv ligt, vtw in 13 veranderen
hij heeft een vertanding van 15-45 of 16-45 meen ik..
dus een 13 tands schiet niet echt op
|
|
V8 |
|
brommercrazy |
3-1-2004 21:42 |
Posts: 2594 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: superior mt7
[...]
hij heeft een vertanding van 15-45 of 16-45 meen ik..
dus een 13 tands schiet niet echt op
komt omdat ie dat niet kan trekken, kom mijn mb ook niet, ja hij kon het wel, in elke versnelling 15sec volgas en dan overschakelen, dan ging het, en met bijna dezelfde setup.
|
|
|
|
superior mt7 |
3-1-2004 21:43 |
Posts: 2675 |
hmmm...15-45 is niet echt dat je zegt zwaar hoor, moet ie wel kunne trekken lijkt me ...
edit: 500 post!
Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 3-1-2004 21:43
|
|
V8 |
|
Dit topic is 769 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 2
|
|