Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - uitlaat 70cc MB

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 809 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14492 - uitlaat 70cc MB
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2306 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rick 3-1-2004 18:23 Print reply

Posts: 3788
minimaal 5km/h sneller dan de homoet
terwijl degene met een tecno met 16mm reed en degene met een homoet met een 20mm
verder zelfde cil, 70 polini
 
Ride like your ass is on fire!!!
SMALL HONDA 3-1-2004 18:26 Print reply

Posts: 1575
mooi dan weet ik genoeg
merci
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
honda mb5 3-1-2004 18:27 Print reply

Posts: 688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rick

minimaal 5km/h sneller dan de homoet
terwijl degene met een tecno met 16mm reed en degene met een homoet met een 20mm
verder zelfde cil, 70 polini


en hoe hard zal mijn brommer ongeveer kunnen gaan dan met 70 eurocilindro 20 mikuni 16-45 en dan een tecno ipv een homeot
?
 
Pistonpen Paultje 3-1-2004 18:29 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rick

[...]


die std mb dingen die je kan kopen niet nee



Wat wil je dan? MBX ofzow?!

Kheb nog noooit een MB met techno irl gezien, laat staan gehoord. Ding is me dan ook totaal ombekend. Proma vond ik overigens ook niet slecht.

Kga ff de prijzen bij 50cc bekijken...
 
Rick 3-1-2004 18:30 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mb5

[...]


en hoe hard zal mijn brommer ongeveer kunnen gaan dan met 70 eurocilindro 20 mikuni 16-45 en dan een tecno ipv een homeot
?


ik reed met een 70cc eurocilindro met iets bijgewerkte inlaat, 18mm keihin en een proma uitlaat 115km/h met twv 17-42, met 17-45 reed ik 95 dus je zal ook ongeveer op zoiets komen denk ik
 
Ride like your ass is on fire!!!
big honda 3-1-2004 18:35 Print reply
Posts: 703
nou klasgenoot van mij heeft een techno op zijn mb, en ik moet zeggen die zijn best goed en maken ook een heerlijk geluid.
 
Pistonpen Paultje 3-1-2004 18:37 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: big honda

nou klasgenoot van mij heeft een techno op zijn mb, en ik moet zeggen die zijn best goed en maken ook een heerlijk geluid.


Hedde gij dan MB(zowiezo schakelrijders) rijders in de klas dan?!

Edit:

Prijzen:
3221 bullit racing Niet meer leverbaar 36.80
2126 homoet racing
hand gemaakt hollands product 89.44(50cc)

1138 homoet racing special
hand gemaakt hollands product 106.31
6741 proma gp 70.89
11883 jolly moto gp
een pure race uitlaat niet te gebruiken met middenstandaard en org.voetsteunen 277.25

14990 import sport model
de laatste nog echte bosdemper Niet meer leverbaar 50.90

11537 std.model import chrome 41.19
1139 import std. model
snelle uitvoering 29.70

14253 techno race 69.67

Edit2: Welke proma moet je voor 70cc eigenlijk hebben?

2027 proma gp 70.89 (staat onder MB80)
of
6741 proma gp 70.89 (Staat onder MB50)

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 3-1-2004 18:43
 
Rick 3-1-2004 19:02 Print reply

Posts: 3788
gewoon die bij mb-50 staat
 
Ride like your ass is on fire!!!
Saknet 3-1-2004 19:08 Print reply

Posts: 10355
eh... mijn MB reed met 70 eurocilindro, standard snel luhao pijp, 18mm keihin. 17-38 ook wel aardig hard, alleen nooit harder als 100 terwijl hij dan best in de toeren zat, dus ik snap niet echt hoe je met 17/42 vertanding 115 kunnen halen
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Rick 3-1-2004 19:11 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

eh... mijn MB reed met 70 eurocilindro, standard snel luhao pijp, 18mm keihin. 17-38 ook wel aardig hard, alleen nooit harder als 100 terwijl hij dan best in de toeren zat, dus ik snap niet echt hoe je met 17/42 vertanding 115 kunnen halen


tsja het verschilt ook per brommer, maar hij haalde het tog echt
en de luhao stopt bij 9000 toeren met trekken, de proma pas bij 11.500/12.000 toeren

Dit bericht is ge-edit door Rick op 3-1-2004 19:12
 
Ride like your ass is on fire!!!
SMALL HONDA 4-1-2004 11:39 Print reply

Posts: 1575
maar is de techno nou beter als de proma, want dan haal ik effe een techno
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
blair 4-1-2004 12:15 Print reply
Posts: 150
waarom niet je homoet houden? Homoet is best een goede pijp.

Ik heb het niet zo op proma ivm roesten.

Ik zou proberen homoet 2 hands tekrijgen als degenen die je nu hebt verrot is. Of anders je homoet houden.

of zoiets, kost alleen wat meer.(ik heb nog geen foto waar hij op staat en af is)


 
http://membres.lycos.fr/mb50tuned/index.htm
Rick 4-1-2004 12:24 Print reply

Posts: 3788
tecno is beter dan proma en homoet ja
 
Ride like your ass is on fire!!!
Pistonpen Paultje 4-1-2004 12:28 Print reply

Posts: 8678
Homoet is nu verzaagd en verbouwd. Zit namelijk nu op zijn broer zijn MTX o.t.

Een luhao op een 70polini tuned liep niet fantastisch. Homoet daarentegen wel

Maargoed: Jullie zeggen dus eigenlijk

1, techno
2, proma (op roest na)
3, homoet

Verbaasd mij enigzins. Ik had andersom verwacht.
 
Rick 4-1-2004 12:39 Print reply

Posts: 3788
kijk ik zeg niet dat de homoet slecht is, want kwalitatief kwa bouw en alles is het de beste uitlaat, tecno en proma zullen eerder scheuren dan de homoet, maar ik vind de prijs/prestatie verhouding van de homoet gewoon slecht
de tecno is gewoon het snelste die je kan krijgen en voor niet eens zo'n al te gekke prijs
en proma is een kwestie van een btje bijhouden met bijvoorbeeld een tube pol, zo bleef die van mij ook mooi roestvrij

 
Ride like your ass is on fire!!!

Dit topic is 2306 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved