Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beginnend tunen :)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1318 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14489 - beginnend tunen :)
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 772 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

F!ump 2-1-2004 23:37 Print topicpost

Posts: 654
Hoi, heb net met veel moeite een poortmapje gemaakt (damn moeilijker dan verwacht )



Jah, zelf kan ik er niet veel uit afleiden, help?


is btw een oude vastgelopen cilinder, geen krassen boven de poorten, alleen stukje uit uitlaatpoort & linker spoelpoort, daarom maar wat bijgeveild, nu wil ik 'm dus tot max brengen.

Dit bericht is ge-edit door F!ump op 2-1-2004 23:39
 

Ralf 2-1-2004 23:45 Print reply

Posts: 9073
omfg..

Kijk eerst een in het sticky topic hoe een fatsoenlijke poortmap te maken en welke maten erbij moeten.
 
KaWaReZ 2-1-2004 23:46 Print reply

Posts: 20582
niet alleen daar kijken maar ook daar posten zouk zeggen

@Ralf... idd... tis lelijk zeker zn eerste keer

-moete verscheidene maten bij idd
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
F!ump 2-1-2004 23:50 Print reply

Posts: 654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

omfg..

Kijk eerst een in het sticky topic hoe een fatsoenlijke poortmap te maken en welke maten erbij moeten.


daar word ik niet veel wijzer van, zijn allemaal al ervaren mensen en praten over weetikveel ?krukasgraden enzo :s
 
bart de schakelgek 2-1-2004 23:50 Print reply

Posts: 5987
rofl, wat een kut cilinder

heej kerel, heb je parkinson of zo
 
Limburger
Ralf 2-1-2004 23:51 Print reply

Posts: 9073
Ja, tuning is nou eenmaal pure wiskunde...
 
Blijhoofd 2-1-2004 23:51 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

rofl, wat een kut cilinder

heej kerel, heb je parkinson of zo


lolz nah heb er pas ook een gemaakt maar tis iig best moeilijk

 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Ralf 2-1-2004 23:52 Print reply

Posts: 9073
Nee, je moet er alleen de tijd voor nemen, weinig moeilijks aan.
 
F!ump 2-1-2004 23:52 Print reply

Posts: 654
vind ik ook ging helemaal niet als gepland
 
Blijhoofd 2-1-2004 23:54 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Nee, je moet er alleen de tijd voor nemen, weinig moeilijks aan.

twas een afsgeschreve cilinder die wat vast loper mee had gemaakt voor door die poorten heel raar schui afgesleten waren,en bij 50 cc zit je te kutteom er met een potlood intekomen
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
F!ump 2-1-2004 23:56 Print reply

Posts: 654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]
bij 50 cc zit je te kutteom er met een potlood intekomen


ow? ik deed potlood stof aan me vinger en duwde heel hard zodat de randjes van de poorten zichtbaar werden, werkt ook
 
Ralf 2-1-2004 23:57 Print reply

Posts: 9073
Pak dan houtskool, of iig een erg zacht potlood, lange punt eraan, gaat best...

Of je pakt thermisch papier, ballonnen en een fohn
 
KaWaReZ 2-1-2004 23:57 Print reply

Posts: 20582
ik zie ut


maarheb je nou parkinson of niet??
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
F!ump 2-1-2004 23:58 Print reply

Posts: 654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

ik zie ut


maarheb je nou parkinson of niet??


wrom da? poorten zijn gewoon zo hoekig
zeg het toch in 1 post? cilinder was aan diggelen, heb 'm gewoon wat bijgeveild en randjes gedaan...
 
Ralf 2-1-2004 23:59 Print reply

Posts: 9073
Heb je het topic onderhand gelezen, er staat ook al vaak genoeg uitgelegd hoe en wat met poorten, waaruit je kan concluderen dat je deze cilinder beter weg kan gooien.
 
F!ump 3-1-2004 0:02 Print reply

Posts: 654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Heb je het topic onderhand gelezen, er staat ook al vaak genoeg uitgelegd hoe en wat met poorten, waaruit je kan concluderen dat je deze cilinder beter weg kan gooien.


Yup, had het al es gelezen gisteren, maar wordt er echt nie wijs van, allemaal afkortingen...
Cilinder kan dan mss niet meer voluit getuned worden, maar hij heb wel iets wat vermogen.
Wel een ongelooflijk lang dood punt, maar eens daarvoorbij begint z'n powerband en gaat hij wel redelijk door tot top.
 

Dit topic is 772 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved